EMPTIES #1

svibnja 08, 2014

Poslije malo više od mjesec dana, prazni proizvodi su se skupljali u vrećici i napokon je došlo vrijeme da vam pokažem šta sam ja to koristila.. Čitajte o... EMPTIES #1


Pošto je ovo moj prvi post ovoga tipa, odlučila sam da ga pišem po sistemu da proizvode grupišem u neke moje grupice i kada sam to uradila, tek tada sam postala svjesna da sam puno više koristila dekorativnu nego preparativnu kozmetiku. Iako je to i tipično za mene, vjerujem da je i hladno vrijeme doprinijelo tome.. Dakle da počnem..


NJEGA KOSE


Imam izrazito masnu kosu, čitala sam o tome kako kopriva pomaže u otklanjanju ovog problema pa sam kupila Afroditin šampon od koprive. Nažalost meni se nije pokazao kao dobrim. Ne znam koliko se vidi na slici ali nisam ga potrošila do kraja, jer mi je kosa sve više rasla, a problem masne kose nisam riješila. Imam jako gustu kosu tako da dodatni rast kose mi je bio totalno nepotreban, tako da sam se vratila svom provjerenom Head and Sholders šamponu od mentola koji me u kombinaciji sa octom od jabuke nikad nije iznevjerio :) Tu je i Schauma šampon za suho pranje o kojem sam pisala OVDJE, ujedno ovaj proizvod je i zaslužio da baš on bude prava recenzija na blogu.


NJEGA TIJELA



I love.. vanilla & ice cream puter za tijelo, jako sam željela jer sam luda za mirisom vanilije i naizad sam ga dobila još početkom zime kao poklon od svog dragog. Solidan puter za tijelo. Ne mogu pisati neke posebne riječi hvale, jer više je mirisao na sladoled, nego li na vaniliju, hidratacija tijela je bila ok, ali opet nešto je falilo, tako da sam posezala i za drugim proizvodima. 
Balea dusch-bodymilk je pak proizvod koji me je oduševio, tako da je novo pakovanje već u mom kupatilu, a više o mojim dojmovima mogle ste pročitati i u jednom postu, u koliko niste, evo LINK.
Dove gel za tuširanje koristim godinama, i meni je nezamjenjiv. Ponekad probam i neki drugi ali uvijek se njemu vraćam, naročito u periodu kada zbog povećanog stresa dobijem alergiju po tijelu. Tada jedini spas nalazim u ovom gelu za tuširanje. Dove, kao što znate ima razne varijante gelova i svaki mi podjednako odgovara.
Iako sam ljubitelj i veliki fan Dove proizvoda, Dove kremu za ruke sam dobila u nagradnoj igri Dove službene stranice na FB i to je bio prvi put da sam se sa njom susrela. Krema je onako lagana, osjeti se veliki udio vode, nije masna, čak šta više djeluje kao da u sebi nema kapi nekih ulja.Za neku potpunu njegu ruku sigurno nije, više je za trenutno osvježenje ruku, nego li za njegu.
Lumpi maramice koristila sam za skidanje šminke, izuzetno su vlažne, ali imala sam i vlažniji od nje. Ne mogu da kažem da ih neću više kupovati, jer su mi sasvim solidne pa će vjerovatno još koji put se naći u mojoj korpi.
Naizad Vademecum pasta za zube, je apsolutni must have proizvod među pastama. Bez nje ne mogu niti početi, niti završiti dan. Mislim da sam ovim dovoljno rekla o njoj.

NJEGA LICA


Većinu ovih proizvoda sam već recenzirala tako da ću vam samo staviti linkove za njih:
Essence pure skin- link
Krema za problematičnu kožu- link
Krema od kozjeg mlijeka- link
Neutrogena visibly clear je proizvod koji sam već odavno potrošila i jedno vrijeme mi je bio odličan, onda mi je malo dosadio pa sam prešla na druge. I to je jedini razlog zašto ga više nisam kupovala. Ne sjećam se da mi je isušio kožu niti da sam imala neke druge negativne reakcije na njega. 
Oriflame balzam od vanille- imala sam jako dugo, na kraju sam ga morala baciti zbog isteka roka trajanja. Ovi Oriflame balzamčići su mi super, ali ja sam krivac zašto ga nisam potrošila. Naprosto ne volim ovakva pakovanja balzama, imam duge nokte pa mi proizvod lako završi ispod noktiju što mi nikako nije higijenski. Koristila sam ga za mnogo stvari, naročito za njegu usana i stvarno je bio super, ali sada mora da ide bye, bye.

DEKORATIVNA KOZMETIKA

Da krenem od lakova. Smeđi lak na slici je Golden Rose. Odličan lak s obzirom na jako nisku cijenu. Potrošila sam ga malo više od pola, pa se onda nekako stegnuo i postao malo gušći. Dakle došlo mu je vrijeme za bacanje. Isto se desilo i sa ovim roskastim Pacific Rapsodi, s tim da njega i nisam baš trošila. 
Essence baza za sjene, morala je u penziju zbog roka :) u periodu dok sam je koristila bila mi je odlična, onda sam kupila Artdeco i shvatila da je ova Essence ipak bila prosječna. U svakom slučaju za one  djevojke koje ne žele ili ne mogu da izdvoje nešto više novca, toplo preporučujem. 
Escada Taj sunset parfem- dobila sam u nagradnoj igri u vremenu kada je tek izašao na tržište, kasnije su došle i nove verzije ovog parfema. Za moj ukus bio je slatkast, ali u vrućim ljetnim danima puno sam ga koristila. Ponekad i zimi znala sam štrcnuti ga, čisto da me podsjeti na ljeto :)
Na slici možete da vidite i jednu četkicu, riječ je o setu četkica koje dolaze uz Avon srebrenu kutiju za nakit i kozmetiku. Nisam sigurna da li je ima još u prodaji. Bacam je jer se rasklimala, odvojila se od četkice, a i dlakice su se počele uvlačiti u ovaj srebreni metalni dio. Nije mi žao jer je poslužila svrsi, ali sada imam možda i bolje zamjene za nju.
MF Face Finity puder je trenutno moj najdraži. Od kako je izašao na tržište ovo mi je čini mi se treća bočica koju sam potrošila. Upravo je došao i novi proizvod podloga za puder iz ove kolekcije, tako da u budućnosti planiram da kupim oboje. O tome ću u skorijem periodu nešto više da pišem.
Zadnji proizvod je sjaj za usne. Dok sam radila čišćenje svoje kozmetike, slučajno sam ga pronašla. Mislim da je iz Oriflame ili Avon, nisam ga potrošila, ali morati ću da ga bacim jer nisam sigurna da li mu je rok prošao, a po svemu sudeći jeste, pošto pojma nemam kada sam ga kupila.

To bi bilo sve!!
Hvala vam na čitanju,
Vaša M. 

You Might Also Like

6 komentari

  1. stvarno lijepih potrošenih stvari ima ovdje :)
    planiram si kupiti Balea dusch-bodymilk :D privlači me već duže vrijeme ovaj proizvod, ali nikako da kupim :D
    i sama koristim ovu Vademecum pastu za zube, stvarno je nezamjenjiva ;D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. mislim da se neces pokajati za Balea, a i cijena je pristupacna.. a vademecum je za mene svijetla tacka poslije teskog ustajanja iz kreveta, heheeh

      Izbriši
  2. Taj Sunset me nije privlačio sve dok nisam probala neke testere, ali tada je već bio rasprodan i ostao je moja tih patnja.. :(
    I moj MF Face Finity je pri kraju, i sigurno idem po novu bočicu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je parfem cas bio fantastican, cas mi se apsolutno nije dopadalo to sto je slatkas, bas izrazito vocni.. A puder je odlican, iako sam nedavno uzela jedan deborah puder, mislim da cu se ipak vratiti na MF narocito sada kada ima i podloga :)

      Izbriši
  3. Balea dusch-bodymilk - ću da probam :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. izaslo je i rozkasto pakovanje, ja cu sada njega da kupim :) nadam se da ce se i tebi svidjeti

      Izbriši

Hvala na posjeti!!

Subscribe