GIVEAWAY #1 (IZVLAČENJE DOBITNICE)

rujna 28, 2014

Osvanulo je hladno nedjeljno jutro, i zaista nisam imala volje da izlazim iz stana, pa sam se uljenila i uživam u blogo sferi. Čitam propustene postove kolegica, gledam na fb i ostalim stranicama šta je to novo u ovom našem malom slatkom svijetu. I tako odlučih da danas proglasim dobitnicu, a ujedno se i ja malo zabavim sa izvlačenjem. Neću dužiti, pogledajte kroz slike kako sam to uradila.. :)

Dakle prvo sam napisala listu svih učesnica.. Hvala svim djevojkama na učešću, one koje nisu osvojile nagradu, ne odustajete, uskoro će opet biti nagradna igra :)



Kao što vidite sva imena sam popisala na papiriće. Naravno djevojke sa 2 šanse imale su po dva papirića u ovoj divnoj pletenoj korpici, a djevojke sa 3 šanse- 3 papirića.

Napomena ide da je nagrada ovo: 

A NAGRADU OSVOJILA JE: 


              AMINA LIČINA (nadam se da sam prezime dobro napisala)

Aminu molim da se u roku od 48 sati javi na mail makeupjudge@gmail.com ili preko privatne poruke na FB stranici bloga, radi dogovora oko preuzimanja nagrade. 

NAPOMENA: Ukoliko se Amina ne javi, morala sam izvući naredne dobitnice, kako ne bih ove silne papiriće držala danima kod sebe. Pa tako ako se Amina ne javi, slijedeća dobitnica bi bila Jelena Nikolić. A u slučaju da se ni Jelena ne javi, izvukla sam i treću Harisa Šehović.

Svim djevojkama još jednom hvala na učešću, dobitnici čestitam, i obećavam da se uskoro opet igramo :)

You Might Also Like

1 komentari

Hvala na posjeti!!

Subscribe