Pages

subota, 30. srpnja 2016.

FARMASI SKINTRENDS LINIJA ZA NJEGU KOŽE

Ako me pratite znate da sam više ljubitelj preparativne nego li dekorativne kozmetike, no u zadnje vrijeme sve više me privlači dekorativa, ali i ne volim puno da eksperimentišem sa preparativom, te na ovom polju igram na sigurno, sa proizvodima koje sam pronašla da mi najbolje odgovaraju i zahvaljujući kojima je moja koža u najboljem stanju do sada. Iz tog razloga, trebalo mi je dugo vremena da se odlučim probati Farmasi SkinTrends liniju za njegu kože, koja je čini mi se u mjesecu aprilu bila novitet ovog brenda.. Sama linija SkinTrends sastoji se od tri odvojene kolekcije: zelena za masnu kožu (o kojoj vama danas pišem), roza za suhu kožu, te simbolično plava za hidrataciju.

Kako navode iz Farmasija cijela linija bazirana je na phyto-biotics tehnologiji, preciznije otkrićima evropskih naučnika a koja se tiču egzotičnih acai bobica, voća koje je zbog svojih svojstava nazvano "suprfood" (super hrana). Pomoću ove tehnologije zadržava se svježina acai bobica, a uz pomoć kojih ćete revitalizirati kožu, te pružiti joj snažan antioksidantni efekt i hidrataciju koja traje. Dakle svi proizvodi, bez obzira na tip vaše kože su bazirani na acai bobicama.
Zelena kolekcija sastoji se od tri proizvoda: tonika, dnevne kreme za lice i gela za umivanje, dok ćete u ostalim kolekcijama još pronaći i noćnu kremu, okoloočnu kremu, te losion za skidanje šminke.

GEL ZA UMIVANJE

Gel za umivanje dolazi u tuba pakovanju od jaaako mekane plastike, sa čvrstim poklopcem (200 ml). Iako ovo na prvi pogled djeluje kao odlično pakovanje, nažalost zbog teksture samog proizvoda ipak pakovanje i nije baš sjajno rješenje. Naime tekstura je jakoo tečna, nešto između gela i vode, te uz blagi stisak, kroz nešto veći otvor na poklopcu uvijek mi izađe previše proizvoda, stoga mali apel na Farmasi tim da ovaj proizvod stavi u pakovanje na pumpicu, vjerujem da bi tako bilo mnogo lakše i za kupce ekonomičnije. Uz to iskreno baš živcira, kada na licu završi previše proizvoda. 
Sam gel je sasvim ok, lijepo očisti lice, ne isušuje i skine ostatke šminke. Nisam primijetila da mi pravi neki nered na licu, ali ni da radi neko čudo povodom masne kože. I dalje mi je koža masna kakva je i bila, ni više ni manje. Na samom pakovanju piše kako gel ima matirajući efekt i to je istina, jer nakon umivanja imate blago matirano lice, koje ruku na srce kod mene ne izdrži dugo, jer sebum poslije sahatak izađe na vidjelo dana ili noći. No da je lijepo vidjeti čisto i matirano lice makar i na tren, zaista jeste :)


TONIK ZA LICE (225 ml)

Nakon umivanja na red bi trebao da dođe tonik. I zaista prvih nekoliko dana sam išla tim redom, sve dok mi na licu nisu počele da iskaču jako sitne male bobuljice, ali u velikom broju na predjelu oko nosa i obraza, te sljepoočnica. Obzirom da nisam bila sigurna je li od gela ili tonika, izbacila sam srećom prvo tonik, one su se povukle, a kada sam mu opet pokušala dati šansu priča se ponovila. Naime to nisu one crvene upalne bobuljice na koje smo navikli bar u pms-u, nego neke jako sitne, koje kada stavite puder na njih ne ostavljaju dojam bobuljica, nego suhe kože koja se ljušti. Zaista ne znam kako drugačije da vam ih opišem. Žao mi je što nisam slikala, da i same vidite. No moram da napomenem da ovo nije prvi proizvod koji mi zadaje ovakav nered, no o tome nešto više na kraju posta. 

DNEVNA KREMA ZA LICE

Kao što sam već napomenula, za masnu i kombinovanu kožu postoji samo varijanta dnevne kreme za lice, što mi je donekle ok, jer umjesto noćnih krema za masnu kožu ja posežem za uljima ili nešto bogatijim kremama za hidrataciju. Plastično klasično, ali čvrsto pakovanje je sasvim ok, te je bez straha možete nositi svuda sa sobom. Ova krema mi nije izazvala neke čudne reakcije, ali par potkožnih akni tokom prvih dana korištenja jeste. Akne su se povukle zahvaljujući drugim sredstvima, te nakon toga nisam imala problema. Baš kao i gel za umivanje ima blago matirajuće dejstvo, no ukoliko ste već pomislili kako bi mogla biti odlična podloga koja će držati pod kontrolom vaše lice cijeli dan ipak ćete morati stati na loptu. Kao podloga može da posluži, ali da od nje očekujete da vam cijeli dan drži lice matirano ne možete, a  zaista nije ni realno očekivanje, za tu svrhu postoje drugi proizvodi. Brzo se upija u kožu, skoor pa trenutno, te ne ostavlja onaj ružni slipavi osjećaj. No da mi je na neki poseban način popravila stanje kože čini mi se da nije. Koristila sam je zaista jako dugo, te skoro pola potrošila, ali ničim me nije toliko očarala.

Ono što moram da dodam na cijelu ovu priču oko proizvoda jeste to da Fasmasi brend izuzetno pazi na zaštitu svojih proizvoda, i to radi na izuzetno dobar način, što ste iz slika mogle i da primijetite. Svaka čast na tome, naprosto mogu i trebaju biti uzor i drugima.

No da se vratim na same proizvode, sve u svemu moram da priznam da nisam ljubitelj sjemenki u preparativnoj kozmetici, znam da su i prije postojale, no vjerovatno u manjoj količini i bar što se moje kože tiče vjerovatno je ta manja količina bila s razlogom. Nije samo riječ o ovim proizvodima, bilo koje druge koje sam probala sa istaknutim sastojcima sjemenki na pakovanjima, u konačnici i nisam bila baš posve zadovoljna, ili sam imala čudne reakcije kože ili nisam vidjela neki dobar efekt. No s druge strane vidim dosta pozitivnih reakcija drugih blogerica na proizvode sa sjemenkama, što me dovodi do zaključka da sve zavisi od vaše kože, ili vam odgovara ili ne, bez neke velike priče. 

Ljubim vam puno do narednog posta :) M.

*post sadrži PR proizvode, ali je autor bloga zadržao sva prava na istinitu i na svom iskustvu zasnovanu recenziju

petak, 29. srpnja 2016.

OLIVAL SUN TANE - SUHO ULJE ZA TAMNJENJE

Seriju postova o proizvodima koje sam koristila tokom svog kratkog ali slatkog odmora, počinjem sa jednim novitetom bar za mene, a riječ je o suhom ulju koje potiče tamnjenje kože. Da li je ispunio moja očekivanja, jesam li se vratila bar koju nijansu tamnija s mora?
Prije polaska na odmor, moja koža je bila izrazito bijela. Da bi vam bolje dočarala, reći ću da na moru nisam bila pune 3 godine, a ni u gradskoj atmosferi ne pokazujem previše kože, tako da na nekim dijelovi kože nisu vidjeli suncca jaaako dugo. U želji da se vratim bar malo potamnjela, bez crvenih opeklina, naoružala sam se kremom sa zaštitnim faktorom 30 (riskirala sam jer inače koristim 50).. No znala sam da mi za tako kratak period koliko ću biti na odmoru, treba i neko dodatno oružje, kako se ne bih vratila kući bijela kao travnički sir. 


Ako me pamćenje dobro služi, prošlo ljeto su proizvodi za brže tamnjenje doživjeli svoj bum, od ulja do marmelada, pekmeza i ostalih slastica :) Prošlo ljetno nisam, pa sam zato ovo morala probati nešto i iz tog asortimana. Izbor je pao na Olival, hvaljeni hrvatski brend, i njihovo suho ulje u spreju.
Olival linija za brže tamljenje nosi naziv SunTane i sastoji se od suhih ulja, pekmeza sa i bez zaštitnog faktora. Postoje dvije varijante SunTane ulja. Prvo je ovo koje vam danas predstavljam, dok je drugo čini mi se isto po sastavu samo sa dodatkom sitnih šljokica. Vjerujem da bi ova druga varijanta odlično odgovarala djevojkama koje već imaju preplanuli ten, jer neosporno je da šljokice to dodatno naglase, a u ljetnom periodu svi to želimo zar ne :) Obzirom da me ipak krasi bijel kao zid ten, nije bilo dvojbe da ću uzeti ovo čisto ulje. Priznajem, proizvod mi je prodala i ova riječ "suho" jer na plaži iako se pečem kao meso na žaru, ne želim da i da izgledam tako. Odmah ću vam reći, ukoliko ga nanesete u tankom sloju zaista opravdava ovu riječ "suho" te se brzo upije u kožu. No ukoliko se natrackate, kao što sam ja prvi put, onda se pomirite sa činjenicom da ste se "nauljile", no bez brige ispire se zaista lako uz bilo koji gel za tuširanje.



Samo pakovanje je zaista čvrsto, kvalitno i praktično. Pumpica odlično radi svoj posao, a raspršivač prska u užem mlazu, što mi se kod ove vrste proizvoda dopada, obzirom da ne želim da mi pola proizvoda završi oko mene, nego na meni :) Obzirom da je riječ o ulju očekivala sam da će mi se slova na pakovanju brzo obrisati, međutim to je nije desilo, sve dok ga nisam stavila u vodu radi slikanja. I tako po prvi put doživim da slova izdrže ulje, ali ne i vodu. Ne znam koliko vam je ovo važno, ali eto ne testira se samo proizvod, ponekad testiramo i pakovanje :) Ovo je jednom riječju: položilo. 

Što se samog ulja tiče, ruku na srce iako nisam neki naročiti ekspert za sadržaj (koji možete vidjeti na slici ispod, bar ono slova što voda nije odnijela hehehe) jedno sigurno znam, da ljudi iz primorskih gradova već odavno znaju malu tajnu a to je da ulje masline, oraha i mrkve, koje sadrži ovaj proizvod, najbolji su trio ukoliko želite što brže postići preplanuli ten. No nikako ali nikako ovu mješavinu ne smijete stavljati prije nego li dobijete malo boje, što važi i za ovaj proizvod. Dakle prvo dan-dva sunčanja, pa tek onda u pomoć zovite Olival ulje.



Na pakovanju je istaknuta i još jedan bitna stvar, a to je da ovo ulje ne sadrži zaštitni faktor. Iako je ulje sjemenki mrkve, poznato po tome da u sebi sadrži prirodni spf od 38 do 40, ipak to ne uzimajte kao relevantnu informaciju, te se prije korištenja ovog proizvoda namažite nekom zaštitnom kremom. Ulje mrkve je također poznato po tome da poboljšava opće stanje vaše kože, te joj daje elastičnost. O djelotvornostu maslinovog ulja zaista je suvišno i pričati. Ono intenzivira sunčeve zrake, a istovremeno sadrži i dosta nutrijenata koji hrane kožu. Orahovo ulje sadrži linolnu kiselinu koja pomaže u regeneraciji i hidrataciji suhe kože, dok cimetna kiselina pomaže u zaštiti od sunca i ubrzava tamnjenje kože. Dakle suma sumarum, osim bržeg tamnjenja, dobivate i fino nahranjenu kožu.



Nakon iscrpne priče o pakovanju i sastavu, vjerujem da vas najviše zanima djeluje li zaista na koži, te jesam li se vratila sa preplanulim tenom? Prvi dan ulje nisam koristila, držala sam se uputstva na pakovanju, te sačekala da koliko toliko dobijem prirodne podloge. Ostala tri dana, koliko sam bila na moru, koristila sam ga zajedno sa kremom sa zaštitnim faktorom 30 i to samo u jutarnjim i poslijepodnevnim satima. U vrijeme podne kada sunce najviše prži svakako nisam bila na plaži, ali i ne bih se usudila staviti ga na kožu. Nisam osoba koja uopšte crni, nego zahvaljujući bijelom tenu u kombinaciji sa bakarnom bojom kose, ja samo na suncu mogu da gorim (oni koji imaju ovu divnu kombinaciju znaju dobro o čemu pričam), te se vratim kući crvena kao rak, kroz par dana ogulim i to je to. Ovo ljeto, pričam drugu priču. Nisam se kući vratila ni zavodljivog preplanulog tena, ni crvena, nego tamnija za dvije-tri nijanse nego li sam otišla i iskreno presretna sam. Koliko mi je bilo bitno da dobijem neke boje, toliko mi je bilo bitno i da ne izgorim i srećom nisam, a boja je koliko toliko tu :) Vjerujem da sam imala priliku ostati bar još koji dan na moru da bih bila još zadovoljnija sa tenom, ovako iako još uvijek u kategoriji svijetlog tena, nisam više kao avet bijela. Ukoliko su vam očekivanja pak drugačija, i zamišljate da ćete za 3-4 dana dobiti ten kao da ste bile nekoliko puta u solariju, onda ovo definiitvno nije proizvod za vas. Ja nisam očekivala da ću na ovako kratkom odmoru dobiti uopšte boje, no čini mi se da sam uz pomoć ovog proizvoda ipak nabacila te dvije do tri nijasne. 

Do narednog čitanja drage moje uživajte u ljetu, plaži, moru, zelenim livadama, rijekama ali i gradskoj gužvi i kaficama u baštama. Ljubi vas puno vaša M. Ljub, ljub, ljubac.

srijeda, 20. srpnja 2016.

DIGITAL DIVAS BY AVON 2016 #2

Ako pratite BiH blogersku scenu onda ste, sigurna sam, već vidjele i informisane o Digital Divas by Avon, blogerskoj konferenciji koja se po drugi put održala u Sarajevu, prošle nedjeljelje. Također, ako pratite fb page bloga ili pak instagram profil (@make_up_judge) onda ste mogle vidjeti da sam istoj prisustvovala i ja.
Voljela bih da sam odmah poslije konferencije sjela i napisala post, te vam prenijela svježe utiske, no to samo morala odgoditi zbog godišnjeg odmora koji je krenu tačno 6 sati nakon završetka konferencije :) Bez obzira na to, nakon što pročitate ovaj post do kraja, biti će vam jasno zašto će mi ovaj dan biti urezan u pamćenju do najsitnijeg detalja, bez obzira na to koliko vremena prošlo.


Dakle, 10.6.2016, u 10:30, počela je druga po redu Digital Divas konferencija za blogere koja se ovog puta održavala u prelijepom ambijentu hotela Radon Plaza. Odličan izbor za održavanje ovakvog skupa, bar što se mene tiče. Prostrana sala sa velikim holom bili su naš prostor zabave, druženja, pa i učenja tokom cijelog dana, koji je priznati ću, jako brzo prošao (eh da sam tako redovna i ustrajna i na predavanjima na faxu bila :P).

Žena zmaj, najvoljeniji PR menađer među blogerima, Šejla Korjenić koja u prvom redu stoji iza ove konferencije, i ove godine uvodnim izlaganjem otvorila je konferenciju, te nam predstavila sve goste predavače. Nakon nje, uslijedilo je zaista korisno predavanje Ane, poznatije kao Ana2cats, gdje nam je uz opušten razgovor objasnila i dočarala kako razvijati svoj blog, sve do trenutka dok od njega ne počnete i živjeti, ali i šta poslije toga :) Vjerovatno se one djevojke koje prate Anin rad pitaju kakva je ona uživo. Onakva kakva je i pred kamerom, opuštena, prijatna i osoba koja zrači pozitivnom energijom, spremna na razgovor i pružanje savjeta. Sasvim obična, a opet neobična osoba :)


Drugi predavač, ili bolje reći predavačica, nakon Ane bila je lijepa Ivona Knezić Čolić, koja je PR menađerica nama svima dobro poznatog domaćeg brenda Alma Ras. Od nje smo dobili drugu stranu medalje u odnosu blogeri-menađeri, i moram priznati da mi je drago što nam se predstavio jedan od domaćih brendova. Ivona nije došla ni praznih ruku, pa su na jedan domišljat način nagradile i neke djevojke. Ispod nekih stolica, nalazili su se proizvodi ovog brenda, pa su sretne djevojke dobile zaista kvalitetne proizvode :)

Nakon Ivone, uslijedilo je jednom riječju efektivno predavanje Une Bejtović. U prvi mah uopšte nisam znala o kome je riječ, no nakon zanimljivog predstavljanja, kockice su se složile i vjerujte mi Unu svi znate, s malih ekrana :) Bez dvojbe većini djevojaka ovo je bilo najbolje i jedno od najiskrenijih predavanja kojima sam bilo gdje i bilo kada prisustvovala, a takvih je bilo vjerujte mi mnogo. Una je pričala ne samo o blogerskoj sferi, nego općenito o medijima, ali i društvu u kojem danas živimo. Neću ni pokušavati citirati je ili tome slično, samo mogu da vam kažem da se iskreno nadam da ćete nekad negdje imati priliku slušati je.
Malo prije pauze za ručak, održala nam je i kratku prezentaciju Ines Bulajić, djevojka koju poznajemo još od prošle Digital Divas konferencije i djevojka koja je prva kao PR menađer prepoznala potencijaln i značaj bloga kao dobroj medijskog alata, te mnogim osoba skrenula pažnju na nas.

Jednosatna pauza za ručak, prošla je uz hrpu predivne hrane, dobro društvo i upoznavanje novih blogerica. Kada sam krenula na konferenciju obećala sam sebi kako ću se potruditi da upoznam sve djevojke, međutim zbog zaista kratkog vremena ni ovoga puta nažalost nisam upoznala sve, no nadam se da ću naredni puta tu greškicu ispraviti.

Nakon ručka, uslijedila je predavanje Melise Tolja Mešić, koja nas je upoznala sa onom komponentom bloga, koja je vama čitaocima apsolutno nepoznata i nevidljiva strana, a za nas blogere jako bitna, a riječ je o statistici i pregledima. Otkrila nam je i bolje nas upoznala sa nekim alatima, te vjerujem da će svaka od nas ako ništa bar pokušati poigrati se i sa ovim segmentom, te na taj način privući što više čitatelja.

Prije samog kraja uslijedila je jedna dobra panel diskusija, čiji je moderator bila Neira, a nakon toga i prezentacija Nutribullet proizvoda. Marija sa bloga Make up Nered bila je najsretnija od svih nas i dobila ovu malu spravicu, dok sam ja bila jedna od sretnih 5 djevojaka koje su dobile utješnu nagradu od Avona (nagrada je bila Femme set proizvoda). I zadnje, kao šlag na tortu, na binu se ponovo vratila Šejla. Pričala nam je o press kitu, njegovom značaju, te stavila tačku na prelijepu priču tog dana, čiji smo akteri bili svi mi prisutni.

Nije dovoljno reći hvala Avon. Nije dovoljno ni sto puta reći hvala. Mnogi bi rekli da možda pretjerujem, da je to samo jedan događaj u moru, no oni koji svo svoje slobodno vrijeme daju za blog, koji po sat-dva na dan pokušavaju uhvatiti što bolju fotografiju, i isto toliko vremena utroše na pisanje posta, koji tragaju za novim proizvodima i svoj novac troše kako bi svojim čitateljima prenijeli iskustvo, definitivno znaju koliko godi kada neko prepozna trud, želju i ljubav koju dajemo za blog i žele pomoći da ga unaprijedimo. Nije samo riječ o tome da smo se lijepo provele, družile se i uživale. Pozadinska priča je mnogo jača, a to je da kroz ovu konferenciju stičemo nova prijateljstva/poznanstva, razmjenjujemo iskustva, i ono najbitnije polako ali sigurno oživljavamo i jačamo blogersku scenu, koja je na tankim nožicama, ali ipak ponosno stoji i čeka kada će neko negdje prepoznati njen potencijal i snagu kao moćnog medijskog parata.


*dio slika je preuzet sa stranice ekskluziva.ba. one su znacene logom ovog postala.

ponedjeljak, 11. srpnja 2016.

SHEIN SUMMER '16 - WISHLIST

Danas mi je dan bio ispunjen nevjerovatnom energijom, prelijepim druženje, na drugoj po redu blogerskoj konferenciji Digital Divas by Avon. No sve te divne emocije prenijeti ću vama na jednom drugom postu, jer par rečenica i jedno hvala divnom Avon timu zaista nije dovoljno. Ni post nije dovoljan, ali je opet malo više nego li dvije tri rečenice, zar ne? No o tome krajem sedmice, kada se vratim sa zasluženog odmora :)


Prošli mjesec imala sam svoj prvi iskorak u fashion svijet na mom blogu i post (ovdje) je zaista bio dobro prihvaćen. Vjerujem da je bio kao malo osvježenje u moru kozmetičkih postova, pa sam odlučila da takve iskorake pravim ponekad, no i dalje moj domen je definitivno beauty svijet. U skladu sa tom odlukom, danas vam predstavljam mojih 10 predmeta koji se nalaze na WL sa dobro nam poznate i voljene stranice SheIn. :) Vrijeme je godišnjih odmora, ako ništa bar u mislima smo često na nekoj plaži uz koktele i dobru knjigu, pa sam izdvojila moje favorite baš za plažu..

Prije nego li krenem sa listom, želim da vam obavijestim da od 10 do 12 jula, imate potpuno besplatan shipping. Možda vam baš nešto od mojih proizvoda "zapadne za oko", no svakako obratite pažnju i na njihove extra ponude: hot sale up to 80%,  pre sale, a blogger vc ili pak exclusives, koje vam mogu donijeti dodatnu uštedu, a ako još dodamo i besplatan shipping onda dobivate dobitnu kombinaciju :)

Moja lista se satoji od :


















Zadnja naruđba sa ove stranice bile su predivne uske crne farmerke. Kada su mi stigle ostala sam oduševljena kvalitetom, i modelom, no nažalost ja sam pogriješila u veličini. Uvijek sam se rukovodila onom, "meni daj najmanje u sve stanem", no nažalost ni ja u ovako uske pantole nisam mogla stati. Istina mala jesam, ali butine imam mashallah :) Nosim veličinu xs i mislila sam da će mi kod ovih s biti ok, međutim prevarila sam se ipak sam trebala naručiti M. No da vi ne ostanete uskraćene evo i par slikica "s poda", a pravi izgled pantola možete pronaći na ovom linku: http://goo.gl/gcgHrI :D
p.s. majica sa slike je iz harisa, još od prošle godine





Do narednog posta drage moje, uživajte u suncu ma gdje se nalazile. Mnogima je more daleko, no mašta je svima dostupna, zaplovite njenim morima i bar na tren zaboravite na obaveze i brige. 
Ljubim vas puuno. Vaša, M.

subota, 9. srpnja 2016.

BYPHASSE GEL ZA TUŠIRANJE S MIRISOM PAMUKA

I tako još jedan od mnogih pokušaja, da postove objavljujem svaka dva dana, zvanično je i ovaj put propao. Obaveze i samo obaveze :) No vjerujem da vas to puno i ne zanima, pa da vas onda polako uvedem u današnji post.
Još jedan novi brend stigao je i na naše tržište. Byphasse španski je brend sa sjedištem u Barceloni, no izvorno korijene vuče iz Francuske. 2000 godine, osnovao ga je jedan bračni par, s puno ljubavi, želje i vjere u svoje proizvode. Niske cijene, ogromna pakovanja, koja u sebi kriju odličnu kvalitetu bili su nit vodilja od prvog dana osnivanja, pa sve do danas. Velika pakovanja, nisu samo iz ekonomičnih razloga "zaštitni znak" ovog brenda, ona u sebi kriju i jednu drugu priču. Ideja osnivača bila je da proizvode približi ne samo pojedinačno od osobe do osobe, već i da ih približi cijeloj porodici, od najmlađeg člana do najstarijeg. Po meni, definitivno odlična i lijepa zamisao. No da li je i realizovana saznati ćemo kroz vrijeme, dok isprobamo više njihovih proizvoda.

Byphasse ste mogli da pronađete u čak 80 zemalja diljem svijeta, no ja do dolaska na naše police nisam imala priliku da nešto probam iz njihovog asortimana. Na policama možete pronaći dosta toga, od gelova za tuširanje, do krema, micelarnih, losiona itd. Kao prvi proizvod za isprobavanje ovog brenda odluka je sasvim slučajno pala na gel za tuširanje, iz prostog razloga jer mi je trebao jedan novi i eto ga jedan je završio u mojoj korpi. Odlična prilika za isprobavanje :)

Što se tiče samog pakovanja, postoji razlika u odnosu na količinu. Pakovanje od 500 ml je količinski najmanje i dolazi u klasičnom plastičnom pakovanju, sa dosta čvrstim poklopcem, dok ćete za one sa većom mililitražom (da da većom) dobiti pakovanje na pumpicu. Čini mi se da u ponudi imaju još pakovanja od litar i dva litra.


Prvo sam razmišljala da uzmem gel s mirisom slatkog badema, no da budem posve iskrena za moj ukus je previše sladak, i nije mi se dopao. Iako jako volim badem u svakom obliku. Onda sam ugledala ovaj od pamuka, i osvojio me je svojim srednje do blagim, "čistim" mirisom. A i ima li ljepšeg mirisa, od tog neutralnog čistog? Njega svi vole, zar ne? Sam miris se kao i kod 99,9% gelova za tuširanje ne zadržava na tijelu, ali zato uživam u njemu dok se tuširam.
Tekstura je nešto između gustih gelova poput Nivea ili Dove, i onih providnjikavih (Palmolive, Avon..). Dakle ni gusta ni vodenasta. Taman po mjeri :) Bijele je boje, pa ostavlja dojam kao da nanosite neku kremu na kožu. U sastav se i ne razumijem naročito mnogo, ali za sve vas koje to zanima, pogledajte ga na slici ispod (kliknite na sliku kako biste je uvećale)


Ukoliko tražite neki gel za cijelu porodicu, kojeg možete trošiti do mile volje u ovim vrućim ljetnim danima, onda smatram da na našim policama nema pristupačnijeg,a boljeg od ovog, u kojem može uživati cijela porodica. Ukoliko ga namjeravate koristiti samo vi, dobra strana je ta da samo vi možete birati koji miris želite, bez ispunjavanja želja ostatka porodice, no zbog ogromnih pakovanja, bojim se da bi vam vremenom mogao dosaditi jer će vam trajati pa najmanje.. v j e č n o s t :)



Do narednog čitanja drage moje dame :) Vaša M.