L'OREAL/ LIP PAINT MATTE (NUDE-IST 212)

ožujka 31, 2018

Vjerujem složiti ćete se samnom da su jedni od hvaljenijih proizvoda svjetskog 
rangu a koje možete naći na policama naših drogerija jesu L'oreal lip paint tečni
 ruževi.O jednom vam pišem upravo u ovom postu.

                

L'oreal lip paint dolazi u matt i sjajnoj (lacquer) verziji sa velikim brojem nijansi, mada ruku na srce kod nas ih možete pronaći u maximalno 10 nijansi. Ono što se prvo primijeti jeste  zanimljivo pakovanje za tečni ruž. Iako na prvu apsolutno djeluje kako je pakovanje identično onom koje susrećemo kod sjajeva za usne u tubi, prilikom otvaranja ostala sam pozitivno iznenađena ugledavši klasični dugi aplikator za nanošenje tečnog ruža, a ne onaj spužvasti (znate onu ne baš tako preciznu spužvicu na samom vrhu tubice). Sam vrh aplikatora je nešto udubljeniji nego što to inače viđamo i moram priznati pun pogodak za precizno nanošenje, jer lijepo nalegne na usnu, a sami vrh je dovoljno tanak da pruži preciznost u rubnim dijelovima usana.
     U moru prekrasnih nijansi, meni je zapala ona nešto neobičnija nijansa 212 Nude-Ist. Nude-Ist nijansa je iz matte kolekcije, na prvi pogled zaista unikatna nijansa koja se rijetko sreće. Izrazito sivkaso-prljavo mouve nijansa  zaista je neobična i moram priznati teška za opisati, pa samim time i uočljiva, ali ne previše upadljiva. Dati će odličan balans između usana i očiju, bilo da je vaš look na očima nešto upadljiviji ili posve neutralan.
   Trajnost konkretno ove nijanse je odlična.  Sam intenzitet koji dobivate kada tek nanesete vremenom blijedi naročito ako ste jeli ili nešto pili, no moje usne nikada nisu ostale apsolutno „ogoljene“. Uvijek se nijansa bar bljedunjavo zadrži na usnama, dovoljno da popravke možete odložiti „za nešto kasnije“. Obzirom da u nazivu nose lip paint ovakvo ponašanje na usnama je zaista očekivano. Iako matt nikada se u potpunosti ne osuši na usnama, tako da jako zatezanje i isušivanje kod ovog ruža srećom izostaje.
     Rijetko kada se odlučim ponoviti kupovinu ruža, pogotovo jer jako često dobijem mnoštvo novih, no ovaj je toliko unikatan da već sada znam da ću ponoviti kupovinu. Cijena ruževa je ukoliko se ne varam nešto više od 18 KM, no već nekoliko puta sam ih viđala i na akcijama po cijeni od 12-13 KM, pa eto ako vam se pruži prilika svakako imaju moju preporuku da im date šansu. Ja sam u ozbiljnoj dilemi koju narednu nijansu da stavim u svoju kolekciju :)


You Might Also Like

0 komentari

Hvala na posjeti!!

Subscribe