ULTRA VIOLET-PANTONE BOJA 2018te U DROGERIJAMA

siječnja 28, 2018

Svake godine kada Pantone proglasi boju godine, toliko se oduševim da naprosto imam potrebu odmah tu boju potražiti i u našem beauty svijetu i naravno napisati vam koju riječ o tome. Do sada sam uvijek tragala za proizvodima koji se nalaze na cjelokupnom tržištu, no kada sam ugledala da je ove godine ULTRA VIOLET boja godine, prva pomisao mi je bila, pa nje već u izobilju ima na tržištu.. Ah svi ti ljubičasti ruževi koji su već duže vremena ultra popularni! Pa prelijepi ljubičasti smokey eyes!!


I tako rodila se ideja da vam ovoga puta pronađem proizvode nešto pristupačnijeg cjenovnog ranga, a koji su dostupni na našim dorogerijama i kataloškoj prodaji, kako bi svaka od vas koja želi pratiti trend mogla imati smjernice odakle da počne. Da ne duljim puno evo šta sam to pronašla za vas:

USNE 




NOKTI 



ESSENCE 52 amazed by you

Color Riche Oil Nail Polish - Violet Vendome


OČI 

 AVON Smoky plums 

Loreal Color Riche Mono Smoky Eyeshadow Purple Velour 309
Silk & Pearl Eye Shadow 050


Max Factor 04 Luxe Lilacs 




KOSA



NJEGA LICA 

 



OSTALO 

To bi bilo to drage moje. Nadam se da vam se bar nešto dopalo i dospjelo na vašu listu želja, a ukoliko vi imate u svom toaletnom stoliću već sada neki proizvod sa nijasnom ove godine, onda brzo javljajte :) 

You Might Also Like

2 komentari

Hvala na posjeti!!

Subscribe