L'OCCITANE & CASTELBAJAC/ GIFT SET (almonds)

veljače 01, 2019

Kako drugo završiti zimsku prazničnu idilu na blogu, ali i otvoriti novu godinu nego prekrasnim prazničnim setom iz L'occitane asortimana. Ukoliko me pratite onda znate da ja ne krijem svoju ljubav prema ovom brendu, pa me više i ne iznenađuje kada mi ljudi kao poklon biraju nešto baš  od njih. Ni ovaj rođendan, među mojim poklonima nije izostala ta žuta kesica puna radosti zahvaljujući mojoj skoro pa bliznakinji.. :)

Iako sama L'occitane priča prati ovaj brend u svim godišnjim dobima, nekako posebno se taj razigrani, slobodni duh osjeti u njihovim prazničnim kolekcijama, koje i godine u godinu iznenade i stvore magiju ljubavi. Ovoga puta kao pratioca u toj prazničnoj atmosferi odabrali su svjetski poznatog i nadasve prepoznatljivog dizajnera Castelbajac. Spajajći svoje razigrane strane, stvoren je dizajn koji odiše maštom u javi. U L'occitane ponudi možete pronaći rana pakovanja i redizajnirane proizvode koji su nastali kao plod ove suradnje, samo požurite, jer bliži se kraj sezone, a ovo su LE proizvodi.

Metalna kutija, koja nas vraća u djetinjstvo i one slatke praznične kutije koje su krile najljepše suhe kolačiće, krije pravo malo L'occitane blago u vidu kolekcije slatkog badema. Po mom izboru, još uvijek najljepša L'occitane kolekcija ikada. Već pri otvaranju same kutije osjetite taj neodoljivi slatkasti miris badema. Četiri proizvoda, odrekla su se za ovu sezonu svog klasičnog zelenkastog/bijelog pakovanja i mjesto ustupila zvjezdanom, sanjarskom dizajnu, djelu Castel Bajaca. Odličan kvalitet, uz prelijepi miris, složiti će se samnom,  svako ko je probao bar nešto iz ove kolekcije, upotpunjen je ovim dizajnom.
Kutija dakle krije četiri proizvoda: full size kremu za ruke, o kojoj sam vam već mnogo ranije pisala na blogu (post ovdje), i dalje me osvaja pri svakom mazanju, a uz to njeno savršeno prepoznatljivo pakovanje daje mali tračak luksuza svaki puta kada se nađe na stolu, zatim je tu mini size uljne kupke za kupanje za koju će biti sasvim dovoljno da kažem da  ćete je već nakon prvog kupanja poželjeti u najvećem mogućem pakovanju, sapun koji me iz nekog razloga vuče na vintage stvarčicu kojima teško odoljevam, te mini size eliksira za tijelo, za mene ubjedljivo najzanimljivijeg proizvoda ovog seta, obzirom da ga do sada nisam imala priliku probati.

 Eliksir je pjenasto-prozračne teksture, i  baš poput kreme za ruke, već nakon nekoliko sekundi poslije nanošenja, lijepo se upije, ostavljajući mirisnu i svilenkastu kožu. Ukoliko imate izrazito suhu kožu, vjerujem da će vam trebati ipak nešto jača hidratacija, no veliku većinu ovaj proizvod će već nakon prvog nanošenja osvojiti. I ono najveće iznenađenje je to da vam je potrebno zaista minimalna količina proizvoda, obzirom da se odlično razmazuje, pa će i ovo mini size pakovanje potrajati puno duže nego što sam očekivala.

Obzirom da uskoro stiže nova kolekcija na police L'occitane, požurite i ugrabite nešto od proizvoda koji su nastali kao plod ove lijepe suradnja. Uz to i sam izgled proizvoda je toliko razigran i veseo da ih "vučem" sa sobom gdje god krenem.. No slagala bih kada bi rekla, da jdva isčekujem vidjeti neke nove suradnje, jer sigurna sam da će baš kao i do sada nadmašiti i ovu :)

Do narednog čitanja uživajte u lijepoj kozmetici i njegovanom 
tijelu. Vaša M.

You Might Also Like

4 komentari

  1. Tako to sve lijepo opises da imam dojam da sam sve pomirisala, opipala, dozivjela... Super su ti fotke :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga puno.. Miris je em individualan, em takvo culo da se rijecima tesko prenosi, s toga mi je drago cuti ako u tome uspijem.. :) Iako nisam ljubiteljica slatkastih mirisa, badem je ipak posebna kategorija drvenasto slatkog, na koje s lakocom padam hahaah :*

      Izbriši
  2. Omg that gift set is everything! I love Loccitane hand creams!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Me too :) Loccitane hand creams are really special.. tnx for reading <3

      Izbriši

Hvala na posjeti!!

Subscribe