CATRICE/ NOVITETI ZA JESEN-ZIMU 2018

studenoga 04, 2018

Catrice  početkom svake sezone djelimično obnovi svoju ponudu sa novitetima, bilo da je riječ o redizajniranim proizvodima, poboljšanim formulama ili naprosto nečim sasvim novim  na policama. Bez sumnje, zbog pristupačnosti, a slobodno mogu reći odlične kvalitete koja prati ovaj brend, svakoj novoj sezoni obradujem se svim tim "osvježenjima".


Nisam od onih koje imaju strpljenja čekati da se onaj klasični lak sa šljokicama osuši, a još manje strpljenja imam kada iste treba skinuti. Taj dugotrajni proces skidanja, koji ponekad bude čak i bolan, može polako postati prošlost, jer Catrice u svojoj ponudi ima nešto sasvim novo, a to je lak sa šljokicama/glitterima koji se guli prilikom skidanja- #peeloff glam lakovi. A rade li svoj posao? Rade! I to veoma dobro. Dva premaza dati će punu boju, a na noktima će izdržati i po nekoliko dana, osim ako vam ruke nisu često pod vodom. Ključ za dugotrajnost krije se i u ravnomjernom nanesenim slojevima. A kada poželite da ih skinete, veoma je jednostavno i traje svega par sekundi. S nokta se gule u jednom komadu, bez potrebe za korištenjem odstranjivača laka za nokte. Cijena lakova je 7,25 KM.


The little black one maskara je jedna je od onih maskara s kojom sam imala odnos ljubavi i mržnje. Plastične četkice, kakvu ima i ova maskara, inače su miljenice mojih trepavica, jer sa većinom njih uspijem lijepo odvojiti skoro svaku trepušku. No na moje iznenađenje, dio kojim se nanosi maskara (dakle dio čekinja) je puuno kraći nego kao kod klasičnih četkica. Odmah sam pomislila kako će to biti idealno za donje trepavice i nisam pogriješila. Savršeno! No zamjerka ide u količini proizvoda koje četkica uzima, pa mi se često desi da jednostavno prevelika količina proizvoda završi na gornjim trepavicama, a onda ih definitivno ne mogu razdvojiti. Trajalo je to sve dok nisam počela višak proizvoda otklanjati prije nanošenja, a onda je počeo period ljubavi koji još traje. Nakon višesatnog nošenja, zna se malo "istopiti". Sama četkica lijepo razdvoji, uvije, ali i podigne trepavice do samih obrva. Cijena za ovu maskaru je 9,35 KM.


Prime and fine blur primer Goodbye pores čini mi se redizajnirani je Pore and fine primer koji se nedavno povukao sa tržišta. Obzirom da sam probala i prošli, čini mi se da su poradili i na samoj formuli, obzirom da je sada tekstura nešto gušća, te zaista imam dojam da više zagladi lice i popuni pore. Jako je lagan, i lijepo se razmazuje na lice. No s druge strane oprez sa ovakvim proizvodima kada je u pitanju svakodnevna šminka treba postojati, obzirom da su puni silikona, začepljuju pore, što može dovesti do upala. Opet, za neke noćne izlaske i posebne prilike, rekla bih sasvim solidan proizvod, koji će odraditi svoj posao. Cijena je 10,35 KM.


The Glitterizer  mix n' match paletu sijena zaista prelijepog dizajna u koju se lako zaljubiti. Prve dvije nijanse (tamnija i svjetlija siva) namijenjen su kao base coat, zatim su tu četiri glitter sjene i za kraj dvije nijanse koje služe kao top coat (žuta i bijela). Iskrena da budem nisam sigurna da bih ove nijanse nanosila prema uputi, obzirom da mi fale u paletici neke prelazne neutralnije matt sjene, kakve ja više volim. Malo me je zbunilo u pakovanju dva dijela paletice (jasno postoji linija između dva kvadrata) jer mi se učinilo da rade na magnet te da je moguće mijenjati dijelove palete (što donekle upućuje i naziv mix n' match) međutim to nažalost nije slučaj, a priznajte bila bi odlična i zanimljiva ideja. Sve u svemu ako preferirate ove boje, Catrice je poznat po lijepim sjenama, pa vjerujem da ove nisu ništa manje od toga. Cijena palete je 14,55 KM.


Kada je drogerijski rang u pitanju Catrice je taj koji je u mojih top 5 kada su u pitanju highlighteri. Ovoga puta poznatoj Glow bucmastoj družini pridružio se i Artic Glow highlighter. Zahvaljujući ljubičasto-plavim česticama daje taj lijepi hladniji odsjaj na licu idealan za zimske dane koji su pred nama. Kao i uvijek bez greške. Cijena 10,35 KM.


Eyeshadow stix, kremasta je sjena u olovci. Zahvaljujući trokutastom obliku daje preciznost prilikom nanošenja. Zbog jako masnog kapka meni se ovakvi proizvodi skupljaju na sredinu oka, tako da iz inače izbjegavam nanositi. S druge strane, pokazala se kao dobra baza za svjetlije pigmente i kao takvu ću je nastaviti koristiti. Cijena je 9,35 KM.


Blush box izgledom je ubjedljivo najluksuzniji proizvod ove kolekcije ako mene pitate. Crna mala kutija, krije također i prelijepo rumenilo, umjerene pigmentacije kakvu i trebaju imati rumenila. Lijepo se i nadograđuje po potrebi.


Noviteti ove kolekcije su i Glowdoscope highlighter paleta (cijena 8,35 KM) koju nisam probala iz razloga jer kremaste proizvode uopšte ne koristim, kao i Brow colorist semi permanent za obrve (cijena 7,85 KM) koji mi bojom nije odgovarao iako djeluje jako zanimljivo, te Catrice ljubičasti ruž koji sam već proslijedila dalje.


Pored ovih pomenutih proizvoda, Catric donosi još mnoštvo drugih, s toga zavirite na njihove police i potražite nešto za sebe.
Do narednog posta puno poljubaca, vaša M.

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na posjeti!!

Subscribe