ROSEGAL/ HALJINA

studenoga 22, 2016

Sa Rosegal stranicom sam vas upoznala kada sam vam predstavila prekrasni i veoma praktično crni ruksak, koji mi je stigao zajedno sa haljinom o kojoj vam danas pišem, Ukoliko taj post niste pročitale, onda svakako to učinite, link je OVDJE, jer ćete na tom postu pored opisa i fotografija ruksaka, naći nešto više informacija i o samom sajtu. No ukoliko želite odmah da posjetite sajt kliknite OVDJE :)





Prilikom prelistavanja stranice za oko mi je zapela haljina u prekrasnoj brodo nijansi, nešto poput marsala boje koje je bila proglašena bojom 2015 godine, mada budimo iskreni viđamo je i ove jesenje sezone na svim odjevnim predmetima, i boja jeee prekrasna.. 
Haljinu možete još pronaći također u divnoj plavoj i nekoj sivkastoj nijansi, te u veličinama od S do XL. Kao i obično do sada, sve dimenzije izražene u cm možete pronaći na dnu stranice, te se na taj način odlučiti koja veličina pristaje vama. Ja se nažalost nisam vodila time, nego onom starom, meni uvijek samo najmanje može, te sam bez razmišljanja naručila veličinu S (moja realna veličina je XS, no nažalost u ponudi je nisu imali). Kada mi je haljina stigla, odmah sam već pri prvom pogledu shvatila je prevelika za mene. Vjerujem da bi savršeno odgovarala djevojkama koje nose veličinu M, stoga u današnjem postu haljinu nećete vidjeti na meni :(


Iskreno, osim veličine koja je moja greška, doživjela sam blago razočarenje kada sam vidjela da haljina nije od materijala od kojeg sam ja zamišljala da će biti. Naime, na slikama mi je djelovalo da je haljina od tankog materijala, nešto poput svile, ili bolje reći od laganog poliestera, međutim ova haljina je napravljena od nešto debljeg materijala, koji nije lagana, ali s druge strane i nije previše krut, dok je s unutrašnje strane obložena postavom. Ruku na srce materijal i nije toliko loš, međutim nije ni po mom ukusu. No što se tiče same haljine pristojno je urađena. Rukavi i svi ostali šavovi su sasvim ok urađeni, što ćete vidjeti i na fotografijama, te tu nemam zamjerke.
Rukavi su dugi i dosežu malo ispod lakta, dok je dužina haljine malo iznad koljena. Stražnja strana je za nekoliko centimetara duža nego li prednja, a na strane se nalaze nešto dublji izrezi, no neće otkrivati ništa previše na vama. 
Dekolte djeluje da je nešto dublji, no kada zavežete mašnu i stegnete haljinu, dekolte se fino preklopi i ne djeluje uopšte vulgarno, baš naprotiv, skoro da se dekolte neće ni vidjeti. Ustvari taj preklop odaje dojam dekoltirane haljine, koja u realnosti to nije.


Haljina će odgovartati svima bez obzira na debljinu, obzirom da mašna nije pričvšćena, nego je sasvim podesiva i možete je zavezati gdje god vi to želite, i naravno stegnuti koliko god želite. I sama mašna je napravljena od istog materijala kao i haljina. Naravno ukoliko vi to želite, haljinu možete nositi i bez mašne, no uz mašnicu ili neki drugi način vezivanja haljina dobiva neki dodatni romantični momenat, koji se meni baš dopada.


Sve u svemu, riječ je o zaista lijepoj haljini, za prelaznog perioda, jeseni ili proljeća. Trenutna cijena joj je 23 dolara, dok joj je regularna cijena 33 dolara. Iskrneo meni je baš žao što je nemaju u nekoj još manjoj velični, no šta je tu je. Utjehu za ovom haljinom sam našla u ruksaku i preksrasnom satu čije slike možete pogledati na fb stranici bloga ili instagram profilu.



Do narednog čitanja šaljem vam poljupce. Vaša M. Ljub, ljub.

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na posjeti!!

Subscribe