PUPA / "CASHMERE" BODY MILK

listopada 06, 2020

Znate kada vas uhvati onaj osjećaj da ste to kao negdje čuli, a s druge strane vas preplavi onaj osjećaj iznenađenja kada ugledate nešto novo i pomalo neočekivano. Upravo to se meni desilo prilikom posjete Beču početkom godine (i kako stvari stoje što se tiče 2020 godine biti će to i jedino moj putovanje van granica). Naime prilikom moje, kako je ja volim nazvati,  "beauty kupovine" ugledala sam cijelu kolekciju Pupa Milano proizvoda za njegu tijela, nakon čega je uslijedilo oduševljenje sa dozom "hmm morala sam ovo vidjeti".



Da sam velika ljubiteljica Pupa make up proizvoda dobro znaju svi oni koji me prate, naročito kada je u pitanju njihova Vamp! maskara čiju potrošnju više ne mjerim u pakovanjima nego u decilitrima :) (pisala sam i dosta davno post o njoj ovdje). S toga me i ne čudi što u moru kozmetike koja mi je tada bila dostupna, ipak nisam mogla odoljeti da probam i bar nešto iz kolekcije za njegu tijela.

Pakovanje je mogu slobodno reći klasično za mlijeko/losion za tijelo. 250 ml proizvoda dolazi u plastičnom tuba pakovanju, sa manjim otvorem na čepu, pa vas se ne može baš tako lako desiti da istisnete nepotrebnu količinu proizvoda. Dizajn bočice, ali i cijele kolekcije za njegu tijela, dosta je umjeren, minimalistički, pa je s toga mnogima lijep na oko.

Kada žena treba da bira između više mirisa (a čini mi se da su u ponudi bila tri), ako uz to dodamo da je bio zimski period, sigurna sam ga bi većina nas između ponuđenih izabrala "kašmir".  Ne zbog samog mirisa, koliko zbog bogatstvo i mekoću ovog materijala, koju sam željela osjetiti uvijek na koži :)  Stvarnost je nešto malo drugačija. Miris za moju ukus jeste ugodan, ali sa dozom umjetnih fabričkih mirisa, dok ja izrazito volim drvenaste, prirodne i osvježavajuće mirise.

Tekstura proizvoda je nešto malo gušća, pa bih ga ja prije svrstala u losion za tijela, nego mlijeko. Međutim u dodiru sa kožom, ta guta masa toliko se "topi" da se lako razmazuje na koži i odlično upija, ne ostavljajući dugotrajni masni sloj, što je za mene dodatni plus. No ukoliko imate dosta suhu kožu, nisam sigurna da će ovo biti vaš favorit. 

Sve u svemu, lagala bih ako bi rekla da je na mene ostavio neki snažan dojam, i iskreno ne vjerujem da bih ga više kupila, no svakako daleko je od onih proizvoda za koje bih vam rekla da izbjegavate u širokom luku. Ako na nekom od svojih putovanja ugledate ovaj proizvod može biti odličan "suvenir" za  neku ženu iz vašeg okruženja.  

HVALA NA ČITANJU !!!


You Might Also Like

0 komentari

Hvala na posjeti!!

Subscribe