FARMASI NAIL CARE THERAPY

rujna 29, 2015


Sa preparativnim proizvodima Farmasi kozmetike iskreno i nisam bila upoznata, sve do ovog proizvoda.. Ljeto je iza nas, polako jarke boje na noktima mijenjamo za nešto umjerenije.. Baš u tom prelaznom periodu volim nešto više pažnje posvetiti i njezi noktiju ali i zanoktica, pa sam ove jeseni ulogu njegovateljice mojih noktića dala Farmasi kremi za njegu zanoktica .. Iako na svu sreću nemam većih problema s tim područjem dodatna njega i preventivno djelovanje, nikada nije odmoglo, osim ako koristite loš proizvod. Odmah ću da vam kažem, da ovaj na svu sreću nije jedan od tih..


Dolazi u malenoj tubici, od mekane plastike, pa ćete s lakoćom moći istisnuti proizvod. Uz to i samo grlo tube je usko, što olakšava doziranje. Moram priznati da za to stavljam veliki plus, jer zaista ne volim kada mi nepotrebno izađe previše proizvoda. Pretjerivanje sa ovim proizvodom zaista nije potrebno, prvo jer se nanosi na malu površinu, a drugo, bez obzira na količinu efekat će biti isti. Dakle sasvim je dovoljno da na svaki nokat nanesete mrvicu proizvoda, a zatim ga blagim kružnim pokretima umasirate na područje zanoktica i noktiju. Kroz par minuta upiti će se u kožu, tako da dugog i dosadnog čekanja nema. :)
Palac gore ide i za za kartonsku ambalažu..


Ja sam je koristila uvijek nakon skidanja laka za nokte. Aceton je preagresivan za nokte i kožicu oko noktiju, pa prije nego li ponovo nalakiram nokte, želim da ih osvježim i što više nahranim. Ova kremica mi se dopala baš za tu svrhu. Sadrži i maslinovo ulje, koje je naročito poznato po svojstvu njegovanja baš ovog područja.. Neka vas ne buni što nije na vrhu liste sastojaka, jer maslinovo ulje je toliko jako da je i kapljica dovoljna. Osim maslinovog ulja, u sastavu se nalaze i veoma dobri vitamni E i pro-vitamin B3.. Rekla bih, tri sastojka koji daju dobitnu kombinaciju. Jedina zamjerka ide na to što proizvod sadrži alkohole, koje ja u njezi ipak volim da izostavim. Ukoliko između lakiranja imate nešto više vremena onda bih svakako preporučila nešto jaču njegu, sa nekim čistim uljem.  


Sastav proizvoda možete pogledati na slici..


Cijena ove kremice varira od kataloga do kataloga, pa sam tako ja svoju kupila u  za sitnih 2,9 KM, u oktobarskom katalogu košta nešto više-  5,35, dok joj je regularna cijena 9,00 KM..


Drage moje do narednog čitanja šaljem vam poljubce.. Ljub, ljub, ljubac, M.

You Might Also Like

6 komentari

  1. Ja sam više ljubitelj prirode što se tiče njege noktića i okolo noktića :D nekako mi je priroda u svrhu kozmetike ostala velika ljubav,s obzirom da me mama od malih nogu učila kako da iskoristim sve što imam oko sebe za njegu kože itd. :D U ovom slučaju maslinovo ulje mi je dosta pomagalo što se tiče njege ruku,zanoktica i noktiju :D
    Ne zvuči mi loše ni ovaj proizvod ali mi se ne sviđa što ima alkohol.
    Vidim da se i ti slažeš što se tiče čistih ulja. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. definitivno ukoliko zelimo pravu njegu ipak su bolji izbor prirodna cista ulja.. Ova kremica bi po mom misljenju trebala posluziti onda kada nemamo dovoljno vremena za njegu uljima koja su poznata po losem upijanju i ostavljanju tragova.. A obzirom da i sama sadrzi maslinovo ulje, i kroz nju dobivamo njegu :) da da slazem se samo je steta sto sadrzi alkohole i parfeme, ali na to sam vec navikla, jer malo je proizvoda bez toga.. :)

      Izbriši
  2. Ja se slažem sa djevojkom gore :P hmm meni je čisto maslinovo ulje odlično za njegu zanoktica i do sada mi ništa nije nadmašilo njegovu sposobnost omekšavanja i zacjeljivanja zanoktica :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. maslinovo ulje je ocito broj jedan u njezi noktiju svih nas, hehehe :) jos ako je ono pravo domace, ma divota..

      Izbriši
  3. Odgovori
    1. hvalaaaa.. ma bilo je i vrijeme da se mijenja.. al treba meni jooos punoo da dosegnem tebe :*

      Izbriši

Hvala na posjeti!!

Subscribe