FARMASI/ MATTE LIPSTICK 25 I 28

svibnja 15, 2017

Još u prvom katalogu u kojem su se pojavile nove nijanse, nijh čak pet, Farmasi matt ruževa, na dva ljepotana napisala sam svoje ime i nestrpljivo čekala da mi stignu. Ni slutila nisam tada, da će mi loše vrijeme, tmurni zimski dani, otežati slikanje i dovesti me do situacije da sam bila u ozbiljnoj dilemi da ovaj post nikad ne ugleda svjetlo dana. Iako fotografije nisu onakve kakve bih ja željela da budem, ipak poslije svog tog truda, ali i želje da objavim post, nisam mogla odoljeti.  


25tica i 28ica matt ruževi već odavno nisu nove nijanse, nego su se nekako stopile sa ostatkom ekipice u Farmasi katalogu i sada čine stalnu postavu. Prije nego što se osvrnem na konkretne nijanse moram priznati da Farmasi ima odlične nijanse iz matt kolekcije, i teško ćete u neku na se ne zaljubite (osim ako zaista neku boji ne volite). Zaista predivan raspon nijansi od tamnih do nude.

Ruževi dolaze u crnoj kartonskoj ambalaži, koja je u skladu i sa pakovanjem. Polumat, klasično plastično pakovanje, sa minimalno informacija na njemu, baš kako i treba da izgleda pakovanje ruža nižeg cjenovnog ranga. Očekivanje ispunjeno! Nijanse ruževa  razlikovati ćete po broju i nazivu koji se nalazi na dnu pakovanja. Iskrena da budem, ukoliko u vašoj kolekciji budete imali više od 2-3 ova ruža, lako bi se moglo desiti da ih miješate, pa bih po meni bolje rješenje bilo da su barem na dnu pakovanja naljepnice u boji ruža, jer ja nit pamtim brojeve nit nazive nijansi, obzirom da je moja kolekcija ruževa zaista ogromna, pa sve i da želim sve ih zapamtiti ne mogu 😃😃😄.


Što se tiče samog prikaza nijansi u katalogu i uživo osjetna je razlika, što za katalošku prodaju nije neuobičajeno. Očekujete jedno dobijete drugo, pa je moj savjet da svaku nijansu prvo potražite recenzije na blogovima kako bi ste bili sigurni da je to baš ta nijansa koju tražite.

Hot Gossip 25 u katalogu je predstavljena kao prava zagasita mouve nijansa, za kojom ja već dugo tragam, pa moram priznati ostala sam malo razočarana kada sam vidjela da je ipak nisam uspjela pronaći, obzirom da je uživo riječ o nekoj svjetlijoj bordo nijansi ili nekoj smeđoj sa dosta crvenog podtona. Nijansa koju je zaista teško opisati, a koja s druge strane prelijepo izgleda, pa je moje prvobitno razočarenje preraslo u ljubav. Odlično će odgovarati za dnevne varijante, naročito je vidim na usnama svake poslovne mlade dame, koja želi istaći svoje usne, a opet ostati u granicama profesionalnog. Naravno nećete pogriješiti ukoliko je izaberete i u nekoj noćnoj varijanti


Violette In Plum 28 nije u potpunosti identična kao na uzorku u katalogu no odskakanje je minimalno. Rekla bih da je ruž uživo za nijansu tamniji. Ukoliko vam se dopada trend ljubičastih ruževa, a niste odvažni da ih niste ili pak mislite da vam ne odgovaraju, onda savjetujem da probate ovu nijansu, jer iako tamno smeđa nijansa u sebi sadrži dosta ljubičastog podtona. Bez sumnje riječ o nešto tamnijoj nijansi, koju ćete lakše kombinirati uz večernje lookove, ali i zahvaljujući ljubičastom pigmentu omogući će svim damama da se pridruže trendu nošenja ljubičastih tonova usana, u jednoj posve umjerenijoj varijanti. Zbog izuzetno neobične boje, ova nijansa jedna je od onih koji će se posve drugačije ponašati na različitim usnama.


Trajanje Farmasi matt ruževa je izuzetno dobro. Preživjeti će piće, pa iako će dio ruža možda i jelo preživjeti svakako nedovoljno da se ne bi izvršila korekcija. Obzirom da je riječ o matt ruževima, u tom slučaju savjetujem da ruž u potpunosti obrišete sa usana i ponovo ga nanesete, jer matt ruževi rijetko kada dobro podnose korekcije i višeslojno nanošenje, pa ukoliko želite izbjeći neugodno grudvanje, onda ruž nanosite na čiste usne u što tanjem sloju, tek koliko je potrebno da dobijete fino prekrivanje. Kada sam kod prekrivanja, onda moram naglasiti da ova dva ruža krasi odlična pigmentacija. Prilikom nanošenja nisu previše suhi, pa ćete ih lako precizno nanijeti. Kremasti osjećaj kroz vrijeme nošenja polako prelazi, stvarajući onaj suhlji osjećaj koji je karakterističan za skoro sve matt ruževe na tržištu. Ne smatram da su presuhi, niti naročito neugodni za nošenje, no definiitvno nakon skidanja ja obavezno stavim balzam za usne kako bi usnama dala dodatnu hidrataciju.


Slika sa swatchevima nije uređena, iz razloga da bi prikaz boje bio što realniji. Sjaj koji vidite na tamnijoj nijansi odnosno 28ici, je samo privremen, kako se ruž suši tako i taj blagi sjaj nestaje, mada na usnama nije uopšte upadljiv kao na fotografiji.
Regularna cijena ruževa je 9,90 KM, no u trenutnom martovskom katalogu možete ih pronaći za 6,55 KM.

Koristite li vi neki Farmasi matt ruž? Koja je vaša omiljena nijansa? Do narednog posta, ljub, ljub. M.

You Might Also Like

2 komentari

  1. Imam dve nijanse od koje jednu nisam tri puta stavila, a drugu sam gotovo istrosila..volim taj karmin <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam taj tip, kad mi se dopadne jedna karmin ne popustama ga tako lako, a ostali odu u zaborav hahaahah

      Izbriši

Hvala na posjeti!!

Subscribe