DELIA/ GLAMOUR MASKARE

rujna 05, 2017

Delia je brend koji je već sada izvjesno vrijeme zastupljen u ponudi CM marketa, no definitivno je jedan od onih brendova koji iako ima svoj stalak sa velikim i raznolikim asortimanom, nažalost nije zaživio kao neki drugi njemu slični brendovi poput Essence i Catrice. Zahvaljujući blogu, imala sam mogućnost da probam dosta proizvoda ovog brenda i moram priznati da su neki proizvodi (poput seruma za brzi rast trepavica) nadmašili moja očekivanja, dok se neki drugi pak bili totalni promašaj. A kakva je situacija sa maskarama?


Delia glamour kolekcija maskara sadrži tri maskare za različitu svrhu. Ako bih jednom rečenicom trebala kratko a iskreno opisati sve tri rekla bih da su solidne za početnice u šminkanju i za školske klupe gdje napadni make up definitivno ne dolazi u obzir, no za sve nas ostale kojima su duge, razdvojene i upečatljive trepavice must have, ove maskare neće ispuniti  učekivanja. Pigmentacija je loša, pa ponekad djeluje kao i da nista stavile ni trunke maskare.


Curl-up maskara iz ove kolekcije već na prvu mi se nije dopala, obzirom da ima za mene čudnu i ružnu četkicu, koja nikako ne surađuje kada je u pitanju razdvajanje i definisanje trepavica što je za mene prvo i osnovno što maskara mora raditi. Previše razdvojeno čekinje naprosto na mojim trepvicama ne rade ništa.


Everylush je na prvu obečavala obzirom da su kod nje čekinje nešto gušće i zbjenije, te neodoljivo podsjeća na "staromodne" maskare. Maskara bi i mogla proći ako uzmemo u obzir da koliko toliko razdvoji trepavice i digne ih, međutim nakon nanošenja ove maskare oči su me počele peckati i to se dešavalo apsolutno svaki puta, a moram napomenuti da ja nemam osjetljive oči niti nosim leće i tome slično. Jednostavno objašnjenje toga jeste to da maskara ima u svom sastavu nešto što zaista može zasmetati očima, a to nikako nije dobar znak.


Zadnju sam probala sensitive maskaru i od ove tri ako bih morala birati jednu odabrala bih ovu. Lijepa četkica, sa gustim i zbijenim čekinjem, ovalnog oblika, koja radi solidan posao. Ono što joj fali da bih se moglo pričati o dobroj maskari jeste puno puno bolja pigmentacija. Peckanje i iritacije sa ovom maskarom nisam imala.


Same četkice kod maskara su solidno odrađene i mislim da neki veliki problem nije u njima, nego u samom sastavu maskare. Ono što sam primijetila jeste to da na četkicama nije ostajalo puno proizvoda i to ne zato jer ovakve četkice ne mogu pokupiti proizvod (nailazila sam na mnoštvo ovakvih četkica koje hvataju savršeno proizvod) nego jer očito u pitanju to da, ili proizvoda nema u dovoljnim količinama unutar tube ili je previše gust pa se teže hvata za četkicu.


Za cijenu ovih maskara zaista mislim da možete pronaći puno bolje, pa čak i po akcijskim cijenama i neke savršene maskare. Zaista se nadam da će Delia uvidjeti mane ovih maskara i napraviti izmjene u sastavu, jer estetski izgled maskara priznati ćete djeluje zaista bogato i luksuzno, uz to ni same četkice kao što rekoh nisu loše.

*post sadrži PR proizvode. Autor bloga zadržava pravo pisanja iskrene recenzije.

Ljub, ljub. M.

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na posjeti!!

Subscribe