AVON/ ANEW CLINICAL MASKA

svibnja 16, 2019

Ritual stavljanja maske na lice, i tih 15 minuta opuštanja s godinama mi je postao izuzetno drag, jer u ovom užurbanom tempu, znam da bar u tim momentima zaista stanem, smirim misli i opustim se. Vremenom sam  i naučila da na tih 15tak minuta, ostavim mobitel, tv i svu ostalu tehniku po strani i pustim da dok koža upija hranjive sastojke maske, moj um upija pozitivnu energiju i prepušta se opuštanju.


Zbog tog mog malog rituala, u zadnje vrijeme probala sam razne maske, a naročito sam posezala za novim trendom i probala razne sheet maskice (o njima možda u nekom od narednih postova), no obzirom da sam ja klasičar u duši, teško mi se odvojiti i od dobrih starih maski u tubi. Ovoga puta pišem baš o jednoj takvoj.

Sa Anew Avon linijom  vjerujem da su mnogi do sada već upoznali. Uvijek sam je vezala za njegu zrelije kože, vjerovatno jer je u prvi mah i bila namijenjena baš takvoj koži. No nova Avon Anew Clinical linije, naprednih tretmana za njegu kože, pomaže ženama svih dobnih skupina u borbi protiv starenja kože.


Iz te linije dolazi nam i Avon Anew  pročišćavajuća maska za lice koja u 15 minuta korištnja (dva do tri puta sedmično) beživotnoj koži pruža blistav izgled i sjaj.  Najveći aduti ove maske su formula sa SmartRepair kompleksom i snažnim antioksidansima, zahvaljujući kojim ova maska pomaže u borbi protiv slobodnih radikala te štetnih spoljnih uticaja koji u najvećoj mjeri doprinose starenju kože. Ova maska obogaćena je kaolin glinom (bijelom glinom), koja upija višak masnoće s lica te čisti začepljene pore. Možda je baš ovo razlog zašto meni, s izrazito masnom kožom lica, ova maska zaista prija.


Nakon temeljitog ispiranja s lice, maska  ostavlja zaista osvježavajući, hidrinan osjećaj na koži. Iako sadrži glinu, ne daje onaj osjećaj zatezanja na koži, kako se to uobičajno dešava sa proizvodima s glinom. Razlog toga krije se vjerovatno u tome što je riječ o kaolin glini, jednoj od najnježnijih glina, idealnoj za njegu osjetljivih područja kakvo je lice. Kaolin glina čisti i zaglađuje kožu, što je čini posebno pogodnom za osjetljivu, iritiranu, suhu i ispucanu kožu, ali i idealnom za svaki tip kože.

Za lakše nanošenje maske u zadnje vrijeme posežem i za ovom silikonskom špatulicom, uz pomoć koje masku mogu ravnomjerno nanijeti na lice (cijena 12,00 KM). Iako su mi se dugi niz godina moj prstići pokazali kao odličan „alat“ moram priznati da uz pomoć ove špatulice ipak ravnomjernije nanesem proizvod. A i lako se pere, dovoljno je samo da je stavite pod mlaz mlake vode.


Ne vraćam se tako često nekom proizvodu, obzirom da moja mašta uvijek želi probati nešto novo i drugačije, no zbog zaista lijepog osjećaja i efekta koji dobijem sa ovom maskom mislim da će mi ovo biti prva, ali nikako i posljednja tuba. Regularna cijena maske je 22,00 KM, ali kao i uvijek Avon ima česta sniženja svojih proizvoda, pa vjerujem da je možete pronaći i po znatno sniženoj cijeni. 

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na posjeti!!

Subscribe