AVON ATTRACTION FOR HER

veljače 07, 2016


U oktobarskom Avon katalogu prvi put je osvanuo Attraction, parfem za nju i njega (link sa promocije). Kao i pa slobodno mogu reći većina Avon parfema, i ovaj je sa sobom digao puuno prašine :) Pisalo se o njemu dosta, što u magazinima, što po blogovima. Ja sam ga ipak,, u prvi mah, nekako stavila po strani. U to vrijeme imala sam dosta jako dobrih parfema, previše otvorenih bočica, a i čekala sam da se prašina slegne, utisci fino formiraju i da vam onda o njemu piše.



Otvorila sam ga početkom decembra, i od tada skoro svakodnevno je u upotrebi. Sasvim dovoljno vremena da se proizvod isproba, mišljenje o njemu u potpunosti oformim, a i za dobru recenziju, priznat ćete, nikad nije kasno :)

Dakle na predivnoj promociji pored mogućnosti da isprobam parfeme, na poklon sam i dobila jedan Attraction za dame. Prije nego li krenem pisati o ovom parfemu, moram vam priznati da je mene na prvu oborio s nogu  muški parfem. Jedan uzdah i ova parfem osvaja :)

Attraction za nju je smješten u prekrasnoj providno-zlatnoj staklenoj bočici koja se s jedne strane pri dnu sužava, a s druge širi (kao dio spirale), a sadrži 50 ml. Zlatni poklopac odličan je dodatak , koji uokviruje ovaj jednostavno-luksuzni izgled parfema. I bočica muškog parfema je slična. Obzirom da je naziv parfema "attraction", nakon igre zavođenja, spajanjem ova dva parfema (za nju i njega) postaju jedna cjelina. Lijepa zamisao iz Avona.. Hmm dok ovo pišem, upravo razmišljam kako bi ovo mogao biti lijep poklon za vas i vašeg dragog za nadolazeće Valentinovo, naravno ukoliko slavite.


No vratimo se mi samom parfemu. Attraction za nju, spada u drvenasto-voćnu kategoriju, koja prije svega odiše jednostavnošću, što dokazuju i mirisne note, i to samo njih tri: mošus, kupina i amber. Rekla bih da se od ostalih parfema ne izdvaja posebnošću, nego elegancijom, jednostavnošću i srednjom jačinom. Idealan za hladnije dane, kada ove note mogu dominirati svim svojim intenzitetom. Prikladan za dame, koje se svojom suptilnošću mogu izdvojiti u masi, bez previše jakog mirisa, a opet dovoljno da zagolica čulo mirisa onoga pored vas.


Trajnost mu nažalost nije jača strana. Izdržati će 3 do 4 sata, a onda polako nestaje sa vaše kože. Neka vam ne bude mrsko imati ga u torbici, za svaki slučaj ukoliko igra zavođenja dođe iznenada :)

Redovna cijena ovog parfema je 52, 00 KM, dok je u trenutnom katalogu oba parfema, dakle i muški i ženski su po cijeni od 34,90 KM.


No narednog čitanja, zavodite i budite zavođeni :D Ljub, ljub, ljubac Vaša M.

You Might Also Like

4 komentari

  1. Odlicno si opisala ovaj parfem, fotke su odlicne. Dopada mi se sto ga nisi recenzirala odmah po izlasku, kao svi ostali. Smatram da je bolje sačekati da se utisci slegnu pa onda predstaviti proizvod u pravom svjetlu, onakav kakav jeste :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno.. Avon cesto izbacuje novitete, a mi blogerice vecinu tih proizvoda dobijemo i pisemo odmah recenzije.. Mislim da je ponekad bolje malo sacekati pa osvjeziti pamcenje citateljima na neki proizvod. :)

      Izbriši

Hvala na posjeti!!

Subscribe