VIVA STER O3/ AKTIVNI KISEONIK

prosinca 12, 2019

Sjećam se još nekad prije tri, pa možda sad već i četiri godine, kada je nastala velika potražnja za aktivnim kiseonikom. Jednostavnim proizvodom koji se mogao kupiti u apoteci, ali malo ko do tada je znao za njega. Tražila sam ga kod nas tada, međutim bio je dostupan samo na tržištu Srbije.  Prije samo nekoliko mjeseci stigao je i kod nas, od brenda VIVA Ster i to ekskluzivno u DM drogerije (doduše nisam provjeravala da li je sada ovakva vrsta proizvoda dostupna i u apotekama). I naravno moja stara zanimacija i želja za ovim proizvodom se probudila.



Ma koliko ga mnogi hvalili, negdje u pozadini crv sumnje mi nije dao mira, obzirom da mi je sam naziv proizvoda u najmanju ruku zvučao čudno, pa sam se bacila u istraživanje po netu, međutim ni do dana danas nisam pronašla neke ubjedljive argumente koji će me odrediti za i protiv, jer su informacije bila zaista šture.


Oni koji se zalažu za korištenje ovog proizvoda navode da je aktivni kiseonik najdjelotvornije dezinfekciono sredstvo i blagi antiseptik. Djeluje tako što sa regije kože ili sluzokože na koju se nanese, automatski eliminiše prisustvo svih vrsta virusa, gljivica, kao i gram-pozitivnih i gram-negativnih bakterija. Pored toga njeguje, osvježava i pospješuje obnavljanje površinskog sloja kože lica, te djeluje preventivno kod problematične kože pa ga s toga koriste najčešće osobe čija koža lica je sklona aknama/bobuljicama (koža se kvasi 20 minuta, četiri puta na dan) ili za opekotine, posjekotine i ogrebotine na koži. Aktivni kiseonik možete koristiti i na depilacijom iziritiranu kožu ili nakon ujeda insekta, te vam poslužiti kao dezinfekcijsko sredstvo i pomoći bržoj regenerciji kože.  Sve u svemu jasno je da je riječ o višenamjenskom proizvodu. 

Iako je internet pun savjeta da 20tak minuta nakon nanošenja ovog proizvoda ne stavljate ništa na lice, na samoj ambalaži je navedeno da se proizvod može koristiti prije nanošenja šminke. Moj savjet je da ovu upotrebu ipak izbjegavate, te prije stavite neku kvalitetnu podlogu koja će stvarati pravu barijeru i adekvatnu zaštitu između vaše kože i teških pudera, a ovaj proizvod koristite u druge svrhe. 




Sredstvo se nanosi na čistu kožu. Vrijeme djelovanja ovog sredstva je 15-20 minut i u tom periodu ne smijete ništa stavljati na lice, i to treba shvatiti jako ozbiljno, obzirom da je riječ o jako reaktivnom sredstvu. Nakon nanošenja ovog proizvoda moguće je blago peckanje (slično onome kada vam kapljice vode ostanu na licu nakon umivanja)  i blago crvenilo (zbog cirkulacije).

Sastav Viva ster proizvoda je na prvi pogled dosta jednostavan: perisirćetna kiselina u udjelu 0,08% (iz koje se i dobiva aktivni kiseonik) i demineralizovana voda. No jedno je sigurno, baš zbog perisirćetne kiseline miris proizvoda je izrazito jak i za mnoge jako neugodan. Viva ster ima u ponudi Akvitvni kiseonik sa mirisom aloe vere, međutim obzirom da u sastavu nema nigdje navedenih mirisa, a ne vidim ni neku stvarnu razliku u mirisu u odnosu na klasičnu, rekla bih da je ovo samo još jedan marketinški trik, jer ćete pomislite da sadrži aloe veru (ako ne čitate precizno pakovanje), ili pak izabrati baš ovaj u nadi da ćete taj jaki neugodni miris kiseline izbjeći. Spoznaja ovoga, bila mi je zaista jedno veliko razočarenje.

Proizvod ima sasvim dobar raspršivač, pa ga možete ravnomjerno nanijeti na lice. No samo ambalaža i nije nešto naročito privlačna, no meni to i ne predstavlja problem, obzirom da mi je puno važnije šta se nalazi u njoj. 



Viva ster sam koristila kao dio noćne njege lica i nakon višesedmičnog korištenja neke velike pomake nisam vidjela, pa sam ga ponajviše zbog miris izbacila iz svakodnevne upotrebe. Par puta sam ga našpricala na noge, obzirom da imam problematičnu kožu na nogama sklonu iritacijama i trenutno mi je prijao kao neko osvježenje. Sam proizvod mi nije mi izazvao nikakve neželjene reakcije,  niti mi je isušivao kožu, što smatram velikim plusem, jer obično dosta proizvoda za njegu problematične kože znaju je  isušiti, no ni neke drastične pomake u poboljšanju kože nisam vidjela.



Sve u svemu, što zbog neadekvatnih ozbiljnih članaka o ovoj vrsti proizvoda (neovisno o proizvođaču), što zbog nejasnoće oko samog rastvora, nekog subjektivnog doživljaja kao i neefikasnosti u mom slučaju, moja preporuka bi bila da se ipak posavjetujete sa dermatologom (ili nekim drugim stručnim licem) ili naprosto preskočite ovaj proizvod. 

Do narednog čitanja.. Vaša M.

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na posjeti!!

Subscribe