PUPA/ LUMINYS BAKED ALL OVER

listopada 17, 2019


Prošlo je dugo vremena kada sam prvi put stavila make-up na lice. Iz faze laganog make-up prešla sam u izrazito teški, da bih se unazad par godina opet vratila nekoj klasici, minimalističkom i prirodnom izgledu. No u svim tim fazama, postoji jedan proizvod koji apsolutno izbjegavam i naprosto mi predstavlja „viša“ na licu. Vjerovali ili ne, riječ je o rumenilu.
            U jednoj fazi sam se zaista trudila dati dobru šansu tom kultnom proizvodu koji je must have svake ženske torbice, međutim pokušaj bi uvijek završio sa jednom „flekom“ na licu, koja se naprosto nije uklapala ma koliko ja to željela. Vjerovatno ćete pomisliti zašto ne probam razne tehnike nanošenja rumenila u zavisnosti od oblika lica. Vjerujte mi jesam, no za mene ni to nije pomagalo.
           

No kada isprobate proizvod koji u sebi sadrži rumenilo, bronzer, kontur nijansu i highlighter onda se priča u jednom dijelu naprosto mijenja. Čari Pupa Blush powdera kriju se upravo u tome što je riječ o multifuncijonalnom proizvodu s kojim igra lookova na licu postaje prava zabava.
Meni omiljeni svakako je highlighter, čije sitno mljevene čestice sa rozkastim odsjajem odlično idu uz moj ten. Ni previše napadno, ni preblago, dakle idealno za dnevne varijante.
Za razliku od highlightera bronzer ima nešto krupnije čestice. Iako u samom pakovanju djeluje kao izrazito tamna nijansa, na licu se priča mijena i fino se uklapa u look. Kontur nijansu izrazito je blaga, i odgovarati će samo onima poput mene sa izrazito svijetlim tenom. U suprotnom će vam poslužiti samo kao nejansa koja „razbija“ jačinu bronzera ili rumenila.  Iako je mat, čestice sa bronzera prelaze i na ovu nijansu, što je jedan mali nedostatak kada je ova vrsta proizvoda u pitanju.
I dođosmo do rumenila. Odmah ću da kažem da mi se mišljenje o pojedinačnom nošemnju rumenila ni poslije ovog nije se promijenilo.  Tamna nijansa koja skoro pa da vuče na bordo, naprosto je bila previše za mene. Ali.. Da, da ima ono ali.. Ukoliko pomiješam sve proizvode, onda dobijem jedan lijepi mix, koji odlično može poslužiti u varijanti blagog rumenila.



          Prilikom nanošenja proizvod se trusi, naročito dio koji je highlighter i kako već spomenuh kod ovih multi funkcijonalnih proizvoda zaista je jedan veliki nedostatak miješanje čestica, te izrazito mala površina, pa se nerijtko desi da četkica "uzme" drugi proizvod koji možda i niste namjeravali, pa na licu umjesto highlightera dobijete rumenilo. Zbog toga oprez i koristite tanje četkice ili "lepeza" četkicu za nanošenje.


            Sam dizajn Pupa proizvoda uvijek je bio po mom ukusu, pa tako i ovaj.  Jednostavno, a dovoljno upečatljivo i prepoznatljivo. Ovalno plastično pakovanje, lijepo „legne“ u ruku, a malo ogledalce na poklopcu odličan je spas kada vam zatreba vani.  Proizvod sadrži 9 grama, što će vam biti dovoljno za, jedno, pola života J Interesantan podatak je da ovaj proizvod sadrži jojobino ulje, za efekt hidratacije.  


          Ako bih jednom rečenicom trebala opisati ovaj proizvod rekla bih da je ovo jedna lijepa mala paletica za lice, koja sadrži odlične proizvode koji se mogu koristiti pojedinačno, ali se možete poigrati s nijansama i zaista dobiti odlične kombinacije boja. Na vama je da probudite maštu.. I da proizvod je travel friendly, pa stane u (skoro) svaku torbicu :)



You Might Also Like

0 komentari

Hvala na posjeti!!

Subscribe