EMPTIES #4

siječnja 15, 2015

Ćao drage moje!
Pošto je početak godine, nekako se još uvijek osvrnem na staru i gledam šta to nisam uradila u prethodnoj, da mogu nadoknaditi u ovoj. Između ostalog dobro sam pročešljala svoj blog, i totalno se iznenadila koliko sam napredovala od prvog posta do danas, a riječ je o nepunih godinu dana :) Uz moj trud i vašu podršku, vjerujem da mogu i puno bolje :) Uglavnom, da skratim, Tokom listanja objavljenih postova primijetila sam da vam "empties" post nisam pisala još od oktobra. U prvi tren mi je bio jako čudno te sam pokušala shvatiti šta je razlog ne pisanja posta ovog tipa puna 3 mjeseca. Brzo sam otrčala do svoje kese za beauty smeće i odmah shvatila. Razlog ne pisanja je taj jer u njoj zaista nema puno toga. Možda bi i bilo da silne gelove i šampone nisam odmah zafrljacila u pravu kantu, ali šta je tu je. Treba također uzeti u obzir da je zimski period, a oktobar je bio prelazni period kada je kod mene na scenu stupila "zimska kolekcija", tako da neke tubice od ljeta stoje poluprazne, ali me nikako ne privlače da ih sada u zimskom periodu trošim.. No to nije ni bitno, evo šta sam jučer našla u svojoj kesi:



TIJELO I LICE:
L'oreal micelarna voda je proizvod koji zaslužuje da bude uvrštena u liste proizvoda 2014 god, jer zaista divno obavlja posao. Neke djevojke su se žalile da ih pecka oko očiju, što kod mene nije slučaj. Svakako L'oreal u svojoj liniji ima i micelarni gel koji je pogodniji za skidanje šminke na očima, ali ja ga neću kupovati. Ustvari neću kupovati ni ovu klasičnu micelarnu, jer sam je već previše dugo koristila, moje lice se zasitilo, tako da mislim da ću preći na drugu.. Možda na Garnier koja joj je sestra blizankinja po sastavu :) Balea kremu poslije brijanja sam spominjala ovdje  kao zanimljiv proizvod samo iz razloga jer je isključivo namijenjena za korištenje poslije brijanja, ali ste mogle čitati kako i nemam baš lijepo iskustvo sa njom. Na jedvite jade sam je potrošila, jer ovolika količina alkohola zaista niti jednoj koži nije potrebna. Slobodno je preskočite. Veoma zdrava krema za problematičnu kožu je opet potrošena. Čini mi se da mi je ovo 5 ili 6 pakovanje, ne držite me za riječ. Proizvod bez kojeg koje lice u danima kada poludi ne može. Jedino mi je žao što ga nema u BIH, a više o samom proizvodu mogli ste čitati još u mojim prvim postovima- ovdje. Kada smo kod starih postova, evo i proizvoda o kojem sam vam pisala u svojoj prvoj recenziji na blogu. Riječ je o Schauma šamponu za suho pranje (post ovdje). I dan danas mi odlično obavlja posao, ali mislim da je sada vrijeme da šansu dam i drugim. LPM gel za tuširanje sa mirisom vanilije, bio je sasvim ok koliko me pamćenje služi, jer sam ga davno potrošila, ali opet ne bolji od onog zelenog sa slatkim bademom. Mislim da ovaj više neću kupovati.



NOKTI:
Dva laka, od kojih je jedan nepoznat i nemam pojma odakle mi. Jedino što znam da se baš kao i ovaj Rapsodi ugeliraro gore od želea. Totalno su neupotrebljivi a samim time i spremni za kantu. Služili i nisu puno kao što po (ne)iskorištenoj količini možete vidjeti. Tu je i ova mala spravica za skidanje kožice oko noktiju (hmm pojma nemam koji je ispravan naziv za ovo). Koristila sam je godinama, malo je napukla, pa sam u međuvremenu kupila novu tako da ovoj mogu zahvaliti na službi i dati joj otkaz. Tu su i dva acetona: ovaj prvi je čini mi se Solvente, ogulila sam onu naljepnicu jer mi sad bočica služi za nešto drugo. Aveo sam dobila u poklonu od Tine i eto iskapila ga do samog kraja, ali nije mi toliko žao jer imam zaliha :) Ako mene pitate Septona nije ni do koljena Aveo, ali ni Aveo nije do koljena Merkatorovom kojeg više nema, šmrc.. I zadnji proizvod u ovoj kategoriji je Farmasi ulje za njegu zanoktica.. Zaista je fino obavljao svoj posao, ali sada trenutno koristim nešto drugo, tako da kupovinu sad za sad neću obnavljati.. I o njemu sam pisala- post.



DEKORATIVA:
Menhattan High Shine sam dobila na poklon još jako jako davno. Inače nisam ljubitelj sjaja za usne, tako da sam ga koristila minimalno. Bacam ga iz razloga jer je već suviše star, a da budem iskrena nije me nešto ni dojmio.. Farmasi podloga, je napokon iskorištena, kupovinu sigurno neću ponoviti, a i vama savjetujem da je preskočite, osim ako možda tražite nešto poput BB kreme. Više o mom mišljenju o ovoj "podlozi" možete pročitati ovdje. Tu je još jedan podloga, ovoga puta prava podloga (post o njoj) Catrice Prime and Fine. Potrošila sam je i moram da priznam da sam bila jako zadovoljna. Trenutno koristim MF primer, ali to ne znači da se nekad opet neću vratiti ovoj. Essence set sjena za obrve je po mom ukusu, meni iskreno sasvim dovoljan, te sam do sada potrošila najmanje 3, i baš nedavno kupila novi. Max Factor Masterpiece Max je moja mezimica, uz nju imam savršene trepavice, baš po mom ukusu, ali ne mogu reći da je nekad ostavim po strani, kao što je sada slučaj, jer sam otkrila L'oreal So Couture koja mi se podjednako sviđa kao i ova iz MF.



TESTERI:
Iako sam u ovu kategoriju svrstala Freeman masku, ona je ipak normalan proizvod koji možete naći na policama kako u ovom, tako i u full size pakovanju. Poslije ovog malog iskorištenog pakovanja, morala sam imati i to veliko, i naravno imam ga :) Odlična maska, o kojoj sam vam pisala ovdje. Btw jedno pitanje, mislite li da u postu gdje sam recenzirala masku trebam promijeniti slike i ubaciti nove sa full size pakovanjem ili to uopšte nije bitno? LRP Effacler K krema za lice je užasno smrduckala, baš baš nepodnošljivo. Par minuta sam se pitala da li ga je uopšte stavim ali ipak nisam mogla odoljeti da ne probam. I tako stavim ja fino, i tek onda se sjetim da provjerim rok.. omg  omg.. rok je istekao,.. skinula sam je brzinom munje i srećom sve je prošlo bez posljedica. Bioderma Sebium je jedno savršenstvo koje se vidi na prvu. Poslije samo jednog korištenja, ova kremica se našla na mojoj WL i uskoro ću da je kupim. Ukoliko imate masnu kožu, ovo je čudo koje vam treba.. I  za kraj još jedan proizvod koji nije tester, ali dolazi u sličnom pakovanju, dakle Schaebens maska za lice, protiv akni. Super proizvod za kojim žalim što ga nisam kupila u Zagrebu, jednostavno sam zaboravila.



MARAMICE, BLAZNICE ITD...
Iako sam sebi rekla da neću više uzimati Septona blaznice, pri kupovini ugledala sam ove sa kao različitim stranama za čišćenje i kupila. Te dvije strane naprosto su iste, bar što se mene tiče, ja nisam vidjela neku razliku, ali opet ne mogu reći da su blaznice ko blaznice loše, ok obave posao od skidanja laka do čišćenja lica.
Jednog dana sam iznenada ostala bez vlažnih i zbog nedostatka vremena kupila sam ove Olea u Konzumu. Riječ je o njihovoj robnoj marki. Možda i ne bih pisala o njima, jer sam pored ovih postošila još najmanje 5-6 pakovanja drugih i bacila ih, međutim o ovima moram da pišem bar u ovom postu jer su mi se pokazale tako loše, pa sam željela da vas upozorim. Suhe, previše rastezive i poprilično tanke, kratki je opis ovih maramica. Pored njih od Olea K Plus proizvoda jako loše su se pokazale i blaznice. U svom životu nikad tanje i gore blaznice nisam imala. Blaznice su bile toliko tanke da sam koristila dvije-tri odjednom.. Od sada preskačem Olea proizvode, i vjerovatno se vračam Septona blaznicama :P




Da li vi više trošite proizvode zimi ili ljeti? Ukoliko ste koristile neke od ovih proizvoda željela bih čuti i vaše mišljenje? Puno poljubaca od M.

You Might Also Like

2 komentari

  1. Imala sam neku noć sličnu situaciju, stavljala afroditinu masku za lice protiv mitesera, nekad sam to dobila i hajde rekoh da probam. Nakon umivanja i imam sta vidjeti , lice k'o paprika, istekao rok maski. Tako da sreća pa si ti na vrijeme provjerila :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. uh to zna biti baš gadno.. nekako kad su testeri u pitanju uvijek zaboravim da i njima može rok isteći, ja sam imala sreće pa na vrijeme vidjeh, ko zna šta bi tek sa mog lica bilo :)

      Izbriši

Hvala na posjeti!!

Subscribe