SISTERHOOD OF THE WORLD BLOGGERS AWARD

rujna 07, 2015


Dugo vremena nisam pisala tag post, čak ih i nemam puno na blogu, ali uvijek rado odgovorim na njih kada me kolegice taguju. Ovoga puta imam čak tri nominacije (Pixie Padlock, Il rossetto rossso, Glitter Snowflake), što u prevodu znači odgovor na 30 pitanja :O.. Pravila su jasna, odgovoriti na postavljena pitanja, napisati novih 10 pitanja i tagovati 5 bloggerica, i tako se priča o ovom tag postu vrti u krug :)


________________________________________________________
1. Omiljena hrana koju znaš sama skuhati?
Šnicle, i to je jedina hrana koju znam kuhati a da se od nje mogu pošteno najesti.. Priznajem nisam neka kuharica, ali kada me život natjera sigurna sam da ću se bez problema prihvatiti kutljače :)

2. Kozmetički proizvod bez kojeg ne izlaziš iz kuće?
Maskara! Nedavno sam pročitala da dolazi trend prirodnih trepavica, bez maskare i kratko sam sebi u bradu promrmljala: tebe mala ovaj trend će fino da zaobiđe :)

3. Pjesma koja ti nikada ne dosadi?
Hmmmm. Ono što sam slušala u srednjoj slušam i dan danas, pa su to većinom pjesme Plavog orkestra, Crvene jabuke, Prljavog kazališta, Parnog valjka.. Ali ako moram izdvojiti jednu onda je to "Šampanjski poljubac"- Crvena jabuka,..

4. Šta bi na svom blogu voljela promijeniti ili poboljšati?
Što se tiče izgleda, sve.. Dugo vremena imam u glavi to kako mnoge stvari trebam dotjerati, pa  sada kada sam oslobođena nekih obaveza, vjerujem da ću odvojiti vrijeme i za blog :)

5. Misliš li da dobro plešeš?
I ne baš.. Ne izlazim često u disco klubove tako da o plesu i ne razmišljam puno.. Ono kod kuće sa usisivačem ne ubrajam u ples, iako smo dobar tandem nas dvoje hahah..

6. Kada bi mogla otići bilo gdje i raditi ono što voliš, ali da se nikada ne vratiš tu gdje trenutno živiš, da li bi to uradila?
Kratko jasno, da.. Emotivno, u svojoj glavi, nikada nisam bila vezana za jedno mjesto.. 

7. Šta te najbrže iznervira?
Mnogo toga, malo mi je potrebno da planem, ali se zato brzo i smirim.. 

8. Kada bi mogla za dan naučiti bilo koji jezik svijeta, koji bi to jezik bio?
Iako bi rekla da je kineski onako privlačan, ipak znam da bi za mene bio krupan zalogaj, pa zato biram italijanski, ima on u sebi nešto melodično.

9. Koje sitnice te čine sretnom?
Kada neko stavi u isti kontekst sitnicu i sreću, ja uvijek pomislim na zagrljaj. Njime nekome pružaš osjećaj sigurnosti, a u isto vrijeme i ti se sam oslanjaš na tu osobu. 

10. Sanjaš li često?
Da, nažalost. Kažem nažalost, jer često imam jaaako ružne snove.. 
_____________________________________________

1. Opišite sebe u tri riječi!
Drugi me opisuju.. Eto to su tri riječi, hahahah.

2. Da li ste ispunile svoj životni cilj?
Pa stava sam da kada ispunimo jedan idemo na drugi cilj i tako do samog kraja.. Životni ciljevi iz djetinjstva nisu isti kao životni ciljevi kasnije. Obzirom da sam oduvijek imala cilj završiti fax, mislim da sam eto bar taj cilj ostvarila..

3. Koja je vaša omiljena knjiga?
Zločin i kazna, a poslije nje Ime ruže.. Dokaz sam da nekome ni lektire nisu dosadne hahaha

4. Koji vam je omiljeni proizvod za njegu lica?
Kao bblogerica probala sam mnogo proizvoda, trenutno ga ne koristim ali Dove sapun je nezamjenjiv i svima pristupačan. Vjerujem da bih se svega mogla odreći osim njega... Srećom, nije ljepota uvijek skupa :)

5. Koji vam je omiljeni online shop?
Feelunique.. Ne volim naročito on line kupivinu, pa zato kupujem samo provjereno. 

6. Gdje najviše volite provoditi slobodno vrijeme?
U svojoj sobi, čitajući neku dobru knjigu.. 

7. Koja vam je prva stvar na kozmetičkoj listi želja?
Zoeva/RT/ Sigma kostovi

8. Koja vam je omiljena nijansa laka za nokte?
Blijedo roza.. 

9. Koji vam je omiljeni proizvod za popunjavanje obrva?
Jedan jedini koji mi u potpunosti odgovara je Essence set sjena za obrve.. Potrošila sam sigurno više od 5 pakovanja..

10. Koji vam je omiljeni komad nakita?
Za jednu djevojku, nakita imam premalo, ali trenutno najviše volim prsten koji sam dobila na poklon od momka kada sam završila fax.. 
______________________________________________

1. Koliko dugo pišete blog?
Jučer je bilo tačno 1 godina i 6 mj.

2. Koje pesme najviše slušate u poslednje vreme?
Imam svoju staru listu pjesama u koju rijetko dodajem nove pjesme.. Dobre stare ex Yu pjesme..

3. Koja je poslednja knjiga koju ste pročitale? Da li vam se dopala? Zašto da/ne?
Svjetlo u prozoru.. Divna knjiga, lagana, opuštajuća.. Trenutno čitam 40 pravila ljubavi, i već na prvim stranicama me je u potpunosti osvojila.. Iako je nisam još pročitala ima moju toplu preporuku svima koji tragaju za dobrom knjigom.. 

4. Omiljena boja?
Nemam je, zavisno od godišnjeg doba i mog raspoloženja biram boje.

6. Da li ste primetili da nema broja četiri?
Da, odmah, naučila sam da se đavo krije u detaljima i imam baš oštro oko za takve stvari :)

7. Koji vam je omiljeni praznik?
Bez sumnje, Bajrami, ništa se ne može mjeriti sa porodičnim okruženjem i nekim posebnim mirom u to vrijeme :)

8. Da li još uvek imate neku igračku iz detinjstva?
Punu kesu i to onu crnu za smeće.. Čuvam ih za svoje dijete (bolje reći moja mama ih čuva)

9. Omiljeni bloger trenuto? Može biti strani ili domaći.
Nikada ne mogu izdvojiti jednog blogera, jer u toku dana pročitam mnogo postova i bez obzira ko ih pisao , neki mi se svide neki ne.. Zavisno od mog rapsoloženja i onoga što me zanima. Ali definitivno pratim samo one blogove koji mi se iz nekog razloga sviđaju :) 

10. Da li više čitate o preparativi ili dekorativi?
I to zaista zavisi od trenutnog zanimanja i onoga što mi je potrebno, ali ako baš moram da biram biram preparativu.. 

11. Kako ste saznali za moj blog?
Mislim daje to bilo preko grupe Balkan beuaty bloggers. :)


Huh, odgovorih na sva pitanja.. Obzirom da se ovaj post već skoro mjesec dana vrti po blogo sferi i vjerujem da su na njega odgovorili svim koji su to željeli, ja ću biti malo nevaljala pa neću postavljati nova pitanja niti nekoga tagovati.. Ukoliko vam je neko od ovih 30 pitanja posebno zanimljivo rado bih čula i vaše odgovore na njih :)

Ljub, ljub, ljubac M.

You Might Also Like

4 komentari

  1. Hvala na odgovorima :D haha ti si jedina primetila da nema jednog pitanja za sad :P Opasna si!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahaha, zivot me naucio da na detalje pazim.. prva pomisao mi je bila otkud 11 pitanja, koji broj je preskocila? hahaha

      Izbriši
  2. Dođi na besplate instrukcije iz italijanskog, imam vremena :P i meni se kineski jako dopada, najviše mandarinski dijalekat, predivno zvuči, ali izgovaranje je noćna mora, probala sam xD kantonski je nešto lakši pri izgovaranju, ali gramatika je užas :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma daj znas italijanski?? od sad cesce pijemo kaficu :) ma ja tebe privlace ti kosooki hahaha.. ja znam da onaj jedan njihov znak ne bi mogla savladati ravno za godinu dana hahaha :)

      Izbriši

Hvala na posjeti!!

Subscribe