EMPTIES #11

rujna 03, 2016

Dugo je prošlo od zadnjeg posta u kojem sam vam predstavila svoje potrošene proizvode. Kesu sam u međuvremenu dva puta punila, pa neka vas ne iznenadi ako neke proizvode koje često korisitm vidite i po nekoliko puta u ovom postu, obzirom da sam neke proizvode davno slikala, pa su se ponovo našli u kesi :)



Da ne dužim puno, krenimo odmah... :)

______NJEGA KOSE i TIJELA_____

Od silnih gelova za tuširanjem, kojima sam doslovno zatrpana ovo ljeto najviše sam, što se i iz priloženog može vidjeti koristila Nivea creme soft, koji mi je naprosto savršen, zatim Avon Franch Lilac kupku, a moj izbor za more bio je egzotični Avon Sense Rio Coctail koji je kao stvoren za takvo okruženje. Avon naturals Sultry s mirisom ruže koristila sam u danima kada sam se željela dodatno opustiti i uživati (recenzija)
Što se tiče kose i ovoga puta u tom segmentu prevladava moj najdraži šampon H&S (čak dva velika potrošena pakovanja). Šansu sam dala i La Petit Marseillais s bijelom glinom, no zaista iako sam ga potrošila nema moju preporuku.. Od njega mi se kosa baš baš petljala/mrsila, a nije nešto posebno uradio ni ono čemu je namijenjen. U danima kada sam žurila i nisam imala vremena da operem kosu, odlično je poslužio kao i uvijek Batiste šampon, ovoga puta onaj orginalni, i moram priznati, iako su male razlike, da mi se on do sada najviše dopada, ne praši uopšte, ne ostavlja bijele tragove, a savršeno upije masnoću s kose :)


Na slici iznad možete vidjeti i uzorak Clarins pilinga za tijelo koji sam također probala i zaista nakon dva korištenja neko mišljenje nisam mogla oformiti. Ono na prvu što vam mogu reći piling je dovoljno grub i nije mi izazvao nikakve neželjene reakcije na koži.
Nakon tuširanja najviše sam se mazala odličnim Planet spa Volcanic Iceland maslacem za tijelo (recenzija). Moj trenutni favorit kao odstranjivač za  nokte jeste ovaj sa slike s mirisom jagode. Ljubičasti miriše cvjetno i iskreno nije moj favorit. Na jednoj od slika pri dnu posta vidjeti ćete još jedno pakovanje ovog acetona s mirisom kokosa, kojem također dajem prolaznu ocjenu. Svakako ako ne volite jaki miris acetona ili se pak vaši ukućani žale, obratite pažnju na ove odstranjivače.
Kraj je došao i za Delicate Care Farmasi tonik za lice (recenzija).
Nažalost potrošila sma i svoj voljeni Elizabeth Arden tonik za masnu kožu. Nisam posve sigurna, ali mislim da ovog tonika više nema u prodaji. Ukoliko slučajno naletite  na njega, javite mi. Iako je pun alkohola i miriše na alkohol meni je bio fenomenalan za moje ultra masno lice i uopšte mi ga nije isušivao, mada s ovakvim proizvodima ruku na srce treba biti na oprezu :)


Wilkinson Quattro brijač (recenzija) držao je moje noge glatkim, uz pomoć Balea pjene za brijanje.  Iako su proizvodi sasvim ok, zbog moje iritacije i osjetljivih nogu ja bez mojih nezamjenjivih Čupko traka nisam mogla zamisliti ljeto (kao ni bilo koje drugo godišnje doba).


_______NJEGA LICA______

Što se tiče njege lica, rijetko kada potrošim puno proizvoda, no ovoga puta se baš to desilo. Igrom slučaja jednu LRP Effaaclar duo + kremu sam izgubila, pa je našala i tako potrošila obje koje sam imala. Da mi je lice malo divljano, osim dvije LRP kreme, o tome svjedoči i Veoma zdrava krema za problematičnu kožu, koju sam koristila za one najgore gadosti na licu, no nisam je posve potrošila . Rok trajanja ove kreme je jako kratak, a ja se s proizvodima za njegu ne želim kockati. No srećom imam zalihe tako da je nova već u upotebi. Ako vas put ikada odvede u Srbiju obavezno obratite pažnju na ovu kremu (ko zna koji mi je ovo put da vam ovo pišem hehehe).
Lice sam čistila prekrasnim, predivnim, pilingom Avon Planet Spa. Iako je riječ o pilingu ja sam ga koristila kao gel obzirom da su čestice jako sitne, i moram vam priznati mom licu ovo čudo zaista godi, toliko da sam naručila još dva pakovanja (recenzija). Balea gumenu spužvicu za lice bacam jer nije baš zgodna za korištenje, jednostavno je nisam koristila niti za čišćenje lica niti za četkice. 
Jojobino ulje (recenzija) također je proizvod koji je u stalnoj postava moje njege.  Još jedno pakovanje je potrošeno, a novo u upotrebi.

_________DEKORATIVA_______

Za razliku od preparative, većinu dekorativnih proizvoda nisam potrošila, jednostavno zbog isteka roka završili su u kanti za smeće. Jedino što sam potrošila su Farmasi happy face puder, Essence pure Nude puder (recenzija), Catrice i Avon baza za sjene (recenzija), Wet and Wild lovka za obrve (recenzija), Essence olovke za usne- stara verzija, Avon gel shine nadlak i Luxe maskara.

Essnece četkicu za puder iz limitirane kolekcije nažalost bacam jer se baš istrošila i već su joj počele ispadati dlačice. Kažem nažalost jer ovo je bila jedna od najsavršenijih četkica za nanošenje tečnog pudera. 
Lavera highlighter je bio totalni promašaj, davala sam mu bezbroj puta šansu, ali jednostavno to nije bilo to. Svi proizvodi za nokte (osim Avon Gel Shine nadlaka koji sam potrošila do dna) idu u kantu jer su se vremenom zgusnuli, no sa svim proizvodima sam bila jako zadovoljna i potrošila sigurno svaki više od pola.
Malu Avon paleticu imala sam sigurno preko dvije godine i zaista nisam više bila sigurno koliko je dobro da je upotrebljavam, baš kao i Manhattan crvena sjena, te Essence crnu olovku za oči. Golden Rose ruž je u nekoj sedefasto ljubičastoj nijansi, i apsolutno mi nije odgovarao, te iz tog razloga završio u kanti.
Catrice siva sjena bila je moja najvoljenija sjena, dotakla sam joj dno, no nažalost jednostavno se rasula, i samo je stvarala nered, tako da sam se morala i od nje oprostiti.
Essence parcijalne trepavice su služile svojoj svrsi, no ja nisam ljubitelj parcijalnih trepavica, ma koliko god puta da im dajem šansu.


______OSTALO_____

Najviše potrošnog materijala naravno su blaznice i vlažne maramice.. Iako na slici možete vidjeti Make up vlažne maramice, ja ih ne koristim u svrhu skidanja šminke, jer vlažne maramice nikako ne bi trebale da koristite u tu svrhu, jer s njima nikada ne možete u potpunosti očistiti lice, te ćete dio šminke i nečistoća samo utisnuti dublje u kožu. 
Lush proizvode koristim, no rijetko kada i stavim u ovaj post iz prostog razloga jer njihovi sapuni i bombe za kupanje nemaju ambalažu, no ovog puta sačuvala sam omote kao odsjetnik na to da sam potrošila dva njihova sapuna (recenzija)
A dno sam napokon dotakla i Listerine vodici za usta. Bila je dobra, no moram priznati da mi j zbog ovog velikog pakovanja baš dotužila, a i smatram da je nova vodica od zelenog čaja puno bolja.


Za ovaj put to bi bilo to drage moje.. uživajte u sunčanim danima, i do narednog čitanja. Ljubaaac M.

You Might Also Like

10 komentari

  1. Svaka čast! Baš volim ovakve postove :D Moja Essence četkica je i dalje na životu a mislim da nju najviše koristim od svih u kolekciji, nju i onu lila :D Pun pogodak sa tom linijom četkica.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa hvala, natrosila sma se nema sta :) I ja volim ovakve postove, jer dobijem mini recenziju, ono po kratkom postupku, valja ne valja :) Meni je nenormalno zao sto ovu vise ne mogu koristiti, ali mi je zato lila jos uvijek ziva :) Definitivno najbolja kolekcija, dao Bog da se ponovi hahaahah :)

      Izbriši
  2. Dosta emptiesa, svaka cast! Pogotovo za dekorativu koja se straasno sporo trosi :l

    Frauleind.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti.. dugo nisam pisala ovu vrstu posta pa se bas nakpilo, a i ja sam iznenadjena kolicinom dekorative, jer bas kao sto kazes presporo se trosi sve osim pudera i maskare hahaha

      Izbriši
  3. Nema čega nema:-)
    Volim empites postove jer se u njima recenziraju i neki proizvodi koji se inače ne bi recenzirali.
    Jojoba ulje u ampulama nešto bez čega je ne mogu zamisliti noćnu rutinu.
    Acetone sa mirisom kupujem od kako su se pojavili kod nas i bas uživam u mirisu jagode, limuna,jorgovana itd.
    Blaznica ne mogu nakupovati koliko ih mogu potrošiti bas kao i vlažnih maramica koje koristim za sve i svašta.Ponekad i za čišćenje prašine :-)
    Ebelin gumena spuzvica mi je must have stvarcica za umivanje i bas mi je zao sto se tebi nije pokazala dobrom.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja ne mogu blaznica i maramica nakupoovati, sreca u blizini stana imam Izbor Trgovine pa većinom tu kupujem jer su jeftine, a iskreno ne vidim ja neku veliku razliku kod blaznica i vlaznih maramica, ne kazem da je nema, samo u svrhu u koju ih ja koristim zaista mi nije bitno, a u IT se mogu naci bas jeftino.. Nazalost gumena spuzvica mi nikako nije odgovarala, cisto iz prakticnih razloga. :)

      Izbriši
  4. Imam i masku za lice iz ove kolekcije Avon Planet spa kao i piling, odlicni su zaista! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam i ja masku.. Volm cijelu Planet Spa kolekciju ali ova mi je ubjedljivo najdraza.. Evo sinoc samo oprala lice ovim pilingom i nisam nista stavljala, bila sma previse umorna. Jutros ustajem lice kao bebina guza, glatko, čisto, bez trunke sebuma.. Odlična stvar bar sto se mene tice :)

      Izbriši
  5. Jao, baš si se natrošila! :D Probala sam i ja ovaj Le Petite Marselliasov šampon od bijele gline, i meni je prilično mizeran. Ćak se i slabo pjeni... Mene sigurno više neće zadesiti ponovna kupovina istog.
    xx

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Šampon je karastrofa.. Bukvalno mi je pravio ptičje gnjezdo od kose. Ni ja nemam namjru ponoviti kupovinu ovoga.

      Izbriši

Hvala na posjeti!!

Subscribe