PRIRODNA KOZMETIKA BY AIDA KARAMOVIĆ/ ŠAMPON ZA BRZI RAST

veljače 21, 2017

Prirodna kozmetika je nešto što većini nas ulijeva povjerenje, no nerijetko se dešava da proizvodi navedeni kao prirodni to u suštini i nisu. Iz tog razloga dugo vremena nisam obraćala pažnju na tzv. prirodnu kozmetiku na policama naših drogerija, niti sam eksperimentisala na tom polju,  mada i dalje neizmjerno cijenim kada vidim proizvod koji i zaista pripada ovoj skupini. Ako uz to još i obavlja svoj posao, onda vrijedi svake pohvale. O jednom takvom (iako ne drogerijskom) proizvodu pišem vam danas.

Aida Karamović, jedna je divna lijepa mlada djevojka, sa neobičnim znanjem. Naime, Aida ne samo da dobro poznaje moći prirodnih sastojaka, nego zna i kako ih spojiti, da daju savršen rezultat  za vašu kožu/kosu. O njoj sam čitala i čula dosta pohvala još prije godinu dana i sve su se mahom odnosile na čudotvornu maskicu za lice o kojoj ćete moći uskoro da čitate jer je uveliko već testiram, no prvi put kada sam naručila od nje, bio je to šampon o kojem vam danas piše. Svojim znanjem, Aida je kreirala nekoliko proizvoda za njegu kože ili kose, koji su potpuno na prirodnoj bazi, prilagođeni vašem stanju  i tipu kože. Prije svake naruđbe vi joj opišete stanje kože, vaše želje, a ostatak posla prepuštate Aidinim rukama i prirodnim sastojcima. Aida navodi da su svi njeni proizvodi aspolutno jestivi, osim šampona za kosu i zaista je ta činjenica za svaku pohvalu.


Gusta, zdrava, neoštećena, ali jako masna kosa, koja je sklona peruti ukoliko koristim nove ne isprobane šampone, kosa je kakvu imam godinama. No sa tim godinama, često čvrsto vezanje i diranje pramenova koji idu uz samo lice, istanjili su mi taj dio kose i iako ne toliko vidljivo i upečatljivo, meni je to predstavljalo problem. U želji da to riješim i spriječim daljnje opadanje, znala sam da mi proizvodi puni hemije neće sigurno pomoći. Priznajem prvi izbor bila su mi ulja, no na moju i onako masnu kožu, to se pokazalo kao loša odluka. Onda sam se sjetila Aide, zavirila na njenu facebook stranicu u potrazi sa proizvodom koji bi mogao bar donekle biti rješenje mog problema i pronašla upravo što sam tražila- šampon za brzi rast kose.
Bez puno razmišljanja javila sam se Aidi sa narudžbom, kratko joj opisala stanje kose, i već kroz par dana u mojoj kupaonici našao se njen "hand made" prirodni proizvod.


Šampon dolazi u plastičnoj bočici u količini od 100 ml. I teksturom i bojom posjeća na mlijeko, a miriše kao klasični salonski šampon, koji mi zaista prija. Obzirom da je riječ o prirodnom proizvodu, očekivala sam jaki, teški, opori miris, no to je u potpunosti izostalo, te s toga nema razloga da brinete da vam miris neće odgovarati. Baš naprotiv sigurna sam da će većina uživati u njemu.
Tekstura je zaista rijetka, te će vam kao i meni trebati više pranja dok se ne naviknete na doziranje i način upotrebe. Sipanje u ruku, pa onda nanošenje na kosu, kod ovog šampona i nije najbolja opcija, obzirom da meni na taj način dosta šampona jednostavno poput vode sklizne sa dlana. Kao najpraktičnije rješenje, pokazalo mi se da proizvod prvo ulijem u čep od pakovanja, te dvije-tri doze nanesem na različite dijelove kose (potiljak, vrhove i dio gdje mi se kosa stanjila) i onda laganim kružnim pokretima masiram i pravim pjenu. Ostatak pranja je isti kao i kod klasičnog pranja. Iako možda djeluje komplicirano, vjerujte mi, ne odustajte od ovog šampona samo zbog teksture, sigurna sam da će te i vi pronaći najbolji način za nanošenje. Postupak pranja, ja ponavljam dva puta, baš kao što radim i sa bilo kojim drugim šamponom.
Neka vas ne zbuni što ovaj šampon ne stvara pjenu kakvu ste navikli imati kod klasičnih šampona, jer za razliku od drugih ovaj ne sadrži deterdžente. Naravno malo pjene će ipak biti, taman dovoljno da vam da osjećaj da je šampon dosegao u svaku dlaku vaše kose. Prilikom ispiranja, osjetiti ćete blago škripucanje pod rukama, što je s druge strane meni znak, da je zaista dubinski očistio vašu kosu od prljavština i naslaga.


Aida me je upozorila da prilikom korištenja ovog šampona ne bih trebala koristiti maske ili neke druge proizvode za njegu kose, te sam se tog njenog uputstva strogo pridržavala. Iako sam bila spremna na to da bi mi se kosa bez regeneratora mogla jako zamrsiti, ostala sam i više nego iznenađena kada sam shvatila da mi je kosa lepršava, te se lako rasčešljava, kao da sam šampon sadrži regenerator ili je to pak znak da ipak u prirodi postoji nešto što je nazovimo "prirodni regenerator" za kosu :)
Puni sastav šampona, nije naveden na pakovanju, što je sasvim uredu za ovakvu vrstu proizvoda, obzirom da samo Aida zna recept i zaista nije za očekivati da ga otkrije, no ukoliko imate bilo kakvih pitanja u vezi sastava, ili ste alergični na nešto, posavjetujte se sa njom.

Šampon sam koristila jednom sedmično, i strpljivo čekala da se rezultati pokažu. Već nakon 3-4 pranja primijetila sam promjene, prvo na dodir, a onda kako je vrijeme odmicalo nove dlake na području gdje mi se kosa prorijedila i dužina već postojećih je bila vidljiva, kao i na ostatku kose, pa je odlazak frizeru došao ranije nego li sam očekivala :) Šampon je već nakon jedne bočice pokazao zaista vidljive rezultate. Obzirom da je moja kosa prirodno gusta, vjerujem da bi kod nešto tanje kose, rezultati bili još vidljiviji. Nije mi izazvao nikakve neželjene reakcije niti perut, što mi se inače zna desiti kada probam neki novi šampon.
Ukoliko imate izrazito masnu kosu poput moje, ovaj šampon vas nažalost neće riješiti tog problema, te sam već nakon dva dana morala opet prati kosu. No to mu ne mogu uzeti za zlo, jer mu to i nije namjena, zar ne? Aida u ponudi ima crni šampon koji je namijenjen za masnu kosu, te ukoliko kao ja imate takav tip kose, savjetujem da obratite pažnju na njega, jer bi vam mogao bolje odgovarati.


Cijena šampona je 10 KM za 200 ml. Ukoliko pak patite od velikog gubitka kose ili imate tanku beživotnu kosu, u ponudi imate i proizvod koji je pokupio dosta pohvala, a riječ je o ulju za brzi rast kose. Ako radi svoj posao dobro koliko i ovaj šampon, sigurna sam da će onda baš ovaj duo preporoditi vašu kosu. 100 ml ulja je 15,00 KM, a 200ml je 23,00 KM. 
Nakon ovako pozitivnog iskustva, ne preostaje mi ništa drugo nego da vam toplo preporučim ovu djevojku i njene prirodne proizvode. Ukoliko želite naručiti ovaj proizvod ili pogledati šta se to još nalazi u njenoj ponudi posjetite je OVDJE


Hvala puno na čitanju. Vaša M.

You Might Also Like

2 komentari

  1. Bas bih volela da probam ovaj sampon, deluje bas zanimljivo. A pakovanje je toliko slatko da nemam reci :)

    Tako ja to

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. za jedna proizvod iz kucne radinosti, pakovanje je zaista dobro kao i dizajn (narocito ova "afro" frizura hehehe).. Ukoliko probas nadam se da ce se i tebi dopasti :)

      Izbriši

Hvala na posjeti!!

Subscribe