LET'S CELEBRATE!!! HAPPY BIRTHDAY ESSENCE!

srpnja 09, 2017

Dugo vremena nisam pisala, možda i najduže do sada. Novi način života, nove obaveze i uživanje u svakom slobodnom trenutku, malo su me udaljile od bloga, no kada nešto volite onda mu se uvijek i vračate, samo je pitanje vremena hoće li to biti prije ili kasnije. A može li i bolji "povratnički post" od onogo u veselom i slavljeničkom duhu? Jeste li znale da Essence ove godine slavi 15 godina postojanja na tržištu. Punih 15 godina, divnih a pristupačnih proizvoda, šarenih limitiranih kolekcija, kvalitetnih sezonskih proizvoda. S toga, SRETAN ROĐENDAN ESSENCE!! 💓💄💄💕 LIVE. LAUGH. CELEBRATE!!!


Pokušavam da se sjetim da li je Essence bio prvi brend koji sam ikada sebi kupila, i iskrena da budem zaista nisam sigurna, no ono u što jesam, jeste to da je bio jedan od prvih brendova u mom neseseru, a sada nebrojno puno proizvoda ovog brenda krasi moju sad već kolekciju šminke (odavno mi je količina šminke prerasla neseser). Lakovi ovog brenda vjerujem najprodavaniji su proizvod, obzirom da do sada nisam zavirila u nečiji beauty kutak i ne ugledala bar jedan lakić ovog brenda u njihovim dobro znanim i preslatkim pakovanjima, no svakako kroz godine uveseljavale su nas i sjene, ruževi, sjajevi, ali i novi trendovi u šminkanju koje je Essence kao brend pratio i dodavao na svoje police poput setova za konturiranje i highlightera.


Prelijepa bijela, ogromna, rođendanska kutija stigla je na moju adresu prije nekoliko dana i moram priznati da do sada nisam dobila niti jedan ovako zanimljiv i profesionalno urađen PR paketić. Čista bijela kutija može da vas zavara, jer unutar nje nalazi se neslućeno šarenilo i veselje. Kapice, zviždaljke, srca, razni oblici na štapićima i šareni papirići, definitivno su ono što će svaki party učiniti zanimljivim i veselim, a s druge strane i probuditi dijete u vama, baš kakav je i sam brend Essence. Essence rođendan zahvaljujući ovom setu bez sumnje slaviti će se na svim mojim ovogodišnjim slavljeničkim prilikama :) 


U moru tog šarenila skrila se i jedna prava mala ljepotica, paletica sjena napravljena baš za ovu priliku, kao i ostatak LE kolekciji naziva Live. Laugh. Celebrate. (dakle ukoliko vam se dopada, trk do prve drogerije po svoj primjerak dok još nije nestala). Poklapac sa šarenim perlicama koje se kreću šminkanju će dati dodatnu zabavu. Paleta u sebi krije prostor za 4 sjene, koje dakle kupujete odvojeno po vašoj želji, te na taj način kreirate za sebe savršenu kombinaciju. Ono što moram odmah da napomenem, u ovu paleticu pored 7 sjena iz slavljeničke kolekcije, mogu da stanu i panovi drugih proizvoda poput rumenila i proizvoda za usne, ali i sjena iz standardne "My must haves" kolekcije, tako da ćete je moći iskoristiti i kasnije. Bravo Essence :) 


Od 7 sjena ja sam imala priliku da probam njih tri: bijela kristalnog odsjaja 03 life is beautiful, koja za nas nešto bljeđe puti može poslužiti i kao lijep highlighter, svjetlucavo žutu za one malo odvažnije u ovim ljetnim sunčanim danima, baš u skladu sa njenim nazivom 07 the sun is shining, te ljubičasta prašina pretočena u nijasnu 06 celebrate good times. Neobičan izbor veselih boja, baš kakve zaslužuje jedno slavlje. 


U prvi mah pomislila sam da sam uz paleticu dobila i jednu matt nijansu, no malo boljim pogledom shvatila sam da ta prekrasna ljubičasto-bordo nijansa nije sjena za oči (mada je možete, baš kao i ja koristiti i u tu svrhu bez problema), nego nešto posve novo, što bar ja do sada, nisam vidjela na policama naših drogerija, a riječ je o lip powder-u ili puderu za usne. Tekstura mu je baš kao u klasične sjene, dakle sitno mljeveni prah, koji se minimalno trusi prilikom korištenja. Ono što mi se ponajviše dopalo jeste to da ovaj proizvod možete korisiti na više načina samostalno za matt usne bilo da proizvod nanosite suhom ili mokrom četkicom, kao podloga sjaju za dodatnu boju, zatim nakon nanošenja balzama.. Na vam je da se igrate sa ovim proizvodom i izvučete njegov maksimum.


I dok jedem posljednje meni omiljene m&m's bombonice sa essence logom koje su mi stigle u ovoj party kutiji, kuckam i zadnje riječ ovog posta sa željom da probamo još puno predivnih proizvoda ovog brenda u narednim godinama, i da zajedno proslavimo njegovo skoro punoljetsvo, ali i mnogo godina iza toga. 


*Post sadrži PR proizvode poslane od strane brenda u svrhu testiranja i pisanja iskrene recenzije o njima. 

Ljub, ljub, Vaša M.

You Might Also Like

5 komentari

Hvala na posjeti!!

Subscribe