CAMELEO/ ANTI DAMAGE HAIR (grupna recenzija)

rujna 30, 2018


Nekad početkom godine pisala sam vam o Cameleo Silver kolekciji za njegu obojene plave kose ( post ovdje). Iako sa apsolutno suprotnim tipom kose (smeđokosa sam, a i jedna sam od rijetkih koja na sreću nikada svoju kosu nije farbala) nisam mogla odoljeti, a da ne probam dio asortimana tada novog brenda- Camelio koji je nastao iz dobro nam poznate Delia cosmetic. Zanimljivo je da se recimo Delia, iako starija sestra Camelo, nedavno povukla sa polica našeg CM, dok je Cameleo ostao u ponudi.
  Divna Ivana iz Ovnak tima, koji su uvoznici ovog brenda, vidjevši da sam sasvim slučajnim odabirom dobila u PR paketiću proizvode koji ne odgovaraju mom tipu kose, ljubazno se ponudila da mi pošalje nešto što bi meni moglo više odgovarati, a to je cijelu kolekciju za njegu oštećene kose. I nije pogriješila, jer ma kakav tip kose imale, oštećenja na njoj su neizbježna.
     Cijela kolekcija je u crno bijelom dizajnu, sa zlatnim dijelovima. Profinjeno i elegantno rekla bih. Iako svi proizvodi dolaze u pakovanjima od nešto tanje plastike, super su praktični, tako da mi to ne predstavlja problem, a iz zbog same niže cijene jasno je da cijenu proizvoda nisu željeli dizati samo zbog nekog fenski šmensi pakovanja koje će naposlijetku završiti u kanti za smeće i svaka čast na tome.


    Još jedna je zajednička karakteristika za sve proizvode je već pomenuta ultra niska cijena. Cameleo proizvode, kao i cijelu ovu kolekciju možete pronaći u CM marketima, pa čak i na regularno niske cijene, budu još niže akcijskim cijenama na ove proizvode.

ŠAMPON ZA KOSU


Prije svega ovaj šampon ima odlično pakovanje na pumpicu za lakše doziranje, koji bi po meni trebali imati svi proizvodi ovog tipa. Prozirna, lagana tekstura lijepo pjeni, ali i miriše baš kao da ste u svom omiljenom frizerskom salonu. Šampon ne sadrži parabene, te ima ph vrijednost 5,5. Odlične su to stavke kada je općenito u pitanju njega kose, naročito one oštećene.
Ukoliko želite posve čistu kosu, jedno šamponiranje neće biti dovoljno, s toga uvijek prilikom pranja kose, nanosite šampon dva puta. Nakon ispiranja osjeti se onaj „škripavi“ osjećaj u kosi, koji jako volim J Što se tiče same učinkovitosti šampona, rekla bih da je solidna. Ženama sa masnom kosom neće odgovarati u potpunosti, jer će im se kosa brzo zamastiti, pa bi bilo puno bolje da ga koristite u kombinaciji sa šamponom namijenjenom za taj tip kose (što recimo ja radim). Rekla bih da je ovo šampon za blago do srednje oštećenu kosu, dok za one sa izrazito oštećenom kosom, biti će potrebno puno jače sredstvo, obzirom da je ovaj šampon nešto blaži. Sve u svemu, ukoliko tražite jeftiniju varijantu koja će služiti preventivno protiv oštećenja kose, ovaj šampon bi bio sasvim ok.

REGENERATOR ZA KOSU


Šteta je što priču od omiljenom pakovanju na pumpicu kakvo ima šampon ne mogu nastaviti i ovdje, obzirom da je regenerator smješten u klasično tuba pakovanje od tanke i savitljive plastike. No s druge strane, na ovakva pakovanja smo navikli, sasvim je solidno, a i zbog mekoće pakovanja, proizvod ćete moći maksimalno iskoristiti kada dođete do kraja, što je veliki plus. Baš kao i šampon, ni ovaj proizvod ne sadrži parabene. Tekstura mu je nešto gušća nego li kod šampona, lijepo se nanosi, lako razmazuje na kosi i još lakše ispire. Regenerator mi se pokazao učinkovitim kada je u pitanju rasčešljavanje kose, te rekla bih da  je dodatno nahrani. U paketu sam dobila i dva travel size uzorka, idealna za putovanje, no nisam sigurna da li ih ima i u redovnoj prodaji. Ako postoje onda svakako osim za putovanja, ovaj proizvod možete prvo isprobati ovako, pa se odlučiti da li želite kupit full size proizvod.

MASKA ZA KOSU


Proizvod iz ove kolekcije koji mi se najmanje dopao. Keratin maska za oštećenu kosu trebala bi biti puno jača od samog regeneratora, no neku veliku razliku između ova dva proizvoda nisam primijetila. Čvrsta bijela tekstura, koja baš kao i ostatak kolekcije zaista prelijepo miriše, mojoj kosi i nakon višeminutnog držanja nije nešto naročito pomogla, te su vidljivi rezultati izostali. No ako pak tražite masku koja će vašoj kosi dati lepršavost i dodatno omogućiti lakše rasčešljavanje, a da uz to i ne dajete neke vrtoglave svote novca, onda probajte ovu masku. Nije mi izazvala perut, niti neke druge probleme na kosi.  

ASORTIMAN ZA BOJANJE KOSE


           Pored kolekcije za oštećenu kosu, paket je sadržao i nekoliko proizvoda za bojanje kos: farba za trajno bojanje, polutrajna farba koja se na kosi zadržava svega do nekoliko pranja, te profesionalna frizerska četka za nanošenje farbi. Moram priznati da mi je najviše pažnje privukla ova polutrajna farba, no obzirom da kosu ne farbam, proizvode sam u različitim nagradnim igrama već proslijedila do nekih od mojih čitateljica, pa se nadam da će u komentarima podijeliti iskustvo s nama.
      Sve u svemu Cameleo je brend koji je dostupan svima, sa izuzetno niskim cijenama i to je njegov najveći adut, ali i sami proizvodi koliko toliko rade svoj posao. Svakako vrijedni pažnje i isprobavanja, te ih stoga pružite šansu, možda vam se baš neki jako dopadne.

Do narednog posta, šaljem poljupce... Vaša M. 

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na posjeti!!

Subscribe