MAKE UP JUDGE NA INSTAGRAM-u #1

ožujka 02, 2015

Iako do sada nisam pisala ovu vrstu posta, moram priznati da ih volim čitati kod drugih. Imaju nešto u sebi što čovjeka jednostavno tjera na opuštanje i čisti hedonizam. Uz to su i odličan podsjetnik na neke postove koje smo možda propustile pročitati, a željele smo. Od sada pregled slikica sa mog instagram profila moći ćete pratiti i na ovaj način :)

Staru godinu sam ispratila, a novu dočekala sa divnom knjigom, i naravno uz gomilu predivnih slastica koje sam donijela sa putovanja u Zagreb i Grac, a o toj pustolovini ste mogli čitati na ovom postu.



Osim slatkiša sa tog putovanja, uživala sam i u par kozmetičkih stvari koje sam stigla da kupim :) Još nisam prežalila Batiste šampon za suho pranje, ali prvom prilikom kada moj nos proviri van granica BIH, biti će moj..



Januaru je definitivno za mene obilježio Lush, bar u kozmetičkom smislu. Naime Lush je imao divno sniženje koje, jasno vam je, nisam nikako mogla propustiti. O Sexy Peel sapunu koji sam kupila po 50% nižoj cijeni, sam vam već pisala (ovdje), dok sam ovaj šareni sapun, Baked Alaska osvojila u jednoj nagranoj igri :) Šta da kažem, sreća je bila na mojoj strani



Niti jedan mjesec ne može proći bez Avona, pa tako ni ovaj nije bio izuzetak. U jednom proizvodu iz njihove famozne Planet SPA kolekcije sam uživala skoro cijeli januar, a post o tome možete pročitati ovdje. Na kozemtičkom planu definitivno početak godine obilježila su i dva proizvoda, i to naročito zbog svog izgleda. Jedan je univerzalna Balea kremica koja dolazi u neodoljivom pakovanju, a drugi je nova kolekcija Essence četkica. Post o medenoj rozoj četkici je jedan od najčitanijih od početka godine, pa ako ste preskočile evo linka- klik.



Februar je započeo predivnom promocijom Avon Cherish parfema, a kako nam je bilo mogle ste čitati ovdje.. Dio te predivne atmosfere odmah sam podijelila sa vama i na Instagramu :)



Još malo kozmetičkih noviteta, ovoga puta iz februara :) Sreća me je pratila i u februaru pa sam osvojila još jednu nagradu, predivni L'oreal ruž..


A bome sam i uživala u ova dva mjeseca 2015 godine uz mnoštvo popijene kafe, čaja ili cappuchina :)



Dolazi nam mart, proljeće i nadajmo se toplije vrijeme, a s njim i malo drugačije uživanje. Ukoliko želite da vidite na koji način ja provodim naredne dane, onda me možete naravno pratiti direktno preko instagram profila @make-up-judge ili čekajte naredni post na ovu temu..

P.S. Kroz par dana očekujte nagradnu igru, jer mom blogu se bliži prvi rođendan :*

You Might Also Like

10 komentari

  1. Kao što si rekla. čisti hedonizam! Veliki sam ljubitelj ovakvih postova. Iako nemam sopstveni, obožavam pregledati tuđe instagram profile i instapostove! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :) I ja volim ovakve postove, pa kontam ajde kad ih volim da ih pocnem pisati :)

      Izbriši
  2. Neutralnu paletu i L'oral bih pojela! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahahaah odlican komentar, meni je i kist toliko sladak :)

      Izbriši
  3. Nakon ovog posta sam te zapratila, drago mi je da je nekome ovaj mesec protekao kao i meni u dobroj hrani, uspijanju kafe i isprobavanju nove kozmetike. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jao hvala ti puno, ovaj divni komentar od tebe znak je početka jednog lijepog dana :) Drago mi je da si uzivala i samo tako nastavi, i ja cu sigurno, jer zivot je jedan :)

      Izbriši
  4. Nisam pisala ovakav post nikada, ali ih uvijek rado čitam kod drugih

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Marijana na komentaru, ukoliko se odlučiš za nešto ovako rado cu i ja citati tvoj post :)

      Izbriši
  5. BTW .... :D

    Nominovala sam te za Liebster award post ovdje: http://arkona-makeup.blogspot.com/2015/03/liebster-award-post-ooou-jea.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehehe vidjela sam sinoc ali vec sam bila u krevetu pa nisam stigla odg :), samo ja sam ti tu vrsu posta već radila, pa ću ti kroz koji minut ostaviti u tvojim komentarima odgovore, da ne pravim dupli post na istu temu :)

      Izbriši

Hvala na posjeti!!

Subscribe