CATRICE MATT MOUSSE PUDER I ALLROUND KOREKTOR

srpnja 02, 2015


Panično počinjem razmišljati o matt proizvodima čim ugledam zraku sunca, jer moje lice dovoljno izluči sebuma iz sebe na -40 stepeni, zamislite tek kako je na + 20 i više. Obzirom da je ljeto izgleda odlučilo da svrati malo u goste, spremno sam ga dočekala (da se ne lažemo da je došlo i prije mjesec ja bih bila spremna.. )




_____________________________________________
CATRICE 12H MATT MOUSSE MAKE UP 

U tom paničnom razmišljanju šta sve to imam što bar nosi naziv matt, (nije mat sve ono na čemu piše mat), jer ljeti samo mat proizvodi pomažu, sjetih se jednom malog pudera koji sam dobila još početkom maja od Catrice.Kažem malog jer 16g pudera dolazi u slatkoj staklenoj kutiji sa plastičnim poklopcem, koja djeluje zaista čvrsto. Cijena mu je 10,35 KM. 

Priznat ću da Catrice pudere do sada nisam koristila, ali s ovim puderom otvorio mi se "apetit" da isprobam i druge.
Dakle ako se ne varam, Catrice 12h matte mousse puder nije novitet u pravom smislu te riječi. I prije ste ga mogle kupiti, međutim s dolaskom kolekcije proljeće/ljeto došao je i ovaj puder u nešto malo drugačijoj ambalaži, sa novim nijansama (od prijašnjih 3 sada imate 4) i kako kažu iz Catrice sa poboljšanom formulom.

Puder ne nosi džabe u nazivu "musse", jer iza te riječi leži priča o teksturi ovog pudera. Pjenasto, baršunasta, prozračna tekstura, lako se stapa s kožom, te stvara skoro pa instant matt izgled. Obzirom da je riječ o jako pjenastoj teksturi oprezno prilikom doziranja, jer samo blagi dodir biti će dovoljan da puder ostane na vašim prstima (nema potrebe roviti ga, nije na pola potrošena nutella :P). Kada smo kod prstiju moram reći da nisam ljubitelj proizvoda kod kojih pri korištenju morate koristiti prste, ali šta je tu je. Puder također nanosim na lice prstima, jer mi se pokazao kao najučinkovitijim (prilikom nanošenja kistovima zna se desiti da se jednostavno ne nanese ravnomjerno).



Prekrivanje mu je srednje, pa ćete ukoliko imate problematičnu kožu morati posegnuti za korektorom ili jednostavno puder nadograditi drugim slojem (uvijek ga nanosite u tanjem sloju). Također sa ovim puderom neće biti potrebe za stavljanjem pudera u kamenu, jer zaista djeluje sve fino na svom mjestu.

Ne oksidira, matira lice, uvlačenje u pore i bore je minimalno, ali ima jednu manu: ističe suhe dijelove kože, pa iz tog razloga nema moju preporuku ukoliko vam je lice suho, dok bi za one s masnom kožom on mogao biti čisti favorit. Ja ga svrstavam u zlatnu sredinu, samo iz razloga jer su mi trenutno obrazi dehidrirani, a on mi u prekrivanju toga nikako ne pomaže, ali mi je zato dobar drug u prekrivanju i kontroliranju sebuma.




____________________________
CATRICE ALLROUND COVERSTICK


Srednje prekrivanje gore spomenutog pudera ponekad nije dovoljno , jer crveni gadovi ne pitaju koji puder imate kada izlaze na površinu. Tu u priču upada još jedan novitet iz Catrice, a riječ je o Catrice allround korektoru u stiku. Neobično, tanko pakovanje od 2,6 g proizvoda krije čvrsti korektor u "jumbo olovci", s kojim ćete bez problema prekriti skoro sve nepravilnosti na licu. Ukoliko ste početnica u šminkanju, onda je ovo idealan proizvod za vas. 
Dovoljno je mekan i kremast, pa je zaista lako raditi s njim, a da uz to dobijete odličan efekt.

Neke djevojke koje su ga do sada probale, navode kako korektor ima tendenciju da se uvlači u pore i bore, pa ga nažalost ne mogu koristiti za područje ispod očiju. Ja srećom tih problema zaista nemam, meni odlično obavlja i tu ulogu, s tim da moram naglasiti da ja i nemam nekih velikih problema sa podočnjacima. Svakako ako se odlučite na kupovinu dajte mu šansu i u tom polju nikad ne recite nikad. :)

Korektor je dostupan u 3 nijanse i cijena mu je 6,25 KM.


Da li ste koristile staru verziju pudera? Volite li mousse pudere? Koji je vaš omiljeni korektor za prekrivanje?
Ljubi vas, M.

*PR recenzija

You Might Also Like

10 komentari

  1. Sjajna recenzija zaista, sto se tice pudera na koristim ih uopste tako da cu ovaj preskociti, ali mi se svidja kako si ga dataljno opisala, i za koga je sve pogodan a za koga ne. Nemam nekih vecih napravilnosti na licu osim podocnjaka, tako da razmisljam o kupovini ovog korektora, iskreno zbog njega sam i otvorila recenziju :D
    Kako vidim tebi je pomogao tako da cu ga cim budem u prilici kupiti :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti puno na divnim riječima, zaista je bilo lijepo procitati ovakav komentar :) ne znam koji je tvoj problem sa podočnjacima, ali ako nemas bas nekih velikih problema, onda vjerujem da ce ti odgovarati, uz to ni svojom cijenom nije zaista skup.. :) :*

      Izbriši
  2. Ovaj puder je pokupio sve pohvale blogerica :) Nisam procitala nijednu negativnu recenziju! :) S obzirom da ljeti izbjegavam tesku sminku, imam osjecaj da se sve zivo topi s lica, ovaj puder bi mogao biti bas pogodan kad malo zahladni, te se vratim koristenju pudera :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. slažem se mislim da nema niti jednu negativnu recenziju, dakle iz Catrice su uradili odličan posao.. Slažem se da je ovaj puder više za jesenje danje, ali ću da probati svakako i na +30 da vidim kako se ponaša u tim nenormalnim okolnostima, heheeh :)

      Izbriši
  3. Puder me kupio na prvi dodir, tako je nježan i baršunast da takvu divnoću još nisam doživjela. Malo sam se namučila dok sam našla pravu nijansu, ali vrijedilo je, slažem se sa svim napisanim :) Korektor zvuči odlično i obratit ću pažnju na njega kad potrošim njihovu kamuflažu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Obzirom da su samo 4 nijasne na raspolaganju apsolutno te razumijem.. ja sam dobila ovaj u broju 25 ali bi mi definitivno odgovarao svjetliji.. Korektor bolje ide u kombinaciji sa tecnim puderima bar meni, ali sve je to opet stvar ukusa.. cula sam za njihovu kamuflazu, ja cu nju kupiti kada potrosim artdeco hehehe :)

      Izbriši
  4. Korektor imam i nije mi se svideo, cini mi se da sam i pisala negativnu recenziju. O puderu sam samo citala i jos nisam stigla da odem negde van da ga kupim ali definitivno je na must have listi posle svih super recenzija!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. mislim da sam bas kod tebe i procitala kako nisi zadovoljna sa korektorom, ja zaista jesam dobro mi pokrije sitnije akne, a sa podočnjacima nemam nekih narocitih problema.. Doduse za neki ozbiljniji make up look koristila bih neki drugi ali za dnevnu varijantu i svakodnevnu upotrebu savim mi je ok.. Ako imas masno lice puder obavezno probaj, vjerujem da se neces ni ti pokajati, mislim da puder nije dobio niti jednu negativnu recenziju :)

      Izbriši
  5. Sjajan post. Intetesuje me u kom rangu je ova marka sminke ? Vidim da se pravi u Nemackoj.

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala ti.. Sorry što tek odgovaram.. Riječ je o kozmetici nižeg cjenovnog ranga, drogerijskij, dostupnoj na tržistu Balkana, ali i ostatka Europe. Više možeš pronaci na web str http://www.catrice.eu/home.html :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala na posjeti!!

Subscribe