VICTORA'S SECRET /ROMANTIC LOSION ZA TIJELO

studenoga 02, 2017

Svjetski poznati Victoria's secret brend od nedavno, bar što se tiče njege tijela, dostupan je na našem tržištu. Vjerujem da su se mnogi oduševili dolaskom ovog brenda, a kada se prašina polako slegla, vrijeme je da se i zbroje stvari, pa da vidimo jesu li ovi proizvodi zaista vrijedni tolike popularnosti.  Njihov možda i najfotogeničniji proizvodi jesu mistovi za tijelo, no svakako složit ćete se nezaobilazni su u i losioni za tijelo, koje ste sigurno bar jednom uočile kod neke beauty bloggerke.


Priliku da probam jedan od njihovih losiona dobila sam netom prije nego su stigli na naše tržište. Rozo pakovanje losiona za tijelo Romantic, dosita je lijepo koliko i na fotografijama. Iako plastično, pakovanje je jako mekano što bi trebalo da olakša istiskivanje proizvoda. Međutim, sam otvor kroz koji treba da izađe sam proizvod je zaista preuzak, naročito kada se potroši više od polovine losiona. Dakle iako na oko zaista lijepo pakovanje, meni se nije pokazalo posve praktično. S druge strane nailazila sam i na puno puno lošija pakovanja.


Tektura losiona je nešto gušća, i neka vas to ne zavara, jer se losion zaista lijepo razmazuje i neće vam biti potrebna velika količina.  Zavisno koji losion uzmete i miris će biti drugačiji. Naziv Romantic zaista lijepo opisuje u jednom riječju miris ovog losiona. Već pri samom otvaranju lijepi miris mi je bio odnekuda poznat, i iako još uvijek nisam sigurna odakle, u podsvijesti vjerujem da je Rexona prije mnogo godina imala jedan rozi dezodorans, koji je ako ne identično onda imao bar sličan miris (ili ja to samo umišljam). Sam miris  se solidno vrijeme zadržava na koži. 


Što se tiče njege, jednom riječju bih je mogla opisati: prosjrčno. Ukoliko imate suhu kožu, onda ovaj losion slobodno zaobiđite. Za normalnu kožu koja ne iziskuje hidrataciju i extra njegu, losion će raditi svoj posao, no iskrena da budem ovo je ona vrsta losiona kod kojeg je primaran miris i izgled, pa teko onda njega, što je i naglašeno na samom pakovanju "fragrant hand and body cream ". Ovaj losion je 2u1 proizvod, jer ga možete koristiti i kao kremu za ruke, a ja baš takve proizvode volim. Sve u svemu, ovaj losion je lijepo imati u svojoj polici, naročito ako nađete neki miris koji će vas očarati, jer Victoria Secret zaista ima gomilu različitih mirisa losiona, na vama je da nađete onaj pravi za vas.

Do narednog čitanja šaljem vam poljupce. M.

You Might Also Like

2 komentari

  1. Super post ☆

    https://kraljicadrameblog.wordpress.com/2017/10/25/black-and-red-devil/

    OdgovoriIzbriši
  2. Uvek predivni VS proizvodi..na svom blogu sam pisala o njima :)

    oazalepote.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši

Hvala na posjeti!!

Subscribe