AVON/ COOLING TONE ANTICELULITNI GEL

prosinca 23, 2018

Cooling tone jedna je vrsta od nekoliko proizvoda koje imate u Avon ponudi, a namijenjeni su oblikovanju i zatezanju kože. Iz sezone u sezonu, Avon u svojoj Avon works kolekciji donosi neke inovacije i nove proizvode upotpunjujući ovu kolekciju mnoštvom različitih proizvoda. Pa su se tako u ponudi našli gel protiv strija, krema za učvršćivanje i podizanje grudi, anticelulitni gel sa efektom toplote (o kojem sam vam pisala u ovom postu), kao i anticelulitni gel sa efektom hlađenja.

Jedni od najnezahvalnijih recenzija jesu upravo recenzije o ovom tipu proizvoda, jer ne reaguje svaka koža podjednako isto na tretmane, kao što niti jedna krema ne može riješiti različite stepene problema na koži. Pa se tako može desiti da proizvod koji apsolutno odgovara vašoj prijateljici , vama bude pravi promašaj, kao i obratno. Mnoge će vjerovatno iznenaditi zašto baš sada, "van sezone" pišem o ovakvom proizvodu, E pa drage moje, celulit ne miruje. Ne poznaje vrijeme ni godišnja doba, ali zato za dugotrajni efekt traži vrijeme i posjećenost. Za celulit nema sezone. S toga je ovaj post ujedno i podsjetnik da ne spavate zimski san.

Iako sam imala priliku prvo probati Avon anticelulit sa efektom zagrijavanja, veselila sam se isprobavanju i ovog. Gel dolazi u klasičnom pakovanju od mekane plastike, sa čvrstim poklopcem. Iako klasično, meni najdraže pakovanje. Sam dizajn proizvoda je lijep, no ne zaboravite da Avon često zna redizajnirati svoje proizvode, no sastav ostaje isti. Tekstura proizvoda je ona prava gelasta, providna i lagana za razmazivanje. Proizvod je potrebno nanijeti na apsolutno suhu kožu, i kružnim pokretima što više utrljavati u kožu, sve dok ga ne maksimalno ne upije. Samo na takav način efekt ovog proizvoda se povećava. Taj famozni efekt hlađenja nije nešto naročito jak, naročito ukoliko se nakon nanošenja ne krećete. No to ne znači da ga nećete osjetiti. Imati ćete prijatni osjećaj neke svježine na nogama, koji ćete vjerujem jako voljeti u ljetnim danima. 


Što se tiče djelotvornosti proizvoda, baš kao i njegov prethodnik, primijetila sam blago zatezanje kože. Srećom sretnica sam čiju kožu još uvijek nije napao neki izrazito vidljiv celulit. Tek prilikom masaže kože, ponegdje se naziru ti narandžini nabori, koje sam pokušala eliminisati baš ovim proizvodom. Nakon jedne potrošene tube, rezultat i nije nešto naročito vidljiv, no to ne znači da proizvod ne djeluje, jer kao što na samom početku rekoh, za razbijanje celulita potrebno je vrijeme, redovan unos potrene vode, vježbanje i izbjegavanje masnoće. Proizvodi poput ovog Cooling tone gela tu su samo kao mali pomoćnici u borbi, te o njihovoj djelotvornosti možemo pričati tek nakon 3 do 4 potrošena pakovanja uz redovnu upotrebu. Obzirom na minimalni problem sa celulitom, moja posvečenost mazanju i nije nešto naročito za pohvalu, s toga krivca mogu pronaći u sebi, nikako u proizvodu. Sve u svemu, gel je ovo koji će vam bar minimalno pružiti zatezanje kože, lijepo je nahraniti, i nadamo se bar malo pomoći pri borbi sa celulitom.


Obzirom na sličan, pa moglo bi se reći i identičan efekt koji su pružala ova dva proizvoda na mojoj koži, moram priznati da je meni za trun draži onaj sa efektom zagrijavanja (priznajem zimogrizna sam jaaaako). Na vama je da odlučite želite li više efekt hlađenja ili zagrijavanja kože, ili već znate koji gelovi vam daju veći efekt u borbi sa celulitom. 

Do narednog čitanja šaljem vam poljupce. M.

You Might Also Like

2 komentari

  1. Odličan post.. Aposlutno se slazem da celulit ne poznaje vrijeme i godisnje doba.. No definitivno dok nisam krenula u teretanu nista drugo mi nije pomoglo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala puno na citanju. Zbog pauze u pisanju nisam mogla ranije odgovoriti na vas komentar. Nadam se da teretana i dalje pomaze prvenstveno u zdravlju pa i u svim ostalim bonusima koje zdravo tijelo donosi sa sobom :)

      Izbriši

Hvala na posjeti!!

Subscribe