PUPA VOLUME LIPSTICK 401 & LIP LINER 32

siječnja 04, 2016


Kažu da bi nova godina bila uspješna, treba je dočekati sa nečim crvenim i novim na sebi.. I ja sam je počela baš kao prava beauty bloggerica, i to sa novim crvenim PUPA Milano ružem, pa da vidimo kakva će biti. :)


Ukoliko ptice na grani još ne znaju, onda je vrijeme da saznaju, da se PUPA ponovo vratila u BiH, nakon višegodišnjeg odsustva. Nekad sredinom novembra, sad već stare nam godine, prisustvovala sam zajedno sa mojim dragim blogericama, promociji ovog brenda, upoznala se sa novitetima, ali i najboljim PUPA proizvodima. Bilo je to lijepo druženje, kao i svako uz moje divne djevojke, a kući smo se kako to običaj nalaže vratile sa par proizvoda, među kojima su bila i ova dva o kojima vam danas piše- raž u nijansi 401 te olokva za usne u nijansi 32.

Crveni ruž ne nosim često, iako ih imam nekoliko u svojoj skromnoj kolekciji. Iz tog razloga, ovaj ruž, tople crvene boje, nisam probala sve do same Nove godine, kada mi se pokazao kao stvoren za tu priliku :) 

Dolazi u prepoznatljivoj crvenoj kartonskoj ambalaži, unutar koje se pored ruža, nalazi i papirić sa popratnim informacijama o djelovanju ovog ruža. 
Samo pakovanje ruža je klasično, ali dosta kvalitetno. Dolazi u količini od 3,5 ml, koje će vam sigurna sam trajati jaaako dugo.




Ono što ovaj ruž izdvaja u moru drugih sličnih, jeste to što pored zaista odlične pigmentacije (čitaj: dovoljan je samo jedan sloj i imate intenzivnu crvenu boju na vašim usnama), ovaj ruž bi trebao pružiti i dodatni volumen vašim usnama.. 

"Inovativna formula iz PUPE sa "volufiline" i hijauronskom kiselinom, pruža efikasan tretman koji pomaže povećanju usana a ujedno stvarajući i besprijekoran finiš. Prilikom prvog nanošenja usne su punije za 5%, dok će nakon sedam dana usne biti punije i do 12%." - navode iz PUPE

Ako se baš kao i ja prvi put čujete za sastojaka "volufiline" evo i par inforamcija koje sam uspjela pronaći. Naime volufiline je sastojak koji dolazi baš iz PUPA "kuhinje" :) Radi se o o nehormonskom sastojku koji daje volumen tijelu. Volufiline povećava lokaliziranu akumulaciju triglicerida te bolje i ravnomjerno raspoređuje lipide. Djeluje trenutno, te se nakon prestanka korištenja tijelo poslije izvjesnog vremena vraća u prvobitno stanje. Dakle ne očekujte da ćete trajno povećati volumen vaših usana uz ponoć ovog ruža, ali privremeno da.
Obzirom da je u pitanju crveni ruž, nisam baš imala priliku da ga koristim preporučenih sedam dana, ali za jedno korištenje, mogu reći da sam zaista primijetila blago povećanje usana, naročito donje.

Što se tiče same teksture, ruž je kremast, lako se nanosi, klizi na usnama i u koliko želite intenziniju boju, nadogradiv je. Poslije izvjesnog vremena polako se suši na usnama, ali zato traje dosta dugo. Istina boja vremenom za jednu do dvije nijanse izblijedi, ali uvijek možete da ga popravite. Tokom novogodišnje noći popravila sam ga dva puta, i to oba puta nakon jela, jer kao i većini kremastih ruževa, hrana je slaba tačka..


Da kremasti ruž ne ide bez dobre olovke, moje je neko pravilo. Jednostavno uz olovku, kremasti ruževi mi djeluju dosta bolje i izdržljivije. Kao savršen par uz PUPA ruž 401 je olovka roze nijanse 32. Istina je da je svjetlija od ruža ali meni su odlična kombinacija. 


Pakovanje je identične boje kao i sam proizvod, a na samom vrhu pakovanja, nalazi se i mali spužvasti aplikator, kojeg na mom tester pakovanju nažalost nema.

U pogledu teksture, ova olovka vas neće razočarati. Izrazito je kremasta, možda i najkremastija olovka koju sam ikada imala, no bez obzira na to, lako i precizno se nanosi, ali i sporo troši. Iako sam je često nanosila, samo jednom sam je zašiljila. Ni u pogledu šiljenja nećete imati problema, ne puca, niti se šiljenjem troši previše proizvoda. 
Iako je kremasta, na usnama se ponaša kao matt, što je mene naročito oduševilo. Možete je nositi samostalno ili u kombinaciji sa ružem, zaista nema razlike, jer u oba slučaja olovka će satima biti na vašim usnama.


I za kraju tu su swachevi proizvoda.. :)


Da li ste već nešto probale iz PUPA asortimana? Volite li rveni ruž i koliko često ga nosite?
Do narednog čitanja #ljubljubljubac M.

You Might Also Like

3 komentari

  1. Lijepa je nijansa, ali opet imam osjecaj da je previse kremast za mene. Dobro izgleda na tebi

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nijansa je ona prava kultna crvena.. ovo je "friško" nanesen, kroz nekih 20tak min polako se pocne susiti tako da bi i tebi mozda odgovarao :) :*

      Izbriši
  2. Moj ruž je 500 i tražim ga po cijelom gradu nigdje nema .Molim distributere da mi nabave jedan.

    OdgovoriIzbriši

Hvala na posjeti!!

Subscribe