EMPTIES #2

srpnja 18, 2014

Ćao drage moje.. Bilo je ovo 15tak burnih dana za mene, ali tako sam sretna što opet mogu da pišem blog i da se družim sa vama.. Prvo je krenulo sa ispitima, onda mi se laptop pokvari, u međuvremenu sam morala i da se selim, i taman kada sam popravila laptop shvatim da su mi nestale slike za ovaj post.. Sreća uz pomoć drugarice "našla" sam ih, tako da vam danas donosim kratki post o proizvodima koje sam potrošila unazad dva mjeseca.. Nemojte mi zamjeriti na malo lošijim slikama, s obzirom da sam se selila nisam imala vremena da se u potpunosti posvetim kvalitetu slike.. 


Ovo je dakle ta mala hrpica, kao što možete da vidite većinom je to preparativna kozmetika, jer iskreno nju i više volim a i brže se troši.. 


PREPARATI ZA TIJELO



HEAD AND SHOULDERS- ovo je moj najnajnajdraži šampon.. Trenutno isprobavam i druge, ali sve sluti na to da ću mu se opet vratiti, jedini me nije nikad izdao :)
SCHAUMA ŠAMPON SA ARGANOVIM ULJEM- ne znam zašto sam kupila ovaj šampon, jer totalno nije za moj tip kose, namijenjen je za tanku oštećenu kosu, a moja je baš suprotna masna ali gusta.. Dakle s obzirom na to, puno puno brže mi se mastila kosa, pola dana i već se mogao vidjeti masni sloj.. Dobro naučila sam lekciju, ne stavljam više na kosu proizvode koji nisu namijenjeni za masnu kosu ili bar normalnu.
DOVE GEL ZA TUŠIRANJE- o ovom gelu sa magnolijom i pistacijom sam pisala u ovom postu- klik.
AVON SENSES CITRUS BURST- dobila sam ga na poklon od mamine prijateljice, iako sam iz senses serije još prije koristila par, moje mišljenje se nije ništa promijenilo korištenjem ovoga, dakle ovi gelovi mirišu stvarno fino, iako se miris nije dugo zadržavao na tijelu to mi nije smetalo, jer od gela ni ne očekujem to, za miris se treba pobrinuti losion, puter i tome slicno..  
DOVE LOSION ZA TIJELO- u zimskim danima mi je odličan, i nezamjenljiv, dok je ljeti druga priča. Moja koža ga jednostavno ne podnosi, slabo se upija, a ja nemam vremena a iskreno ni živaca da toliko čekam, ovaj sam potrošila, ali do zime ga neću više uzimati, vrijeme je da isprobamo i neke nove :)


SEPTONA BLAZNICE- nikada ne biram koje ću blaznice uzeti, nekako su mi sve iste i sve mi odgovaraju za svrhu u koju ih koristim, pa uvijek uzimam one koje su najjeftinije :)
VALENTINA VLAŽNE MARAMICE- o njima ću uskoro da pišem u jednom postu, za sada moram samo da kazem "big like"..
ESSENCE MATIRAJUĆI LISTIĆI- koristim ih već dugo, moj su najbolji saveznik u ljetnim danima, i Essence ih izbacuje u svakoj kolekciji, ove moji su još od prošle godine.. odlični su mi, pogotovo kada sam duže napolju, uveliko mi pomažu u kontroliranju sebuma i korekciji šminke.. 
ACETON SOLVENTE- uvijek ga uzimam kada sam u škripcu sa parama i nije sad da ga mogu uveliko hvaliti ali odradi svoj posao.


VADEMECUM PASTA ZA ZUBE- oni koji me prate znaju koliko volim ovu pastu, u zadnje vrijeme kombiniram sensitive i whitening i u koliko imate osjetljive desni apsolutno je preporučujem.. Odmah ću da naglasim da više neću u ovoj vrsti posta pisati o njoj jer je besmisleno svaki put da je stavljam i pišem isto.
KREMA OD KOZJEG MLIJEKA- o njoj sam pisala u ovom postu- klik,
VEOMA ZDRAVA KREMA- i o njoj sam pisala u ovom postu- klik
REXONA SEXY DEZODORANS- super, miriše, ali se nažalost ne zadržava dugo na tijelu.. Sprječava li znojenje? Hmmm , teško je reći jer ja koristim drugi proizvod za regulaciju znoja, riječ je o Etiaxil o kojem sam vam pisala u ovom postu (klik), a dezodoransi mi služe više zbog mirisa pa rijetko kad ponavljam kupovinu, tako da ni ovaj više neću kupovati, naravno osim ako nekad ne bude na akciji li ga ne dobijem na poklon

I ZA KRAJ MALO DEKORATIVE..

LAKOVI ZA NOKTE- riječ je o Rapsodi laku u smeđoj boji, broj laka je 55 i Olivia lak je u nijansi mint, br 120.. Bacila sam i jer su promijenili teksturu, Olivia lak nisam nešto ni koristila, dok sam ovaj smeđi recimo do pola potrošila, i bio mi je ok.
ORIFLAME RUŽ- daaavno sam ga kupila, ima sigurno i tri godine i naravno bacila sam ga zbog roka trajanja i samo zbog toga.. Ima izuzetno lijepu boju, smeđu sa rozim pod tonom ako se ne varam,na dnu ruža stoji da je riječ o VINTAGE NUDE nijansi.. Nisam sigurna da li ga još ima u ponudi, ali ako ima toplo preporučujem da ga kupite.
ESSENCE DUO SJENA- all time favorite 03 nijansa.. Riječ je o duo smeđim sjenama, jedna mi je još davno ispala, svjetlija nijansa, dok sam ovu koristila ponekad, međutim kako više posežem za paletama ovu sam zanemarila, a i ne sjećam se kada sam je kupila s toga ide u kantu.
MAX FACTOR WILD VOLUME MASKARA- ovo je vjerovatno najjeftinija MF maskara i s obzirom na cijenu stvarno je solidna.. Ako nemate zahtjevne trepavice i treba vam maskara koja će ih samo razdvojiti i malo naglasiti onda moja preporuka ide za ovu maskaru.
MAX FACTOR FACE FINITY 3IN1- ovaj puder je nenadmašan za mene, moj najbolji puder, imam masno lice i ovo je jedini puder koji je jako lagan a opet solidno vrijeme mi drži lice pod kontrolom, Ono što mi se najviše sviđa je to kako ujednači ten. Trenutno isprobavam i primer iz ove kolekcije pa vam javim dojmove.
ORIFLAME EYE LINER STYLO BLACK- riječ je o tušu u olovci, sa izrazito crnim pigmentom i zaista iako nisam ljubitelj Oriflame u zadnje vrijeme ovaj tuš mi je izuzetno kvalitetan. Mogla sam ga ravnomjerno nanijeti. Vremenom mi se malo istrošio, malo isušio, ali ne dešava li se to sa svim tuševima. 
AVON GLIMMERSTICK DIAMONDS- riječ je o mekoj crnoj olovci sa srebrenim česticama koji daju efekat sjaja dijamanta. Dobila sam ga davno na poklon, i stavljala u posebnim prilikama, jer zaista šljašti, mislim pozitivno.. Super je kada radim tamniji look. Nisam je do kraja potrošila, ali to mi se uvijek dešava sa olovkama :(

Olovka koju vidite na slici , je nekim čudom našla se u mom neseseru iako se ne sjećam da li sam je ikada kupila, a kamo li ovoliko potrošila. Pošto mi je bio nepoznat način na koji je dospjela kod mene (pitala sam par osoba) a i ne volim koristiti tuđe proizvode pogotovo dekorativne odlučila sam da je bacim..

Eto drage moje to bi bilo sve.. Stvarno sam uživala u pisanju posta, i tek sada sam još više postala svjesna toga koliko mi je ovo falilo. U narednim danima sigurno vam donosim još neki post, a šta će to biti.. Strpite se i pratite me!! :) 

Ljubi vas vaša, M.

You Might Also Like

6 komentari

  1. Inače obožavam Avon gelove za tuširanje, ali mi se ne sviđa konkretno taj miris, prejak je za moj ukus. Divan mi je miris Rexona dezića, ali meni to ne pomaže u suzbijanju neugodnih mirisa, ni znojenja, za to koristim roll on, deziće u spreju koristim čisto zbog mirisa i da pojača učinak roll ona. Solvente aceton mi je favorit uz onaj zeleni Aveo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. dakle tu smo negdje sa razmišljanjem, s tim da sam ja do prije godinu dana imala veliki problem sa znojem pa sam morala preći na malo agresivnije varijante, ali sad je sve ok, pa mi miris prekriva skoro svaki dezodorans.. ja volim i aceton Mercatora..

      Izbriši
  2. Imam oriflame stylo tuš i dobar je, ja ga imam jakoo dugo i jos je funkcionalan :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. voljela bih da ga mogu opet naruciti, ali trenutno nemam pristup oriflame katalogu.. zaboravila sam u postu naglasiti da je i ovaj moj sigurno više od 2 godine i do nedavno je bio sto se kaze kao nov.. :)

      Izbriši
  3. Schauma šampon je dobar za suhu i oštećenu kosu, ali za masnu sigurno nije :)
    MF puder je odličan i po meni je daleko najbolji koji imaju u ponudi. Iako je moja koža suha, ipak ga koristim uz dobru pripremu. Jedino me nijansa malo zeza jer je prve dvije bočice bila idealna, a sad 3 kao da oksidira :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja sam zaista i poslije 5 ili 6 bočice jako zadovoljna, koristim prvu nijansu, dakle najsvijetliju.. čini mi se da je ovaj puder i pravljen da odgovara svim tipovima kože i da se savršeno prilagodi. za schaumin šampon ne znam šta mi bi, još fino na njemu piše da je za suhu i oštećenu, ali dobro bilo pa prošlo heheh :)

      Izbriši

Hvala na posjeti!!

Subscribe