ROSEGAL/ BLACK BACKPACK

studenoga 10, 2016

Nakon ostvarene suradnje sa stranicom Zaful, ponuđena mi je suradnja i sa još jednom stranicom koju sam, priznajem, prvi puta vidjela tada, a riječ je također o još jednoj u nizu kineskih stranicu, po meni možda i najljepšeg naziva ROSEGAL. Sudeći prema tome da me je ista osoba kontaktirala sa suradnju na obje ove stranice, vjerujem da je riječ o sestrinskim stranicama ili drugim riječima o stranicama koje spadaju pod krov jedne veće grupacije.

Sve u svemu riječ je o preglednoj stranici na kojoj ćete s lakoćom pronaći stvari, jer su grupisane po standardnim kategorijama: majice, pantalone, suknje, itd.. Pored ženske odjeće, stranica nudi i mušku odjeću, no istina u nešto manjem obimu nego li žensku, što i ne čudi, jer muški ormar nikada nije veći od ženskoga, zar ne? :)
Pored odjeće, na sajtu možete pronaći modne dodatke (nakit, šalove, satove),  torbe, obući, pa čak i dekoraciju za kuću. Biti ću iskrena pa ću reći da sada žalim što nisam nešto naručila iz asortimana za dekoraciju kuće jer nude zaista zanimljive stvari, ali naredni puta ću to imati na umu.


Da se sada vratim, na predmet o kojem danas pišem, inače će se ovaj post razvući u nedogled hahah :) Dugo vremena sam tražila neki kožni ruksak, koji neće biti previše velik, obzirom da su moji školski i fakultetski dani završeni, ali s druge strane i ne previše maleni, jer ma koliko kratka moja putovanja bila želim ipak da mi u ruksak stane solidna količina stvarčica. Nisam željela ni one klasične platnene ruksake, jer me više podsjećaju na školu i tinejdžerske dane s kojima sam ja još davno završila. Prilikom listanja stranice ugledala sam ovaj i odmah je bio prvi na mojoj listi želja, bez dvojbe :) A želja mi se i ostvarila nakon 20tak dana koliko sam čekala da stigne do mene.

Ruksak je došao u velikoj kesa-koverti, a unutrašnjost ruksaka je bila napunjena papirima, kako bi se zadržao oblik. Priznati ćete da je to za veliku pohvalu. Pored toga, za veliku pohvalu je i materijal od kojeg je napravljen ruksak. "Koža" je zaista ugodna pod rukom, šavovi su jako čvrsti, a cjelokuno ruksak je zaista lijepo i kvalitetno napravljen. Rajfešlusi/zatvarači su također odlični, ne zapinju, lako se otvaraju i zatvaraju, i jako su čvrsti. Ručke su također odlično urađene, podesive su, i također djeluju čvrste. Na samom vrhu ruksaka nalazi se i jedna mala ručka, pa ruksak možete nositi i tako. :) Podjednako je lijep i u ruci i na leđima :)

Ruksak ima ukupno 5 odjeljaka. Onaj veliki glavni, zatim u unutrašnjosti ruksaka nalazi se jedan mali odjeljak sa zatvaračem koji uvijek dobro dođe ako želite nešto manje izdvojiti od ostatka ruksaka. Tu su i dva odjeljka sa strane, koji su odlični za bočice vode ili soka, ali naravno i ostale stvarčice. Ova dva odjeljka ne sadrže zatvarače. I na kraju tu je jedan prednji malo veći odjeljak u koji može stati zaista dosta, od ključeva, labela do mobitela, čak i manjeg dnevnika i ostalih sitnica.


Iako na oko djeluje srednje veličine, u ruksak zaista stane dosta stvari. Bez problema će vam stati jedan par obuće, manji nesiser i recimo jedna majica, ako ne i više od toga :). Da ste me vidjeli na ulici s njim, nikada ne bi pomislili da je riječ o proizvodu sa nekog kineskog sajta. Bez stida mogao bi se naći i na policama nekih većih brendova. Detaljini prikaz ruksaka, kao i mjere, možete pogledati OVDJE.

Do narednog čitanja, ljub, ljub M.

SAJT- KLIK OVDJE
LINK ZA RUKSAK 

You Might Also Like

2 komentari

Hvala na posjeti!!

Subscribe