LIFELINE LINODERM/ FOLLISAN ŠAMPON ZA MASNU KOSU I UREA 10% KREMA

listopada 20, 2020

Domaća proizvodnja uvijek mi je bila prioritet u kupovini. To je neko nepisano pravilo koje još od malena, zapamtite, postane zakletva i tačka. Kroz godine pisanja ovog bloga, probala sam razne proizvode domaće proizvodnje, koje su mahom bili iz kućne radinosti (kasnije su neki od njih narasli u prave male marke/brendove), tražila od vas da mi preporučite neke (i dalje mi u komentare možete dati preporuku), a neke i zavoljela toliko da su mi postali dio svakodnevne njege. 

Ukoliko vodite zdrav život, ili pak želite samo dati malu potporu svom organizmu, a uz to i tražite nešto iz domaće proizvodnje  onda ste sigurno ćuli za Lifeline  proizvode (iz Bijeljine) poput njihove linije Active, Balans, Support, Health.  No meni je za oko zapala Linoderm linija kozmetike (logično jer kako može drugačije) iz koje sam do sada probala kremu za tijelo, te šampon o kojem vam danas pišem.

Sigurna sam da će vam kao i meni prvo zapasti za oko da je riječ o "Follisna šamponu". Šta to zapravo znači? Efikasnost Follicusan-a zasniva se na dijelovanju aktivnog sastojka Follicusan čija je djelotvornost potvrđena  u studiji gdje je nakon 3-4 mjeseca aktivne upotrebe potvrđen povećan broj novih vlasi, a smanjuje broj vlasi u fazi opadanja. Istom studijom utvrđeno je da se smanjeno mašćenje kose, otklanja perut i svrab, povećan sjaj, vlažnost i elastičnost kože (podaci su ovo sa pakovanja)

A kako to sve postiže? Šampon sadrži bioaktivne sastojeke izolovane iz mlijeka, amino-kiseline bogate sumporom, esencijalne masne kiseline, vitamine i biljne ekstrakte. Proteini iz mlijeka oživljavaju korijen vlasi i stimulišu rast. Molekule inozitola pospješuju metaboličke procese u korijenu, dok pantenol poboljšava stanje oštećene kose, vraća joj vlasažnost i elastičnost. Amino-kiseline bogate sumporom regulišu pretjerano mašćenje kose i sprečavaju nastanak peruti. Šampon sadrži i aloju koja hidratiše i revitalizira kožu glave, ehinacea sprečava razvoj gljivica i bakterija na vlasištu itd. 

Sve u svemu, za nekoga ko ima masnu kožu, nakon čitanja svim ovih informacija zaključio bi da ga definitivno želi probati, jer ovo bi mogao biti  jedan od najboljih šampona za masnu kosu na svijetu sa bogatim sastojcima.

Stvarnost je nešto malo umjerenija, rekla bih puno blaža i realnija. Obzirom da sam u početku bila zadivljena svim ovim gore navedenim saznanjima, a i činjenicom da mi je u prvu ruku šampon radio odličan posao, malo sam pročaćkala na internetu i o sastavu (bar onim koji se nalaze na početku liste, jer je njihov udio najveći). Odmah drugi po redu je i najmanjim poznavaocima sastojaka dobro poznati ozloglašeni SLES (sodium laureth sulfate), a iza njega još jedan surfaktant, doduše nešto malo blaži  i bolji, cocamidopopyl betaine. Pored sulfata, šampon sadrži parfeme, ali i alkohol, odnosno "alcohol denat" koji se često svrstava u grupu "loših" alkohola u kozmetičkim preparatima.  Potrebna pjena i isušivanje kose koji se postižu ovim sastojcima, smatram da su se mogli dobiti i sa nešto blažim sastojcima. Sve u svemu sastav nije baš za pohvalu, no obzirom da nije riječ o proizvodu sa prirodnim sastavom, te da iste ili slične sastojke susrećemo i u drugim drogerijskim šamponima, koje koristi velika većina, na vama je kao i uvijek da odlučite želite li mu dati šansu. Ja jesam. 

Ukoliko imate izrazito masnu kosu, za koju vam je potrebno dva šamponiranja i sa ovim šamponom raditi ćete isto kako bi dobili potpuno čistu kosu. Pravi lijepu pjenu, miris je dosta blag, pomalo neutralan, a nakon dobrog ispiranja šampona, kosa počne škripati od rukama (znate onaj osjećaj kad znate da je čista). Nakon malo više od pola godine korištenja i 4 potrošena pakovanja sve se može svesti na jedno, u početku jako dobar, da bi kasnije "popustio" te se perut vratila, a kosu sam opet počela prati svako drugi dan. U pogledu rasta odnosno opadanja kose, ne mogu reći svoj neki zaključak obzirom da sam uvijek imala gustu kosu i u tom dijelu nisam obraćala pažnju. Muškarci iz mog okuženja pak kažu da je za njih šampon odličan i da u skorije vrijeme nemaju namjeru mijenjati ga. Cijena šampona je oko 13 KM. 


MINI RECENZIJA - LINODERM UREA 10% KREMA ZA TIJELO

Od istog proizvođača, iz iste Linoderm linije, probala sam i  Kremu za tijelo sa 10% Urea. Proizvod je namijenjen za korištenje suhe kože, atopijskog dermatitisa i ekcema. Srednje do guste je teksture, lako se razmazuje, te samo ako pretjeram s količinom ostavi bijeli trag, koji se za minut do dva nakon nanošenja upije u kožu. I krema je blagog, pomalo farmaceutskog mirisa, pa će po tome odgovarati većini. Prema sastavu, najvažniji sastojak kreme- Urea nalazi se na visokom trećem mjestu, no prije njega je pretrolatum- naftni derivat koji se često stavlja na crvenu listu (loših) sastojaka u kozmetici. Obzirom da je namijenjena za dosta osjetljivu kožu sa kožnim oboljenjima, prije korištenja dobro pročitajte sastav i provjerite da li vam odgovara. Imam izrazito suhu kožu nogu, i zbog toga veliki problem sa depilacijom i rastom dlake. Na sve načine pokušavam da kožu omekšam, i moram priznati da mi je ova krema prijala. No s druge strane nije me ni toliko oduševila da bi je uvela u svoju svakodnevnu njegu. Jedan mali trik. Namažite ovu kremu na ispucale usne, umjesto balzama, kao neki vid noćne maske i ujutro ćete imati zaista mekane njegovane usne. 


Iskreno se nadam da će ovaj domaći brend malo poraditi na sastavu kozmetičih proizvoda, kako bi se izdvojili u masi drugih sličnih te probili na puno veće tržište. Ukoliko ste probali neke od njihovih proizvoda, u komentarima ostavite preporuku. 

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na posjeti!!

Subscribe