CATRICE/ BASIC KOMADI U LJETNOJ KOLEKCIJI 2019

lipnja 20, 2019

Godinama omiljeni drogerijski brend većine djevojaka/žena definitivno je Catrice. Kada pišem o ovom brendu uvijek ističem da uz izuzetno povoljne cijene na koje smo navikli, prepoznatljivi su i po isto tako dobrom kvalitetu. Kolekcija za proljeće/ljeto 2019 g. već duže vremena krasi police, pa ukoliko do sada niste izabrali svoje favorite možda će vam ovaj post dati male smjernice ili pak uštediti novac..


Tražeći jedan od svojih starih postova o Catrice mousse puderu ostala sam naprosto iznenađena da je prošlo četiri godine, od kako sam pisala o njemu (post ovdje). Bio je to definitivno u to vrijeme jedan od mojih drogerijskih favorita, kojem sam se vraćala i po nekoliko puta. Idealan za nas s masnom kožom. Kada su ga povukli sa tržišta, smatrala sam jedni, pa mogu slobodno reći glupim potezom. A onda, u novoj kolekciji pojavio se puder naziva  "1 minute face perfector", koji je svojim skoro pa identičnim pakovanjem (sa malim razlikama u izgledu printa poklopca), neodoljivo podsjećao na taj stari. Osim pakovanja, te srednjeg prekrivanja, ova dva pudera i nemaju neke sličnosti. Mousse tekstura ovoga puta praćena je sa nekim dosta masnijim osjećajem, koji djevojke sa masnom kožom zasigurno neće voljeti.
Puder dolazi u samo jednoj, univerzalnoj nijansi. Univerzalna nijansa trebala bi se prilagoditi svakom tenu kože, međutim iz iskustva znam da su ovi proizvodi dosta toplijeg narandžastog podtona, koji među ženama na Balkanu i nije baš zastupljen. I upravo je takav. 
Korištenje ovog pudera sam odložila do odlaska na more, kada će mi nijansa vjerovatno bolje odgovarati, masna tekstura koliko toliko bolje se uklopiti sa od sunca dehidriranom kožom, a srednje prekrivanje dati prirodni izgled. S druge strane, puder mi se već nakon nekoliko nošenja po kući (u srhu testiranja) pokazao kao fino postojan i zaista toliko lagan da ga djevojke sa normalnom ili suhom kožom vjerovatno neće ni osjetiti na koži.


Ukoliko volite Catrice onda sam sigurna da ste voljeli i njihove verzije Glam & doll maskare. False lashes  (post ovdje) jedna je od Catrice favorita velike većine onih koje su je probale. Glam & Doll Boost najnovija je verzija ovog društva.
Riječ je o ultra black maskari za intenzivni volumen i spektakularnu dužinu odmah nakon nanošenja. Prema istraživanjima čak 90% žena je potvrdilo da sa ovom maskarom ima jače trepaavice, a sama maskara se ne razmazuje.
Najveća tajna ove maskare krije se u njenim aktivnim sastojcima, koji bi nakon dužeg vremena nošenja maskare,  trebali da doprinesu rastu većih, punijih i jačih trepavica.
Moja iskustva sa ovom maskarom nisu daleko od svega nabrojanog. Maskara mi zaista lijepo definiše tepavice, da dodatni volumen, no poslije 8satnog nošenja na poslu, maskara se ipak malo preslika na moje gornje kapke, koji su izrazito masni, pa to i ne treba toliko da čudi, obzirom da sam do sada pronašla samo tri maskare koje uspijevaju izdržati i duže od 8 sati. U pogledu rasta i jačanja tepavica nisam primijetila neku značajniju razliku (koristim je 3 sedmice, a kažu da je rezultat vidljiv nakon 6 sedmica), ali nakon skidanja maskare trepavice i prirodno ostanu fino "razdvojene".

Drugi proizvod za oči je tuš u olovci sa lijepom preciznom četkicom, i čini mi se dosta intenzivnim crnim pigmentom. Međutim kako ja nikada ne koristim tuševa, tako vam o ovome ne mogu nešto više reći.



HD Acrive performance, novi je Catrice tekući prajmer za lice. Na prvu sam pomislila da je zaista neobično pakovanje, obzirom da staklena pakovanja sa dozerom većinom srećemo kod tečnim bronzera ili highlightera. Prije nanošenja moj savjet je da proizvod dobro protresete, obzirom da se sastojci često razdvoje, pa je potrebno sjediniti ih. Ono zbog čega bi baš u ovim ljetnim danima trebale probati ovaj primjer jeste to da sadrži zaštitni faktor SPF 30. Idealno! Na pakovanju je istaknuto da je sport proof, o čemu vam ne mogu ništa reći, obzirom da sam ja neko ko prilikom bavljenja bilo kojom vrstom sportskih aktivnosti ne nosim šminku. Zbog tečne teksture puder je dosta lagan na licu i fino se upija ne ostavljajući ni ljepljivi ni masniji trag (iako su ulja u njemu vidljiva, naročito kada se sastojci razdvoje). Probala sam ga nositi uz dva tri pudera, i svaki puta nisam primijetila neku značajnije promjene. Puderi su se na licu ponašali jednako dobro. Bez sumnje, prajmer je ovo koji zaslužuje šansu u ljetnim danima.

U identičnom pakovanju dolazi i tečni highlighter. Zbog izrazito masne kože, nisam ljubiteljica ovakve vrste proizvoda na licu. Ali.. Da, da ima ali. Našla sam mu drugu namjenu. Ljeto je vrijeme kada dodatni sjaj nikako nije na odmet, naročito ako trebate istaknuti preplanuli ten. Par kapljica na noge ili predio dekoltea i highlighter je dobio svoju namjenu :) 


Nezamislivo je da jedna kolekcija prođe bez proizvoda za nokte. Kao i uvijek tu su  nove nijanse, koje prate trenutne modne trendove, kao i dodaci za uljepšavanje.  Meni  je zanimljiv naročito lak (lijevi na slici) koji odgovara svim tonovima kože u lijepoj pastelno rozo/bijeloj nijansi. Ova nježna nijansa fino se uklapa u svakodnevni look.


Sjajevi za usne nikada nisu bili moj izbor (dobro možda nekad kad sam bila djevojčica). Bez obzira na sve moje uzaludne pokušaje da ih zavolim to je uvijek završavalo sa dva do tri mazanja. Generation plump & shine sjajevi tu su da pored sjaja usnama daju i malo volumena, pa ukoliko volite sjajeve onda je to dovoljan razlog da pogledate i ove. I da, u svom asortimanu imaju zaista lijepu ponudu nude nijansi (8 nijansi).


Ukoliko kao ja ne preferirate sjajeve za usne, ali i dalje želite taj  "plumping" efekt, tu je nova linija ruževa- Power plumping gel lipstick.  Linija je ovo kremastih ruževa, koji daju lijep odsjaj na usnama, bez isušivanja i zatezanja. U ponudi imate čini mi se 10 nijansi, tako da svako može pronaći nešto za sebe, od vatreno crvene do nude smeđih nijansi..


I za kraj, perfektno sitno mljeveni puder u prahu.. Odličan za baking, koji je za mene neizbježan u ovim ljetnim danima, kada želim da mi šminka što duže ostane na mjestu, a da to ne izgleda pretjerano. Samo je jedna mala mana ovog pudera, a to je rozkasta nijansa koja bi možda mogla predstavljati problem djevojkama sa izrazito tamnijim tenom.


Uživajte u ostatku dana. Vaša M.

You Might Also Like

3 komentari

  1. Post je izuzetno detaljno i lepo napisan,keep it up! :)

    Last post: https://sweet16blackpoetry.blogspot.com/2019/08/sweet-peach-too-faced-review.html

    OdgovoriIzbriši

Hvala na posjeti!!

Subscribe