AVON LITTLE BLACK BOXES

travnja 25, 2016

Osim što već jako dugo imam suradnju sa kompanijom Avon, nije tajna da njihove proizvode jako volim, često kupujem, a još češće i koristim (neke čak i svakodnevno). Iz tog razloga, moj toaletni stolić krasi dosta crnih elegantnih pakovanja, koji su pa slobodno se može reći dijelom i zaštitni znak Avon dekorative.


Nedavno sam zajedno sa drugim blogericama u paketiću dobila novitet iz Avona, a riječ je o spreju za lice koji može služiti kao fiksator šminke ili pak kao primer.. Volim 2u1 proizvode, a vi? :) Mislim da je Avon već imao u ponudi nešto ovako ali nisam imala priliku da probam, pa vam poređenje ne mogu da napravim, ali mogu reći pokoju riječ o ovom.. 
Dakle dolazi u crnoj plastičnoj bočici sa prskalicom u količini od 125 ml koji će vam trajati vječnost. Miris je blag, ništa preteško, s time da se malo osjeti i alkohol koji brzo izlapi. Koristim ga na oba načina, ali moram priznati da mi više odgovara kao fikasator. 
Ukoliko ga koristim kao primer, naprskam ga dva-tri puta sa veće udaljenosti i sačekam koji minut da se osuši. Oprezno sa doziranjem, jer ako previše približite ili stavite previše proizvoda, puder i sve ostalo što dolazi poslije neće fino sjedati na lice. Primijetila sam da mi zna istači suhe dijelove, pa sam mišljenja da osobama sa suhom kožom ne bi odgovarao. S druge strane nama masnokožcima itekako može biti od pomoći. 
Već sam spomenula da mi je kao fiksator draži. Što se tiče korištenja pravilo je isto kao i za primer, oprezno i ne veliku količinu. Primijetila sam da mi produži trajanje rumenila, bronzera i highlightera, dok sa puderom i nema neke promjene. Vidjet ćemo kako će se pokazati u toplim ljetnim danima, ali sad za sad ja sam zadovoljna, s tim da ga zbog alkohola ne koristim svakodnevno.


Nakon što sam stavila Avon magix kao primer, i zatim tečni puder koji često mijenjam jer isprobavam dosta novih (trenutno je to Avon BB krema, koju nisam imala kada sam slikala ove proizvode, a i nedovoljno sam je koristila da bih dala neko mišljenje o njoj), nepravilnosti koje imam na koži prekrivam uz pomoć paletice korektora o kojoj sam vam već pisala, pa ukoliko želite nešto više saznati o njoj klik na ovaj link.  Nakon toga stavljam svoj kameni puder, te ukoliko želim prirodni look, posežem sa jednim malim čudom iz crne kutije, a riječ je o paletici za konturiranje koja sadrži tamnu nijansu za konture, i lijepo roze rumenilo. Priznati ću da nisam veliki fan rumenila, ali zato jesam ovog tamnog pudera za konturiranje, pa ga slobodno mogu reći svakodnevno koristim. Ukoliko imate svijetlu kožu, kao ja, onda budite sigurne da će vam ova nijansa super odgovarati, jer neće djelovati kao smeđa fleka na vašem licu, a i odlično se blenda. Ovaj proizvod ne možete naći u svakom Avon katalogu, pa ukoliko želite probati onda ne propustite priliku kada ga vidite (u trenutnom katalogu ga nema).


Nakon što sam završila sa licem, prelazim na oči. Kao i uvijek, bez dobre podloge nema dobrog makeup looka, a Avon baza je toliko hvaljena, da se bojim ako nastavimo ovako da je hvalimo mogle bi smo je ureći, hehe.. Šalu na stranu, jedna od mojih omiljenih baza, smještena u ovo divno minijaturno stakleno pakovanje sa crnim poklopcem, koje će vam trajati zaista jakoo dugo :) 
Avon priču od quad sjenama također svi dobro znamo. Imam ih nekoliko ali priznajem da najviše volim "modern romance". Ukoliko mi treba nešto jača šminka onda posebnem za nekom drugom, koja ima zagasitije boje.  Pored jako kvalitetnih sjena, ono što smatram velikim plusem je i ovo ogledalo, koje mi se do sada 100 puta pokazalo kao odlična stvar. 
Pošto nisam ljubiteljica tuševa, imam sitne oči pa mi ih samo dodatno smanji, svoj makeup na očima završavam maskarom, a od kada sam probala ovu Luxe moram priznati često za njom posežem. Dva sloja su dovoljna da uvije i da volumen vašim trepavicama, a sa tri sloja maskara pravi pravi zavodnički pogled :) 


Nakon što sam završila i oči, te stavila Avon Magix sprej, ovog puta u ulozi fiksatora, na moje usne stavljam ruž. Avon olovke za usne do sada nisam koristila, ne zato što mi se ne sviđaju, nego jednostavno nisam imala priliku, pa vam o njima ne mogu puno reći. Avon ruževa imam zaista puno, no za ovaj post izbor je pao na ova dva. Lijevi za dan, desni za noć :)


Da svoje nokte upotpunim sa makeup lookom, tu su Avon lakići. Zavisno od looka, godišnjeg doba, mog raposloženja, odjevne kombinacije, biram i boju.. Ukoliko sam u žurbi, veelika pomoć za brzo sušenje je i ovaj sprej iz Avona, o kojem sam i pisala post- klik. Nije u crnoj bočici, ali odlično radi posao, pa sam ga morala još jednom spomenuti.


Moj Avon look za ovo proljeće sadrži ove proizvode. Ukoliko želite vidjeti swacheve proizvoda iz ovog posta, ili pak detaljnije saznati moje mišljenje o njima evo i linkova za postove: 

Do narednog posta, ljubim vas puno. M.

You Might Also Like

8 komentari

  1. Nedavno mi je stigla ta paletica sa rumenilom i bronzerom, super su mi. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. odlicna stvar, ja je jaaako volim.. uzivaj u njoj :)

      Izbriši
  2. Bas dugo nisam porucivala avon proizvode, a inace obozavam avon kozmetiku :)

    Poseti moj blog i zaprati bmmybeautyworld.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Avon zaista ima odlicnih i kvalitenih proizvoda, ukoliko nisi kupovala duze vrijeme sigurna sam da ces se pozitivno iznenaditi.. Uz to u ponudi sa svakim novim katalogom dodje i par noviteta :)

      Izbriši
  3. Imam dosta Avonovih proizvoda posebno parfema.
    Ruzeve uglavnom kupujem nude jer sam veliki ljubitelj istih,mada njihov Red 2000 ruž za usne imam u svom neseseru za posebne prilike.
    Lakovi za nokte su im divni,bas kao i sjene za oči.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Avon je brend koji ima toliko puno divnih proizvoda, mislim da svako moze pronaci za sebe divnih stvarcica.. I ja sam veliki ljubitelj nude ruzeva, kao i njihovih matt ruzeva.. :) hvala na komentaru :*

      Izbriši
  4. POGLEDAJTE MOJ BLOG http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši

Hvala na posjeti!!

Subscribe