COLLISTAR/ CREMA CAREZZA DELL' AMORE

ožujka 07, 2017

Već dugo vremena u mom dekorativnom, ali i  preparativnom dijelu nalazi se dosta proizvoda od vjerujem svima dobro poznatog i nadaleko hvaljenog brenda Collistar. Iz nekog razloga, o njima sam rijetko pisala na blogu i ostalim društvenim mrežama, pa sam ovim postom željela to malo promijeniti.


Nekad pred kraj prošle godine, ukoliko se ne varam, Collistar je izbacio jednu od meni najljepših mirisnih linija dell' Amore koja sadrži i preparativne i dekorativne proizvode o kojima ćete uskoro imati priliku čitati na ovom blogu.. Ukoliko mene pitate glavni adut cijele ove linije definitivno je parfem, koji će većinu djevojaka na prvu oboriti s nogu, jednostavnim očaravajućim mirisom, no pored njega dekorativni dio linije sadrži: gel za tuširanje, kremu za tijelo i dezodorans (nisam sigurna da li kod nas možete pronaći cijelu liniju no kremu za tijelo i parfem sigurno možete).
Iako nisam ljubitelj mirisa ruže, ovdje je riječ o posve drugačijoj dimenziji tog mirisa, lagan, prozračan, osvježavajući, koji u kombinaciji sa božurom, magnolijom i orhidejom daje pravi cvjetni miris. Iako na prvu sam sastav djeluje prejako, iznenaditi ćete se koliko je miris lagan, jedinstven, a opet dugotrajan. Ono što će vas vjerovatno još više iznenaditi jeste činjenica da bez obzira koji proizvod iz ove kolekcije odaberete miris je podjednako isti, bilo da vaš izbor bude parfem, gel ili recimo losion. 

Ja sam imala tu sreću da sam mogla probati kremu za tijelo iz ove kolekcije punog naziva Crema Carezza dell' Amore. Kada sam već kod mirisa onda moram odmah da kažem da jedan po meni veeliki plus ide za to da se ovaj očaravajući miris kreme nakon nanošenja zaista osjeti na koži i po nekoliko sati. I ne samo to, prostorija u kojoj je budete nanosile, mirisati će također. U to sam se uvjerila i po nekoliko puta. Znalo mi se desiti da izađem u grad, i kada se nakon 2-3 sata vratim kući, gle čuda soba je još uvijek mirisala tako prekrasno. Mogu tek zamisliti kakav miris ostavlja parfem. 😊


Što se tiče samog pakovanja, i ono je na nivou za jedan brend kakav je Collistar, dakle po meni jako luksuzno. 200 ml kreme za tijelo nalazi se dakle u plastičnom nježno rozom pakovanju. U unutrašnjosti kreme, nalazi se još jedan plastični zaštitni poklopac, što iz nekog razloga meni uvijek ostavlja dojam dobro zaštićenog proizvoda, a s druge strane drži cijeli proizvod čistim i urednim. 

Tesktura kreme bi se mogla opisati jednom riječju: prozračno. Dakle iako čvrste teksture, krema je zaista jako lagana, što doprinosi i lakom nanošenju i mazanju na kožu, a potpuno se upija u kožu nakon jedne minute. Krema djeluje dosta osvježavajuće na koži, pa ćete je sigurno voljeti i u toplijim danima. I ono najzanimljivije, već u pakovanju primijetit ćete blagi velvet izgled kreme, zbog kojeg na koži ne ostavlja onaj sjajni masni sloj.


U pogledu hranjivosti, rekla bih da će je voljeti svi, no za djevojke sa izrazito suhom kožom, čije tijelo vapi za većom dozom hidratacije, ova krema teško da će dati taj željeni rezultat. No s druge strane svi mi tragamo ponekad za laganim kremam/losionima, koje će se upiti veoma brzo, nahraniti kožu i osvježiti je, a ova krema daje upravo to. 


Ukoliko tragate za losionom ili kremom za tijelo, koji se jako brzo upija u vašu kožu, ostavljajući je mekanom, glatkom i mirisnom, onda je ova krema vrijenda vaše pažnje. Uz sve to vaša koža će mirisati zaista senzualno, baš poput ljubavi :)

xoxo, M.

You Might Also Like

2 komentari

  1. pakovanje je mnogo lijepo i mnogo mi se dopada ova roza boja :) rado bih voljela da je probam ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i meniii isto.. pakovanje ikao plasticno zaista je jako cvrsto i vidi se kvaliteta.. :* :)

      Izbriši

Hvala na posjeti!!

Subscribe