LA ROCHE-POSAY EFFACLAR DUO+ AND EFFACLAR GEL

kolovoza 01, 2015


La Roche-Posay, Francuski brend većinom prepartivne kozmetike, čiji glavni sastojaka je termalna voda iz istoimenog mjesta, još uvijek je za mnoge u BiH nažalost nepoznanica, jer ga za sada možete kupiti samo u susjednim zemljama. Nadam se da će se to uskoro promijeniti, jer našem tržištu definitivno ovaj brend treba. U isto vrijeme kada sam dobila Nuxe suho ulje, stigla mi je i još jedna stvarčica sa moje WL, a riječ je o dobro poznatoj i hvaljenoj Effaclar Duo + kremi za lice.. U Francuskoj često uz kupovinu proizvoda dobijete i dodatne uzorke ili male poklončiće, pa ne čudi što sam ja uz ovu kremu dobila i gel za umivanje Effaclar u travel size pakovanju (50ml).


Iako na Effaclar gel za umivanje nisam obratila pažnju, sve dok mi nije stigao u ovom paketiću, moram priznati bio je odlično, iznenadno, otkriće za moje masno lice. Cijela Effaclar linija, pa samim time i ovaj gel, namijenjena je osjetljivoj masnoj koži, sklonoj nepravilnostima. Gel ne sadrži parabene, niti sapun, pa iako izrazito blag, ipak je odličan borac sa sebumom. Pjenušavi gel dolazi u plastičnoj, za LRP bend prepoznatljivoj bijelo-plavoj, tubi od 200 ml (moj je u količini od 50ml jer je riječ o pakovanju za putovanja). Teksturom gel je proziran, srednje gustoće, koji se u dodiru sa vodom pretvara u blagu pjenu. Za lice će vam zaista biti potrebno jako malo gela (recimo veličine zrna graha/pasulja), jer ako pretjerate nemojte se iznenaditi što će vaše lice biti prekriveno gomilom pjene, hehe.. Vjerujem da će se mnogima i miris svidjeti, izrazito je blag, osvježavajući, i miriše na "čisto" :). Iako i nakon korištenja ovog gela još uvijek imam masno lice, moram priznati da volim taj osjećaj čistog lica kada ga navečer operem ovim gelom. Kao da mi 100% skine sav sebum sa lica, nahrani kožu, u potpunosti je očisti, a uz to nikada nemate osjećaj suhe-zategnute kože. Jednostavno osjetite da djeluje pozitivno, dajući vam zdravu kožu lica. Koliko sam ga zavoljela, govori i činjenica da se spremam naručiti full size pakovanje, iako ovo još nisam potrošila (dobar proizvod zaslužuje zalihe). Cijena ovog gela on line na Jagodici je 18,50 Eura, a na Feelunique 16,22 Eura. Neka vas ne čudi različito pakovanje, riječ je o zaista istim proizvodima, samo namijenjenim različitim tržištima.

 

Effaclar Duo + je "kćerka" starije Effaclar Duo. Kažem kćerka, jer nakon što je na tržište izašla Duo + kao poboljšana verzija Duo, nju su povukli iz prodaje, iako sam ja na prvu ipak više željela nju. Naime ukoliko malo pogledate recenzije, lako ćete primijetiti da su djevojke koje su imale priliku isprobati obje ove kreme, ipak za koju nijansu zadovoljnije sa starijom verzijom, ali to ne znači da će vas Effaclar Duo+ izdati, jer razlika u sastavu je samo u pogledu jednog novog sastojka, procerad, koji je zadužen da na vašem licu nakon upalnog procesa ne ostaju one ružne flekice i ožiljci. Dakle učinak ovog sastojka vidjet ćete tek kada zaliječite vaš upalni proces. Obje kreme (i stara i nova verzija) su nekomodongene, bez parabena i hipalergene, te djeluju protivupalno i antibakterijski. Čitajući ovo može djelovati više kao lijek nego neki preparativni proizvod. Donekle je to i tačno, jer LRP je brend koji možete naći u apotekama, baš kao Avene, Vichy...

 

U uskoj plastičnoj tubi, smješteno je 40 ml proizvoda (nije baš tipična količina za kreme). Ono što mi se posebno sviđa kod pakovanja je usko grlo, tako da će vam se teško desiti da istisnete previše proizvoda. Kremu možete nanositi lokalno ili na cijelo lice. Kada kažem lokalno onda mislim na tačno određenu aknu/bobuljicu koja se pojavila na vašem licu, jer funkcija ove kreme, jeste da vam otkloni sve nepravilnosti, zaliječi i spriječi nastanak novih akni. Teksutra kreme je lagana, lako razmaziva, neljepljiva i mirisom slična Effaclar gelu. Iako imam izrazito masno lice, akne me posjete samo jednom mjesečno, ali im treba jako puno vremena da se povuku, i dok ja dovedem kožu u red, novi mjesec je stigao i tako idemo u začarani krug. Ova krema mi je priznati ću pomogla u mnogom. Prvo sa njom kroz 3-4 dana uspijem u potpunosti zaliječiti aknu (dakle ništa se ne dešava preko noći), smanjuje mi crvenilo, a o flekicama više i ne razmišljam, jer izgleda da novi sastojak uistinu i djeluje. Koristim je isključivo navečer, kada moje lie poludi, ponekad samo lokalno na lice, a nekada je čisto preventivno namažem na ključne dijelove (brada, nos, čelo). Ono što također smatram velikim plusem, je to da meni zaista nije isušila lice, što je česta karakteristika krema ove namjene.. 

 

Da li ste probale La Roche-Posay proizvode? Kakva su vaša iskustva? Koji preparat vi koristite u danima kada vaše lice poludi i sve izmakne kontroli? Puno pozdrava, M.

You Might Also Like

6 komentari

  1. Slicne muke mucimo sa licem, ali nikako da pronadjem pravi proizvod da ga umirim.. Mislim da cu definitivno nabaviti ova dva :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. za nas maskokožce zaista je tesko pronaci dobar proizvod pogotovo sada ljeti, kad uz sebum lice se jos dodatno masti.. meni su koliko toliko ovi proizvodi pomogli, ali sam trenutno u potrazi za nekom dobrom kremom ili serumom..

      Izbriši
  2. Opis ove effaclar duo + kreme je odlican, razmisljala sam da li da je kupim i sada definitivno sam odlucila da je nesto sto mi je zaista potrebno. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Effaclar duo+ krema zaista nije krema koja ce preko noci uciniti cuda, i meni tako i odgovara, jer ako se nesto preko noci moze promijeniti onda meni to djeluje preagresivno, draze mi je ovako postepeno, uz to odlicna mi je i za starije flekice i ožiljke uz nju uspjela sam se dosta njih otarasiti.. nadam se da ce i tebi biti odlicna.. :)

      Izbriši
  3. Joj kod mene je bilo s tim gelom osjećaja suhe, zategnute kože :(
    Inače volim LRP, ali nisam se našla s ovim proizvodima :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. auuu bas mi je zao sto ti nije odgovarao, za moje lice je zaista odlican, da mi sjezinu, cistocu, nekako koza prodise.. doduse ne znam koji je tvoj tip koze, ja imam zaista bas bas mano lice.. nadam se da ces pronaci neki drugi gel koji ce ti odgovarati :)

      Izbriši

Hvala na posjeti!!

Subscribe