DELIA SOS GOOD HAND kreme za mekane ruke

travnja 09, 2021

Jedna sam od onih koja iako ima izrazio suhu kožu tijela, srećom to nije stvar i sa rukama. Kremu za ruke dugi niz godina nisam koristila svakodnevno i prosto nisam imala naviku mazanja kremice. Tek po nekada najčešće u hladnim danima, sjetila bih se da i ja posegnem za njom. 

Kako se mnogo stvari promijenilo dolaskom 2020. godine, odnosno bolje reći spoznajom da korona virus postoji među nama, silom prilika promijenio se i moj odnos prema njezi ruku. Prejaka dezinfekcijona sredsva, sapuni i svi ostali preparati doveli su i moju inače normalnu kožu do faze dehidratacije, suhoće i ponekad nadraženosti. Zbog toga sam se i bacila u potragu za nekom klasičnom kremicom za ruke, koja neće biti isuviše masna, jaka, ali da se brzo upiti u kožu i da joj instant hidrataciju, pa sam u toj potrazi otkrila iz asotimana Delia cosmetics i jednu malu, kako je volim nazvati "družinu kremica".

Ono što definitivno kreme o kojima danas pišem izdvaja na polici od ostalih jeste upravo njihova boja pakovanja. Na inače pomalo monotonoj polici za kreme, pravo osvježenje kada je sam izgled u pitanju jesu upravo ove Delia kremice. Tri šarena pakovanja, naprosto vas privlače i nešto je po čemu ćete sigurna sam baš kao i ja raspoznavati ove kremice. Družina se sastoji od plave kreme koja pruža pravu hidrataciju, crvena za njegu nakon korištenja dezinfekcije i žuta je tu kao prava zaštitnica ruku. No krenimo redom. 



MOISTURE SMOOTHNESS - PLAVA KREMICA

Vjerujem da je velika većina vas uvijek bila u potrazi za dobrom hidratantnom kremom. Bez obzira na to da li imate suhe ruke ili ne, zbog raznih vanjskih utjecaja, jakih sredstava ili naprosto hladnog vremena, nerijetko se dešava da se koža dosta isuši pa je potrebno dodatno je nahraniti. Ukoliko dehidratacija kože nije izrazito jaka, onda je ovo kremica koja će poslužiti svrsi. Odlična krema za torbicu, kako je ja volim nazvati "to go", kompaktno pakovanja, koja je dosta lagane prozračne teksture, te se dosta brzo upije u kožu i zadovoljava neke normalne potrebe za hidratacijom. Miris joj je izrazito ugodan, lagan, neutralan, baš kakav ima većina proizvoda baziranih na vodi i hidrataciji, pa ako bih morala da biram između ove tri kremice ova bi bila moj favorit. Najmoćniji sastojci ove kreme su ulje konoplje, vitamin E, alantoin (riječ je o ekstraktu gaveza poznatijem po moći umirivanja i zacijeljivanja kože) i svima nam dobro poznati pantenol. Ukoliko imate izrazito suhu kožu ruku, te ste ljubitelj masnih i teških krema onda ovo nije izbor za vas. 



REGENERATION NOURISHMENT - CRVENA KREMICA

Krema za regeneraciju i njegu ruku, koja je ujedno i efikasan tretman nakon upotrebe dezinfekcijskih sredstava prva je koja me je privukla kada su u pitanju Delia kreme, no to svakako ne treba da čudi obzirom da nažalost evo više od godinu dana redovno upotrebljavamo sredstva za dezinfekciju. Baš kao i prethodna kremica i ova zadovoljava neke prosječne dnevne potrebe za hidratacijom. Dosta brzo se upije u kožu, te ne ostavlja tragove, pa mi se zbog toga pokazala kao idealnom na radnom stolu, jer osim što tu najviše koristim dezinfekciju, ujedno mi je tada potrebna krema koja će se čim prije upiti u kožu kako bih mogla nastaviti koristi računar, papire i ostali kancelarijski materijal. Istaknuti sastojci kod ove kremice su ulje pamuka i sojino ulje, shea maslac, ekstrakt ružinih latica i vitamin E. Miris joj je ugodan cvijetni, koji ruku na srce, nažalost, kroz minut dva izlapi sa kože. 

RELIEF PROTECTION - ŽUTA KREMICA

I za kraj treća krema, ona od koje sam najmanje očekivala, a koja mi se iz posve drugih razloga najmanje dopala. Prvenstveno razlog tome jeste njen miris, koji mi je isuviše umjetan, a u isti mah i previše sladak. Također riječ je o zaštitnoj kremi za ruke koja treba da umiri osjećaj isušene kože, intenzivno je navlaži i vrati joj mekoću. Već sam napomenula da meni intenzivna njega nije potrebna, pa samim time smatrala sam da mi kao takva neće odgovarati obzirom da sam zbog samog opisa očekivala  dosta jaku, masnu i bogatu kremu, no sve navedeno je izostalo. Sama tekstura je identična prethodne dvije, dakle dosta prozračna, nimalo teška i masna. Osjećaj hidratacije dovoljan da zadovolji moje prosječne potrebe, ali ne i nekoga kome treba intenzivna njega. 


Ukoliko imate nekog favorita među kremicama za ruke, a da u isti mah nije ni previše jaka, svakako mi pišite u komentarima. Puno pozdrava do narednog čitanja. I ne zaboravite maskica i dezinfekcija dvije su stvarčice koje čuvaju vaše zdravlje. 

You Might Also Like

2 komentari

  1. Bože koliko sam poželjela čitati nove postove! Ja kreme koristim oduvijek nakon svakog pranja ruku, pa nisam posebno mjerodavna da dam preporuku :) Meni je važan samo onaj masnjikavi osjećaj kad tek namazem ruke :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga moja, tako mi je zao sto ne mogu i cesce da pisem, ali posao i sve ostale obaveze mi ne doszvoljavaju. Ove kremice se dosta brzo uoisu, blaze su, pa nisam sigurna da ce ti bas odgovatati pogotovo ako volis taj masniji sloj na kozi. :) Saljem ti poljupce

      Izbriši

Hvala na posjeti!!

Subscribe