ESSENCE LAKOVI - nove nijanse 11, 47, 48, 51, 52, 53

studenoga 11, 2015

Došlo je vrijeme i za novi post :) Na fb i instagram profilu mogle ste vidjeti da mi je ovog vikenda stigao ooogromni paket Essence i Cartrice proizvoda.. Za to su zaslužni ljudi iz Ovnaka i zaista jedno veliko HVALA na tamo.. Kada sam preuzela pakt mojoj sreći  nije bilo kraja, a nestrpljenje do kuće i otvaranje paketića bilo je sve veće i veće..

U moru zaista predivnih proizvoda kako Essence, tako i Catrice ponajviše je bilo lakova, a same boje ostavile su me bez daha, sve do jedne. Od kako su mi stigli, skoro svakodnevno sam se igrala sa njima, pa evo brzog pregleda Essence nijansi i za vas..


Svi lakovi dolaze u dobro nam poznatom, slatkom malom pakovanju od 8 ml. Bočica je staklena, tako da uvijek možete vidjeti koliko vam je ostalo proizvoda što smatram velikim plusem kod bilo kojeg proizvoda. Sama četkica je dovoljno gusta i pomalo bucmasta, ali to neće predstavljati problem prilikom nanošenja, čak šta više sa ovom četkicom možete baš precizno nanijeti lak.


11 4 ever young jedina je nijansa koja mi nije stigla u ovom paketiću, već u onom za proljeće/ljeto, ali obzirom da je nisam tada recenzirala odlučila sam da je pridružim ovoj klapici.. Zaista divna rozo-crvena nijansa, koju sam često koristila u vrućim ljetnim danima.. Vjerujem da će sada biti ostavljena po strani i to samo iz razloga jer zimi posežem za tamnijim i zagasitijim nijansama, ali nikad se ne zna možda me u decembru uhvati novogodišnji duh pa joj se opet vratim :)

47 va-va-voom je lak koji mi je prvi zapao za oko, iz prostog razloga jer sam pročitala onu, za mene, ključnu riječ "matt".. Naime riječ je o soft matt laku, koji zaista daje taj mekani mat izgled na noktima.. Nisam sigurna da li ima još nijansi sa ovim efektom, ali svakako ću naredni put obratiti pažnju. Roza nijansa sa blagim crvenim podtonom isticati će vaše nokte i ujedno je odlična uz neku smeđu kombinaciju.

48 my love diary ili drugim riječima marsala nijansa, nijansa koja je proglašena za boju 2015 god. što je proizvođač i naglasio na samom pakovanju.. Od kada je ova boja zavladala, ja zaista ne mogu da joj odolim bilo u pogledu kozmetičkih proizvoda bilo u modnom smislu. Vjerujem da sve već imate barem jedan komad odjeće u ovoj boji uz koji će ovaj lak idealno ići. :)




51 miss captain, predivna je prljavo plava nijansa sa zelenim podtonom. Moja mama bi rekla da je ipak riječ o prljavo zelenoj nijansi sa plavim podtonom. Dakle reći ćemo da je sve stvar perceprije, ali je svakako riječ o divnoj neobičnoj boji, koja odlično ide uz tamnije kombinacije i tako im daje malo svježine.

52 amazed by you je prava tamno ljubičasta nijansa, koja je također vladarica ove sezone.Sa dva sloja dobiti ćete potpuno pokrivanje, mada se meni sviđa i kada se nanese u jednom sloju, pa na pojedinim dijelovima djeluje svjetlija a opet na drugim baš tamno. No to je već stvar ukusa :)

53 rock my world! I dođoh do zadnje nijanse, i priznati ću one koja se meni najmanje sviđa. Ne znam zašto ali uvijek na prvi pogled siva boja me ne osvaja, međutim s druge strane najviše posežem za njom u danima kada imam previše obaveza, jer znam da će mi ići uz svaku kombinaciju, tako da ne moram da brinem. Vjerujem da će ista priča biti i sa ovim lakom. Ova nijansa je malo tamnija siva i zaista za potpuno prekrivanje dovoljan vam je samo jedan sloj.



Problem sa mojim malim noktićima koji zimi pucaju kao ludi, nastavio se i ove zime :( Pokušavam pronaći neko riješenje, ali da moj blogić ne bi patio tu su ovi ultra praktični nail štapići koji služe kao zamjena mojim i ne baš reprezentativnim noktima :)
Da se zima vratila, nama blogerima postaje jasno kada počnemo kukati zbog svjetlosti. Zimski period ne ide nam u prilog kada treba vjerodostojno prenjeti boju, ali mislim da sam ovoga puta uspjela..


Koji je vaš omiljeni Essence lak? Koje nijanse preferirate ove jeseni/zime? 
Do narednog čitanja #ljubljubljubac... M.

You Might Also Like

21 komentari

  1. 48,51 i 52 su mi najomiljenije nijanse ikada..samo njih 3 mijenjam vec mjesec dana,kao da nemam niti jedan drugi lak.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. mislim da su se svi u 52 zaljubili, ali ja sam definitivno pala i na 48 :) Mislim da ce i meni biti favoriti ove zime, steta sto ih nisam i prije kupila :)

      Izbriši
  2. Ljubičanstveniiiiiiiiiiiiiii :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivni su svi. Možeš li mi reći gdje si kupila ove 'nokte' za svočanje :P lakova, meni nokti otpadoše dok sve nalakiram i skinem :) Dobar bi mi bio i onaj 'točak' ali nigdje ga ne mogu pronaći, pa ako znaš puno bi mi pomogla:) pozz

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. "nokte" sam narucila preko ebay, imas tamo i taj tocak hahaha.. ugl nije skupo koji dolar.. Ja sam dobila oko 50 stapica, dođu na željeznoj šipkici ali mogu se skidati bez problema.. :) Spas su mi, pogotovo sada kada su mi nokti u losem stanju, unisti ih ova zima i hladnoca, a jos nisu pravi minusi ni krenuli :(

      Izbriši
    2. Znam da ima na ebay-u al kontam da nema gdje po kineskim radnjama i sl. Mah kupiću tipse haha i njih ću 'farbati' :) Svejedno, hvala ti :D Ma meni su zanoktice u lošem stanju a uvijek ih mackam, trackam a ništa ne pomaže :/

      Izbriši
    3. Kod nad ih ima u Frizerlandu...a vjerujem da ih imas kupiti negdje gdje se prodaju gelovi i ta cuda za nokte...

      Izbriši
    4. eee pa upravu si moglo bi biti kod kineza ili sto sweet escape rece u radnjama koje prodaju ta cudesa za nokte.. ja sam trazila u lilo cosmetics kakanj ali oni nazalost tada nisu imali pa sam narucila i zaista mi je brzo stiglo.. :)

      Izbriši
    5. Trebalo bi da ima po nekim vecim kineskim radnjama, ja sam svoje tamo kupila :)

      Izbriši
    6. Hvala cure. frizerland mi je predaleko ali sam planirala naručiti neki češalj za kosu pa ću vidjeti i noktiće :D

      Izbriši
  4. koliko je meni ovaj 51 lijep pa ja samo u nokte gledam <3 <3 <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i kod mene je on najduze na noktima, divna divna boja :) <3

      Izbriši
  5. 51, 52, 53 moje nijanse :D predivno!! I sviđa mi se ovakav način swatchanja!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hheheeh hvala ti.. Kad vec nemam aman reprezentativne noktice onda je bolje ljude postediti i dati im swatch na bolji nacin, a i nekako je urednije bar meni :) :* <3

      Izbriši
  6. Odgovori
    1. toliko je prelijepa, nije bez razloga proglasena bojom godine hehee :)

      Izbriši
  7. Hvala na iscrpnom opisu lakica. Dobar ti je stos sa stapicima (i moje zanoktice su uzas, ali tu zaista sve sto probam je uzalud)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. trudila sam se zaista da sto bolje prikazem boju i slikama i rijecima.. Dobivam dosta pohvala za ove stapice, da ozbilno razmisljam da od sada samo njih koristim ili i u kombinaciji sa prikazom na noktima.. Ja srecom nemam problema sa zanokticama, ali mi u zimskom peridou nokti pocnu pucati dok se ne naviknu valjda na hladnocu.. Totalno ih ne mogu prepoznati jer inace imam bas jake nokte.. :)

      Izbriši
  8. Odgovori
    1. joooj hvala ti puuno.. drago mi je da ti se sviđa :D :*

      Izbriši

Hvala na posjeti!!

Subscribe