ARTDECO/ FIXING POWDER

listopada 14, 2018

Historija pudera seže i do nekoliko stoljeća prije nove ere. Koristili su ga u Antičkoj Grčkoj, Egiptu i Kini. Taj sitni bijeli prah jedno vrijeme je bio čak i statusno obilježje. No vremenom njegova primjena se sve više širila, i na nas obične smrtnike, pa tako sada vjerujem da ne postoji toaletni stolić ili neseser u kojem se ne nađe bar jedan puder u prahu bilo u bijeloj ili nekoj dugoj boji približno sličnoj boji tena. 
Ovo je naročito must have proizvod svake žene sa masnom kožom, a čijoj populaciji pripadam i ja. Traženje idealnog puder koji će što duže držati lice matiranim proces je koji nikada ne prestaje, i ma koliko mislili da ste pronašli onaj savršeni dođe taj period u životu kada shvatite da ipak više ne zadovoljava vaše potrebe. Baš u takvom jednom periodu sam na test stavila Artdeco fixing powder ili narodski rečeno puder za fasadiranje :)

Šalu na stranu, jer ozbiljno dobra priča se krije baš iza ovog pudera. Iako sam ovom rečenicom naslutila moje mišljenje o puderu ipak pročitajte tekst do kraja, pa presudu o kupovini istog donesite sami.


Samo pakovanje je jakooo minijatuno, i zaista simpa, te definitivno stane u svaku torbicu, neseser, a po potrebi i nedostatku prostora i u džep 😂.  Iako plastično, poklopac je dovoljno čvrst pa će proizvod zadržati unutar pakovanja. No definiitvno jedina mana ovako malih pakovanja jeste upravo u tome da morate obezbjediti neku dezinfikovanu podlogu na koju bi prvo istresli puder, da biste ga onda četkicom ili blenderom kupili i nanosili na lice. Barem sam ja tako radila. Uz to 10 grama koliko dobivate trajati će vam jako dugo, osim ako ne želite od svog lica praviti jocker face. :)


Puder je lijepo sitno mljeven, poput brašna, te zahvaljući tome odlično prijanja na kožu. Iako bijel vjerujem da će se odlično stopiti sa skoro svim tipovima kože. Zbog talca u sebi odlično matira lica tako da će ga žene sa masnom kožom izuzetno voljeti. No ruku na srce sastav mu zajedno sa pomenutim talcom i nije baš bajan, obzirom da većinski dio sastojaka isušuje kožu, začepljuje pore i može stvoriti upalne/akne. Baš zbog ovoga smatram da ovaj puder nije idealan za svakodnevno korištenje, pa ga ja ostavljam za one posebne prilike kada treba da zablistam, ali bez sjaja na licu.

Sastav: Talc, Zinc Stearate, Kaolin, Magnesium Carbonate, Hydroxylated Lanolin, Acetylated Lanolin Alcohol, Isopropyl Lanolate, Lanolin Alcohol, Methylparaben, Propylparaben, Ci 77491 (Iron Oxides), Ci 77492 (Iron Oxides), Ci 77499 (Iron Oxides).


Što se tiče načina korištenja, po meni je idealan za tzv. baking lica, pa sam ga u suštini i najviše koristila u tu svrhu te blenderom u pozamašnim količinama nanosila na područje ispod očiju, nosa, brade i čela. Nakon što bih završila sa šminkanjem ostatka lica, kako to i nalaže "baking", višak proizvoda sam lagano četkicom otklanjala s lica. Zaglađeno, bez nepravilnosti, matirano i na pravim mjestima posvijetljeno lice dobijete upravo ovim sistemom sa ovim puderom. 
 Rekla bih ozbiljno dobar puder, sa ozbiljno lošim sastavom. S toga moja preporuka je da ga definitivno izbjegavate za svakodnevnu upotrebu. S druge strane,  Artdeco fixing powder je proizvod koji je vrijedan pažnje za te posebne prilike kada želite igrati na sigurno. U tandemu sa dobrom podlogom za lice doprinijeti će kontroliranju sebuma, te vam lice držati matiranim ili pak zahvaljujući predivnim sitnim česticama uraditi savršen "baking" lica. 
p.s. Često ga možete pronaći i po akcijskim cijenama.


Do narednog čitanja mnoogo zagrljaja. M

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na posjeti!!

Subscribe