BATISTE/ MOJA KOLEKCIJA ŠAMPONA

travnja 14, 2019

Malo  magije u beauty svijetu, ne stvaraju samo profesionalni šminkeri, nego i neki proizvodi na tržištu. Da kosu možete oprati bez kapi vode, nekada davno bilo je apsolutno nemoguće. Danas vam je dovoljna samo jedna mala bočica koja u sebi krije proizvod čiji je zadatak  da tu želju svake žene donese i u javi- njegovo veličanstvo suhi šampon za kosu
Danas je toliko rasprostranjen na tržištu, da je skoro pa teško pronaći neki brend koji proizvodi preparate za njegu kose, a da u svojoj ponudi nema bar jedan suhi šampon. Jasno je da u moru takvih neki su djelotvorniji, neki pak ne, no bez sumnje svi su čuli za Batiste, najprodavaniji suhi šampon na svijetu. Ovaj brend je kralj suhih šampona, pa slobodno se može reći i drugo ime za suhi šampon, te stoga krasi i moj toaletni stolić već godinama unazad.  Ako bi me pitali da izaberem samo jedan proizvod koji  ne postoji na našem tržištu (tržištu BIH), a jako bih voljela da dođe, bez i jednog trena razmišljanja rekla bih Batiste. Ljudi oko mene toliko su navikli da svaki put kada prelaze granicu donesu mi jedan, i to ide do te mjere da me više mnogi i ne pitaju trebali mi, samo donesu, jer znaju da mi on UVIJEK treba.


Cijela Batiste kolekcija suhih šampona zaista je raznovrsna. Pronaći ćete tu šampon koji pružaju različite efekte (čitaj: mada ruku na srce meni je kod svih njih razlika neznatna), zatim različite mirise ili vas ipak privuče dizajn neke bočice.
Prekrasni dizajni krase svima prepoznatljive Batiste šampone. Šareno, veselo i razigrano. Klasična boca pod pritiskom sadrži 200 ml proizvoda, koji će vam u zavisnosti od dužine kose poslužiti za 15 do 20 nanošenja. Raspršivač na bočici je ponekad jedan od najvažnijih faktora, jer bez dobre i ravnomjerne aplikacije nam ni dobrog efekta. S toga je raspršivač Batiste šampona, sigurna sam, jedan od ključnih faktora za slavu i uspjeh ovog proizvoda, jer posao odradi i više nego savršeno. Važno je samo da proizvod udaljite minimalno 15tak cm od tjemena, u suprotnom ostaviti će vam bijeli trag od pudera kojem će trebati određeno vrijeme da se upije u kosu, te tako nestane. U svakom slučaju ako se to i desi, pokušajte proizvod kružnim pokretima ruku utrljati što više u kosu i bez panike jer bijeli trag će sigurno nestati.
Skoro svi Batiste šamponi stvaraju  veći ili manji efekt volumena, što je možda i presudno kada je u pitanju „osvježenje“ kose koja zbog sebuma izgubi  na volumenu. A sam efekt vidljiv je već pri nanošenju. Probala sam zaista mnoštvo Batiste šampona i mom srcu nekako najdraži je baš onaj prvi originalni  čija bočica je presvučena plavo-zeleno-žutim prugicama. Imam osjećaj da baš on daje najviše svježine, volumena, a uz to i količina pudera koji izađe pri aplikaciji je ono baš tamam po mojoj mjeri. 


Zbog izuzetno lijepog mirisa, mnogi su zavoljeli i Batiste slatkim trešnjicama. I baš njega ćete najlakše pronaći, jer ga ima gotovo svaka drogeriji u kojoj se prodaju ovi proizvodi. Toliko je poznat i voljena, da je čak nedavno doživio i svoj redizajn bočice. Slično se desilo i sa "rozim" blush Batiste šamponom. Ukoliko niste ljubiteljica slatkastog mirisa koji nudi onaj sa trešnjicama, ona je Blush Batiste pravi izbor za vas. Puderasti miris je samo trenutan, i ne zadržava se dugo. Razlika između rozog ili ovog sa trešnjicama, ogleda se ne samo u mirisu, nego i u količini pudera. Bar onoliko koliko sam ja mogla zamijetiti, Batiste sa trešnjom sadrži ipak nešto malo više pudera, pa bi tamnokose djevojke trebale pripaziti i nanjeti ga prije izlaska bar nekoliko minuta ranije, kako bi imao dovoljno vremena da se upije. 

Obzirom na neznatnu razliku nećete pogriješiti za koji god Batiste šampon za suho pranje se odlučite. Neki daju trunčicu više volumena, drugi pak sadrže malo više pudera koji je zaslužan za upijanje masnoše, ali svi do jednog u konačnici kosi daju svježinu i "čistoću".



Bez obzira na neizmjernu ljubav prema ovoj vrsti proizvoda jedno se mora znati. Iako jako praktičan ovo nije proizvod za svakodnevnu upotrebu. Čak šta više, dermatolozi i kozmetičari ne preporučuju korištenje ove vrste proizvoda dva dana uzastopno, te savjetuju da kosu operete čim prije, kako bi otklonili ostatke pudera sa tjemena koji mogu izazvati i pojavu peruti, koja je bar što se mene tiče privremena, odnosno do prvog pranja kose. Dakle čuvajte ga samo za krizne situacije i "bad hair day".


Kao što već rekoh, Batiste šamponi nisu dostupni na tržištu BIH, ali ih možete pronaći u skoro svim većim Evropskim gradovima i cijena se kreče oko  5 eura. Jeste li probale do sada ove šampone ili pak preferirate suhi šampon nekog drugog proizvođača?

You Might Also Like

1 komentari

Hvala na posjeti!!

Subscribe