OTVARANJE FARMASI PAKETA + prelistavanje kataloga za april

travnja 01, 2016

Sredinom prošlog mjeseca, desila se još jedna suradnja između blogerica i Farmasi. I ovoga puta na naše adrese stigli su mali bijeli paketići sa mnoštvom proizvoda, ili bolje reći noviteta koji nas očekuju u novom katalogu, a koji je baš od danas dostupan i na njihovoj web adresi. No o samom katalogu nešto malo kasnije, a sada zavirit u moj paketić i doznajte šta sam sve to fino dobila, i koji su to proizvodi sa kojima ću se igrati, i isprobavati ih u narednom periodu :)


Preparativni novitet ovog mjeseca je definitivno cijela Skin Trends linija za njegu različitih tipova kože. Ja sam dobila ovu u zelenoj boji, koja ja namijenjena baš mom tipu kože, dakle masnoj koži. Tonik, gel za umivanje, te krema, trio su koji bi trebao da pomogne nama masnokožcima. Obzirom da su mi razne bočice trenutno otvorene, malo ću pričekati sa testiranjem ovih proizvoda, jer želim da cijelu kolekciju koristim u isto vrijeme :)


Četiri proizvoda, pravljena isključivo za Farmasi Adriatic trižište, donosi novi aprilski katalog. Konturisanje lica, trend koji nas prati već duže vrijeme, a kojem su se dolaskom ovog kataloga pridružili i iz Farmasija. Dva kontur stika, tamniji i svjetliji, trebali bi biti velika pomoć prilikom konturisanja lica, te nam ovu malo složeniju tehniku šminkanja, učiniti lakšom i dostupnijom. 
Za nešto naglašenije konturirano lice, uz spomenuta dva stika, ili pak odvojeno korištenje za prirodni blistavi izgled, pobrinuti će se dva tečna highlightera, Illumination, u srebrnoj i zlatnoj boji. Iskreno se radujem isprobavanju ovih proizvoda, jer je na našem tržištu jako uzak izbor proizvoda ove namjene.


I kao zadnji proizvod u ovom paketiću je Farmasi ljubiteljim dobro poznati Hydravite puder u nešto drugačijem pakovanju. Osim novog izgleda, tu su i nove nijanse, kojih je nažalost nešto manje nego li u prošlom pakovanju. Dobila sam najsvjetliju nijansu, i od otvaranja ovog paketa, puder testiram skoro svaki dan, tako da recenziju očekujte uskoro.

I za kraj kao i u prošlom postu "otvaranja paketa" (link), i ovoga puta izdvojila sam par proizvoda, ili akcijskih cijena vrijednih pažnje. :) Tu su prije svega proizvodi za intimnu njegu, koje definitivno svaka žena treba da ima, zatim nova tri parfema po nevjerovatnoj cijeni od 20 km, koji nadam se mirišu lijepo bar onoliko koliko lijepo izgledaju.


Već sam vam spomenula kako sam dobila Skin trends kolekciju za masnu kožu, ali svakako obzirom da je riječ o cijeloj liniji, u katalogu možete pronaći proizvode i za druge tipove kože :)


Pored novih proizvoda, po akcijskoj cijeni možete naći i razne maskare, no i ptice na grani već znaju, da ako mene pitate koju Farmasi maskaru probati, moj izbor je definitivno na Deep Black, maskari koja je vrijedna pažnje (detaljnije o njoj u recenziji- link). Nikako ne treba zanemariti kamene pudere, naročito mog miljenika Happy face, te korektor u stiku, koji su i ovoga puta jako pristupačni.


 Nadam se da vam s post svidio, pišite mi u komentarima koji su vaši omiljeni Farmasi proizvodi, šta vam se sviđa, šta ne? Puno poljubaca, M.

You Might Also Like

4 komentari

  1. Iskreno nisam probala aposlutno niti jedan Farmasi proizvod osim kreme za ravnanje kose koja me nije oduševila, nekako mi se nije pružila prilika da probam više toga, ovi stikovi za konturisanje izgledaju odlično!
    Uživaj u proizvodima i javi nam utiske! ☺

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. zao mi je sto te krema nije odusevila, ali se nadam da si pronasla neku drugu, hehe :) Naravno cim se utisci malo sloze pisem i o ovim proizvodima.. Ukoliko budes imala priliku probaj deep black maskaru i ako imas masnu kozu happy face puder :):*

      Izbriši
  2. Jako mi se dopadaju proizvodi, posebno sminka, nadam se da ces uskoro pisati recenzije <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam jako zadovoljna paketom.. Recenzije nekih proizvoda idu za koji dan :)

      Izbriši

Hvala na posjeti!!

Subscribe