SHEIN SUMMER '16 - WISHLIST

srpnja 11, 2016

Danas mi je dan bio ispunjen nevjerovatnom energijom, prelijepim druženje, na drugoj po redu blogerskoj konferenciji Digital Divas by Avon. No sve te divne emocije prenijeti ću vama na jednom drugom postu, jer par rečenica i jedno hvala divnom Avon timu zaista nije dovoljno. Ni post nije dovoljan, ali je opet malo više nego li dvije tri rečenice, zar ne? No o tome krajem sedmice, kada se vratim sa zasluženog odmora :)


Prošli mjesec imala sam svoj prvi iskorak u fashion svijet na mom blogu i post (ovdje) je zaista bio dobro prihvaćen. Vjerujem da je bio kao malo osvježenje u moru kozmetičkih postova, pa sam odlučila da takve iskorake pravim ponekad, no i dalje moj domen je definitivno beauty svijet. U skladu sa tom odlukom, danas vam predstavljam mojih 10 predmeta koji se nalaze na WL sa dobro nam poznate i voljene stranice SheIn. :) Vrijeme je godišnjih odmora, ako ništa bar u mislima smo često na nekoj plaži uz koktele i dobru knjigu, pa sam izdvojila moje favorite baš za plažu..

Prije nego li krenem sa listom, želim da vam obavijestim da od 10 do 12 jula, imate potpuno besplatan shipping. Možda vam baš nešto od mojih proizvoda "zapadne za oko", no svakako obratite pažnju i na njihove extra ponude: hot sale up to 80%,  pre sale, a blogger vc ili pak exclusives, koje vam mogu donijeti dodatnu uštedu, a ako još dodamo i besplatan shipping onda dobivate dobitnu kombinaciju :)

Moja lista se satoji od :


















Zadnja naruđba sa ove stranice bile su predivne uske crne farmerke. Kada su mi stigle ostala sam oduševljena kvalitetom, i modelom, no nažalost ja sam pogriješila u veličini. Uvijek sam se rukovodila onom, "meni daj najmanje u sve stanem", no nažalost ni ja u ovako uske pantole nisam mogla stati. Istina mala jesam, ali butine imam mashallah :) Nosim veličinu xs i mislila sam da će mi kod ovih s biti ok, međutim prevarila sam se ipak sam trebala naručiti M. No da vi ne ostanete uskraćene evo i par slikica "s poda", a pravi izgled pantola možete pronaći na ovom linku: http://goo.gl/gcgHrI :D
p.s. majica sa slike je iz harisa, još od prošle godine





Do narednog posta drage moje, uživajte u suncu ma gdje se nalazile. Mnogima je more daleko, no mašta je svima dostupna, zaplovite njenim morima i bar na tren zaboravite na obaveze i brige. 
Ljubim vas puuno. Vaša, M.

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na posjeti!!

Subscribe