PANTENE AQUA LIGHT (MASKA ZA KOSU)

prosinca 14, 2014

Kosi najviše pažnje posvetim zimi, doduše bude i ljeti par dana kada brinem i njoj više nego inače, a to je kada sam na moru. Zbog čega baš zimi vodim računa o njoj? Pa primijetila sam da je moja kosa tempirana, čim vidi prvi list da je opao, opada i ona s moje glave. Sreća imam jako gustu kosu, pa mi se ne može desiti kao grani, da ostanem bez lišća, tj. kose. Drugi razlog je suhi zrak u prostorijama gdje boravim, zbog grijanja, te da mi se ne bi desilo da mi kosa bude suha k'o barut, preventivno moram djelovati.


Dakle u tom periodu, šampon i regenerator za kosu nisu dovoljni, već je potrebno uključiti i par dodatnih preparata. Ove zime odluka je pala da probam Pantene hranjivu masku za kosu, ne bi li me riješila problema opadanja, te nahranila moju dragu kosicu. Biti ću iskrena i reći da mislim da sam je nekad davno koristila (ili je to pak bio šampon iz ove iste kolekcije), može biti da tome ima i 4-5 godina, ali pošto ne pamtim baš toliko unazad, morala sam da idem na "refresh" pamćenja o ovoj maski :). 

Pantene aqua light maska za kosu, namijenjena je masnoj i tankoj kosi. Ovo "masnoj" je bila riječ koja je govorila "kupi me, kupi me" i zaista tome nisam mogla odoljeti, jer rijetko srećem maske koje su namijenjene za masnu kosu, kakva je moja. Tanku kosu nemam, baš naprotiv, ali mi se činilo da bih mogla biti odlična u smanjivanju opadanja kose. I tako misleći ovo, misleći ono kupim ja ovu maskicu i eto skoro pa da sam je potrošila.

Dolazi u klasičnoj provjerenoj tubi, koja je zaista mekana te nećete imati problema prilikom istiskivanja proizvoda. Tekstura sam maske nije ni gusta ni rijetka, nešto između, ali to, složit će te se i nije toliko bitno kod maski za kosu. Proizvođač navodi da će vam za cijelu kosu biti dovoljna količina većeg oraha, i tu se apsolutno slažem. Uzevši to u obzir, količina od 200 ml koju dobijete u ovoj tubi trajat će vam vječnost.


Na samom proizvodu navedeno je da ne trebate čekati nakon nanošenja nego je možete odmah isprati sa kose. Ja se tu ne bih složila, jer sam mišljenja da masku ipak treba ostaviti bar koji minut na kosi da ona "odradi" svoje. Uvijek sam je nanosila na cijelu kosu, izbjegavajući tjeme, zatim sam je ostavila na kosi nekih 5-10 min i onda dobro isprala.


Mojoj masnoj kosi, ova maska je bila pun pogodak. Niti jednog trenutka nisam pomislila da mi je zbog nje, kosa nešto masnija. Doduše nije bilo ni suprotnog efekta. Što se tiče one riječi "hranjiva" u nazivu maske, apsolutno se slažem s tim, i uz to dodajem da joj je najveći plus taj što daje svilenkasti osjećaj na kosi, koji osjetite još dok perete kosu. Moja kosa nikada nije trebala neki naročiti tretman za volumen, ali naravno uvijek dobro dođe malo dodatnog volumena. Ne mogu da vam kažem da li maska zaista radi u tom polju, jer ja i bez nje moja kosa ga ima dovoljno, ali mogu da kažem da vam sigurno neće slijepiti kosu, kao što to neke maske znaju da rade. Nažalost po pitanju opadanja moje kose, maska mi se i nije pokazala naročito dobro, opadanje se i dalje nastavilo, ali barem sam spriječila da mi se kosa mrsi, te na taj način koliko toliko spriječila oštećenja od jakog i pomalo agresivnog češljanja.


PRESUDA: Ova maska zaslužuje ocjenu 4/5. Sviđa mi se to što moju i onako masnu kosu, nije dodatno mastila, ali zato jeste dovoljno hranila. Nažalost moj problem sa opadanjem kose se nastavio, bez obzira na višemjesečno korištenje maske. Koristila maske koje su na mene ostavljale možda za nijansu bolji utisak, ali kada uzmete ipak činjenicu da je jedna od rijetkih dobrih maski za masnu kosu, zatim pristupačnu cijenu (naknadno ću napisati cijenu pošto se sada zaista ne mogu sjetiti) i njenu dostupnost u BiH, onda bi ova maska mogla biti dobar izbor za vas. Za kraj želim samo da vas podsjetim na nagradnu igru koja traje još 4 dana, te ako se niste već prijavile to možete učiniti na ovom linku

Da li ste vi probale ovu masku za kosu ili neki drugu namijenjenu masnoj kosi? Koja je vaša najdraža maska? Kako rješavate problem opadanja i dehidracije kose?
Do narednog posta, ljubi vas vaša M.

You Might Also Like

10 komentari

  1. Gliss maska,crna,moj all time favorit :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. uh na nju sam i zaboravila, slažem se s tobom.. svakako preporučujem i ovu, nije loše nekad i promijeniti :)

      Izbriši
  2. Ovu ću uzeti u obzir ali prvo sam obećala sebi da ću probati onu od LPM od meda i još nečega, u žutoj tubici što su je svi hvalili i rejvalio o njoj kao ludi :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. aaa znam na koju misliš.. hajde onda probaj nju prvo pa javi dojmove. Ja sam koristila njihov šampon od slatkog badema (bijelo pakovanje) , i odgovorno tvrdim da nikad mekaniju i svilenkastiju kosu nisam imala, ali s obzirom da imam masnu kosu i da mi se tu nije pokazao kao dobar, nisam ga više uzimala. :)

      Izbriši
  3. Nisam do sada isprobala ni jedan proizvod iz ove kolekcije. Bas takva maska mi je potrebna, sigurno cu je kupiti sledeci put. Steta sto nekoliko dana ranije nisam naisla na ovaj post :/. Protiv opadanja mi je pomogao Afroditin sampon sa koprivom i paantenolom, a sto se maske tice, upravo sam dokusurila Avonovu iz Planet Spa kolecije sa maslinom. Sada sam nabavila hvaljenu Stillovu sa medom i mlekom, jako ispativu pa cemo videti kako ce se pokazati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni se nazalost taj afroditih sampon nije pokazao dobrim, jer mu se kosa od njega uzasno brzo mastila i izazvao mi je perut, ali dobro, neka je bar nekom pomogao :-) javi dojmove za still masku

      Izbriši
  4. i sama volim svaku masku pustiti da odradi svoje nekoliko minuta :D onda znam da sam kosi pružila nekakav tretman :D
    super što ne slijepi kosu,, ne volim kad maske to rade :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja ne vidim svrhu da odmah ukolin, nekako kad poredim s maskom za lice, ni nju ne skidamo odmah nego sacekamo.. A meni zaista ne slijepi kosu, onako leprsava je ne narocito puno, ali meni dovoljno, i zadrzi ako nista onda bar prirodni volumen kose :-)

      Izbriši
  5. vidiš meni je kosa i masna i tanka :D samo su jako suhi vrhovi, ali vrijedilo bi probati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. uh pa ova je baš za tvoj tip kose, onda je svakako probaj :)

      Izbriši

Hvala na posjeti!!

Subscribe