AVON ADVANCE TECHNIQUES ČEŠALJ ZA RAVNANJE KOSE

rujna 17, 2014

Ćao drage moje. Danas vam donosim jednu recenziju po vašem izboru..  Neću puno da dulji ma se odmah bacam na posao.
UVODNE RIJEČI: Ne mogu da se sjetim kada sam tačno došla u posjed ove spravice, znam samo da je to bilo davno, prije par godina. Riječ je dakle o Avon četki, tačnije njihovoj kolekciji četki pod nazivom Advance Techniques. Pored ovog češlja za ravnanje kose, imala sam još jednu, klasičnu veliku četku za češljanje i s njom sam bila baš zadovoljna, sve dok se vremenom nije od stalne upotrebe istrošila. Da li sam zadovoljna sa ovom, eh o tome ćemo u nastavku :)

DOKAZI I ČINJENICE: Jako je nezahvalno pisati o četkama, jer se tu baš i nema puno reći. Krenuti ću od samog kvaliteta ove i njenih dijelova. Zbog lakšeg pisanja iako je riječ o češlju za ravnanje kose, ja ću ga nazvati četkom. Četka je napravljena od čvrste plastike, rozi dio koji vidite na slikama je također od iste plastike, dakle samo druga boja. Sastavljena je od dva dijela, desni dio je u obliku klasičnog češlja za češljanje, dok je sa lijeve strane obična drška, kroz koju prolazi češalj, kosa se zbija na tom mjestu i tako polako počinje proces ravnanja. O tome nešto više u nastavku. Ta dva cijela spojena su jednom malenom žicom (možete da vidite na slici), koja se pri pritisku oba cijela skuplja, dakle radni na principu  poput neke hvataljke, ništa teško. Zaista ne treba niti gram napora da bih se ta dva dijela spojila. Uz samu četku dolazi i mala gumica koja dijelove drži spojenim, tako da četka ne zauzima puno prostora onda kada je ne koristite.
Na koji način funkcionira sama četka? Dakle kao što već rekoh, njena svrha jeste ravnanje kose. Postupak samog ravnanja je isti kao kada koristite peglu, s tim da je razlika u tome da ova četka nije elektronska, znači ne radi na principu zagrijavanja, niti tome slično. Ja je upotrebljavam na slijedeći način. Kada kosu operem, prvo je fenom osušim na pola, dobro izčešljam, i onda uzimam u ruke ovu četku. Lagano odvajam pramen po pramen, jednom rukom povlačim četku prema dole, dok drugom rukom fen približim što više samoj kosi. Dakle princip kao kod standardnog feniranja. Eh tu se javlja jedan problem, koji bi vas lako mogao otjerati od ove četke, a to je toplota. Naime tokom korištenja fena, naročito jer je potrebno da ga baš približite samoj kosi i četki, i tu imate problem da vam toplota fena prži ruku. Ja sam jedno vrijeme stavljala rukavicu na ruku i tako riješila problem. Onda sam vremenom shvatila da trebam smanjiti jačinu i temperaturu fena, i eto ga, problem riješen. 

Meni se četka pokazala kao učinkovitom, na mojoj i onako ravnoj, ali jako gustoj kosi kosi. Naime koristila sam je samo u svrhu, da mi "posloži" kosu, jer kao i većina djevojaka imam ona problem da mi kosa doživi "bum" fazu nakon sušenja. Iskrena da budem ne vjerujem da bih se pokazala za djevojke koje imaju izrazito kovrdžavu kosu, ipak za takav tip kose potrebna je veća toplota i nažalost agresivnija metoda.

ZAVRŠNE RIJEČI: Dakle ja sam zadovoljna četkom, ne koristim je stalno, prvo jer ne želim kosu izlagati jakoj toploti, u ljetnim danima pustim da se sama suši, a drugo ako sam u nekoj žurbi ovaj sistem bi mi ipak uzeo malo više vremena. Mogu da kažem da je idealna za one djevojke koje nisu baš vješte u rukovanju sa nekim frizerskim četkama. Četka je dostupna skoro u svakom Avon katalogu, i često bude na akcijama. Cijena je ako se dobro sjećam oko 11 KM, trenutno je na akciji 9.90 KM.

 PRESUDA: a) kvalitet četke se pokazao kroz godine korištenja, jer se nigdje nije oštetila
                    b) srednje komplicirano rukovanje, potrebno je malo prakse
                    c) na ravnoj kosi odlično obavlja posao i ostavlja vam kosu glatku i "posloženu"
                    d) mislim da na kovrdžavoj kosi ne bi funkcionirala.
                    c) cijena pristupačna
                    e) manje agresivna metoda od pegle 

Moja ocjena za ovu četku je 3,5/5. Korištenje ove četke zasigurno je manje agresivan nego li pegla, zatim daje mi fini osjećaj glatke kose, što je također nedvojbeno, međutim oduzima zaista puno vremena, i vjerujem da bih mnoge djevojke mogle dići ruke od četke zbog toplote. Također one malo vještije djevojke isti ovaj efekt mogu dobiti i sa običnom Avon okruglom četkom.


Imate li jednu od Avon četki? Šta vi koristite za ravnanje kose? Koliko često ravnate kosu? 

p.s. ne zaboravite na nagradnu igru koja je još u toku- klik

You Might Also Like

2 komentari

  1. Imam nekoliko njihovih cetki i zadovoljna sam, Ovu sam imala, Kupila sam je jos kad se pojavila nije bila uglavnom ove boje i nisam nesto bila preterano zadovoljna, Na kraju sam je poklonila drugarici.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. dakle sličnog smo mišljenja.. ostale četke su im zaista kvalitetne i dugotrajne :)

      Izbriši

Hvala na posjeti!!

Subscribe