ESSENCE/ WOOD YOU LOVE ME?

travnja 03, 2018

Valentinovo je uveliko iza nas, ali ljubav definitivno nije. Ni moja ljubav prema Essence "valentinovskoj" limitiranoj  kolekciji pod nazivom "wood you love me?" ne prestaje. Baš kada sam pomislila da sam totalno zakasnila predstaviti vam ove proizvode, danas sam ih ugledala na polici mog CM pa sam odmah sjela napisati post, u nadi da je ima i kod vas, te kako bi i vi imale priliku ugrabiti nešo iz ove kolekcije dok je nisu povukli.


Ovom kolekcijom Essence je ljubav i Valentinovo proslavio u romantičnoj šumi punoj čudesnih životinja, čije razigrane i zaljubljene likove donosi i na samom pakovanju. Jedna je ovo od onih kolekcija gdje je sve slađe od slađeg i iskreni da budemo teško im se odoljeva.

Maska za oči (4,25 KM)
Ne sjećam se da li je Essence ikada u ponudi imao maskice, no jedno je sigurno, ovako slatku definitivno nije (pitam se da li će je ikada i moći nadmašiti). Ova maska će vas za tren pretvoriti u medenu rozu lisicu  sa dugim trepuškama i rumenim obrazima. Teško da se nećete nasmijati kada se pogledate u ogledalo. Bez obzira na sam njen učinak u njezi lica, jedno je sigurno okružiti će vas pozitivnom energijom. Linija sadrži i masku za cijelo lice sa likom mace, pa vi birate šta želite biti na 15 min koliko je potrebno držati masku na licu. Maskica je natopljena sa dosta gelaste tečnosti, i iskrena da budem za moj ukus i previše obzirom da bi se bez cijeđenja "maramice" tekstura počela razlijevati po licu, tako da sam je ja koristila u dva navrata (dan za danom). Trenutni efekt je sasvim solidan, lice je nahranjeno i imate onaj osjećaj svježine, no da li dugornočno dopinosi nekoj njezi ne bih mogla reći. Sve u svemu maskica je ovo koja garantuje zabavu i red dobroj smijeha na svoj račun :)

Smokey eyes duo kist (4,85 KM)
Jedan je posve neobičan duo kist sa sintetičkim dlakam. Jedna strana sa klasičnim aplikatorom za smokey eyes sa nabijenim zaobljenim dlačicama nešto je što uvijek dobro dođe, no druga strana teško je opisiva i definitivno nešto što mnogi do sada nisu vidjeli. Gledano iz ugla (što ćete bolje vidjeti na slici) ima oblik slova v. Taj četvrtasi oblik trebao bi pomoći i olakšati nanošenje tamne nijanse u rubni dio oka. Još uvijek nisam dovoljno opustila ruku za ovaj kist, mada definitivno nije nešto od čega ću tako lako odustati obzirom da odlično kupi boju. Jedno veliko bravo Essence timu na inovativnosti.


Paleta za usne (7,35 KM)
Pet kremastih ruževa dolaze u prozirnom pakovanju sa medenom lisicom na samom poklopcu. Ne pamtim da sam ikada imala slađu paletu, a vjerujem da ćete se i vi složiti samnom. Tri nijanse su izuzetno kremaste do su dvije (druga i peta) nešto malo tvrđe no i dalje uz toplotu prsta dovoljno kremaste da bi se mogle nanijeti na usne. Raspon od svijetlih do tamnim, od smeđih do crvenih tonova, te od matt do shine izgleda, sve to se nalazi u ovoj paletici. Meni osobno najdraža nijansa je srednja- prljavo crvena metalic nijansa idealna za svaki dan. Trajnost im nije jača strana, no popravke meni lično ne predstavljaju problem. Kada nanesete neku od ovih nijansi imate osjećaj kao da ste nanijeli neki ultra pigmentirani sjaj. Voljela bih da je uz nju došao i neki kistić kako bi nam olakšao popravke kada smo vani, no evo jednog malog trika za sve vas koje nemate kistić za usne- štapići za uši odlično su zamjena i daju dovoljnu preciznost, a bez problema stanu i u ovu paleticu :D (nema na čemu)


"Wood you love me?" kolekcija pored gore navedenih sadrži i mini duo paletu rumenila i highlightera (6,35 KM), make up spužvice (4,25 KM), već pomenutu masku za lice (4,25 KM), set od dvije rašpice (4,25 KM), tri nijanse laka za nokte (4,25 KM), paleta sijena za oči sa slatkom flip slikom zečića koji idu jedna drugom u zagrljaj na samom pakovanju (7,35 KM), duo olovke za oči (4,85 KM) i umjetne trepavice sa ljepilom (6,35 KM).
Bez obzira na neodoljivo pakovanje, bez obzira za koje proizvode se odlučite kvaliteta i pristupačna cijena neće izostati, s toga ne odoljevajte puno, nego ugrabite nešto od ovih proizvoda kako bi vam slatke životinjice sa pakovanja svaki dan poželjele dobro jutro :)

You Might Also Like

2 komentari

  1. Ovu paletu nisam videla do sad,tako da sam apsolutno odusevljena!Essence liniju sminke treba nagraditi za najkreativniju! :)

    https://sweet16blackpoetry.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slazem se, zaista su prekucali kada je kreativnost u pitanju, nije mi jasno otkud im tolike ideje u LE kolekcijama, a da se nikad ne ponove :) Hvala na čitanju :*

      Izbriši

Hvala na posjeti!!

Subscribe