GIVEAWAY #3

ožujka 17, 2015

Vrijeme je da ispunim svoje obećanje i povodom prvog blogorođendana koji je bio još 6.3. organiziram jedno malo darivanje u znak zahvalnosti svima onima koji prate moj rad. 
Ovoga puta sam odlučila da cijelo darivanje bude preko moje fb stranice ---> klik a link OVDJE.



Dakle sve što treba jeste da NA FACEBOOK, dakle NE NA OVOM POSTU, uradite slijedeće:
- like stranicu Make up Judge​
- shere sliku darivanja (public)
- u komentarima ostavite link posta koji vam se najviše sviđa na mom blogu.

Za one koji nemaju fb, učestvovati mogu na način da me prate preko mog instagram profila @make_up_judge, i pošalju mi mail sa svojim podacima (ime, prezime i grad iz kojeg dolaze).. 
Komentari na ovom postu ne smatram učešćem u nagradnoj igri!!

A NAGRADA JE:



1. Essence Came to Town rumenilo u nijasni 02
2. Essence rozi lak 167 candy  love
3. Catrice zlatni lak za nokte C01 Jungle Treasure
4. Avon maska za lice od mrkve i suncokreta (svi tipovi kože)
5. Miss sporty Cat's eyes liner u tamno zelenoj boji
6. Noviteti iz Avona-  Winged out maskara za oči (napomena: maskara je otvorena samo u svrhu
     slikanja, dakle nije korištena)

Igramo se do ponoći 24.3. Učestvovati mogu samo oni sa prostora BiH. Voljela bih da je drugačije, ali mislim da ste si svjesni koliko su veliki troškovi slanja...

Puno poljubaca od Vaše M.

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na posjeti!!

Subscribe