BIOBAZA/ MOJA NJEGA TIJELA (losion, balzam, dezodorans i intima)

siječnja 14, 2020

Postoje tako neki brendovi za koje ste godinama vezani, i ne nije tu riječ samo o jednom proizvodu, nego o više njih kojima se rado s vremena na vrijeme vraćate ili ih konstantno koristite. Jedan od njih za mene je Biobaza, linija proizvoda za njegu kože tijela i lica nastala u Zagrebu. Raduje me i činjenica da u našem okruženju imamo kvalitetne proizvode za pristupačan novac. Iako su na  tržištu BIH dosta kratko (prvobitno samo u dm, a od nedavno u u cm marketima), s njihovim proizvodima upoznala sam se mnogo ranije i odmah ih zavolje. Danas vam nosim recenzije proizvoda za koje sam kupovine redovno obnavljala i skoro uvijek ih možete zateći u mom toaletu.


Biobaza Bee balzami za usne neizostavni su dio moje njege usna, bar kada se tiče zimskog perioda, jer tada mi je potrebna zaista dobra njega i hidratacija, od vjetra i hladnoće, ispucale usana. Bez puno razmišljanja rekla bih da je moj omiljeni balzam za usne Nuxe, no kako da nema na našem tržištu izbor nekog drugog skoro uvijek završi na Biobazi. Biobaza Bee balzami dolaze u pet neodoljivih aroma: lavanda i vanilija, đumbir i med, maslina i grejp, karite maslac i avokado moj omiljeni, te mrkva (mada svi nisu dostupni u BIH).  

Pored učinkovitosti, najveći razlog moje stalne kupovine ovih balzama je i to da je riječ o 100% prirodnom balzamu  za usne bez parabena, konzervansa, parfema i mineralnih ulja. Ali zato sadrže ono najbolje iz prirode za njegu usana pčelinji vosak (zbog toga i naziv bee balm), karite maslac, hranjiva ulja, te vitamina A i E. Formula im je zaista lagana, te nemate onaj osjećaj težine i ljepljivost na usnama. 





Biobaza prirodni dezodorans - roll on prvi je proizvod ovog brenda s kojim sam se susrela još prije čini mi se 5 godina, ako ne i više, kada sam ga jednom prilikom dobila na poklon od blogerice iz Hrvatske. Tada još uvijek nisu bili dostupni kod nas, pa sam nerijetko cimala prijatelje da mi ga donesu ili je uvijek bio na mojoj WL kada sam išla preko granice. Rekla bih da su dezodoransi pored mazalica za tijelo, oni proizvodi čiji sastav zaista gledam i trudim se da bude najbolji mogući, naročito jer se na pazusima nalazi veliki broj žlijezda, a i blizina grudi je nešto o čemu svaka žena treba da vodi brigu. Iako sada na tržištu možemo pronaći dosta dezodoransa sa prirodnim sastojcima, do nedavno to i nije bilo moguće, pa je ovaj bio najbolja varijanta, jer ne sadrži aluminij, alkohol i umjetne mirise, te druge štetne sastojke.
Na web stranici sam pronašla da dolaze u dvije mililitraže od 20 i 50 ml, ali u BIH ih još uvijek možete pronaći samo u velikom pakovanju. Također ograničeni smo i po pitanju izbora mirisa, obzirom da na našim policama možete birati između Green Spirit (moj omiljeni miris- ružmarin i verbena), Silky Comfort (karite maslac i jojba) i činim i se još jednom, dok na stranici ima znatno više mirisa.

Formula je bazirana na mineralima iz soli, eteričnim uljima, te zahvaljujući tome nema crvenila i iritacija kože. Često sam ga znala preporučiti djevojkama kojim se koža dosta osuši od učestalog brijanja, pa počne zaista jako da svrbi. S toga ako imate sličan problem, probajte s ovim dezodoransom. Jedina moja zamjerka ide na to da su dosta "masnjikavi" pa se znaju preslikati na odjeću i ostaviti masne mrlje, što će vjerujem veliku većinu bar tokom ljetnih dana natjerati da potraže neke druge. I nešto sporije se suše na koži, te u koliko vam treba instant sušenje onda potražite neke "suhlje" varijante. 




Biobaza zbog njihovog prirodnog stava prema njezi kože birala sam i za intimno područje.
Biobaza Intima svojom blagom formulom obogaćenom djelotvornim prirodnim tvarima, poput ekstrakta kadulje, gospine trave i mliječne kiseline, omogućuju sigurnu svakodnevnu higijenu koja ne narušava pH sluznice te na prirodan način održava kiselost intimnog područja. - navode iz Biobaze.
Intimni gel sasvim solidno obavi svoj posao, neutrališe neugodne mirise i očisti intimno područje. Pogodan je naravno samo za vanjsku upotrebu. Gelasta tekstura u doticaju s vodom pravi lijepu pjenu koja mi često služi kao podloga za brijanje intimnog područja. 


I za kraj proizvod od Biobaze koji sam količniski gledano najviše potrošila jeste losion za tijelo. Svi oni koji me prate, znaju za moj problem sa izrazito osjetljivom  kožom nogu sklonoj jakim iritacija i oštećenjima nakon brijanja, te je moj najvažniji proizvod za njegu tijela svakako dobar losion. Biobazini losioni do sada su mi se pokazali jedni od najboljih kada je u pitanju hidratacija i njega, te ih s toga svrstavam  u svojih TOP 5 najboljih losiona za tijelo.

Svi losioni su lagane prozračne teksture, lako se nanose, još lakše i brže upijaju u kožu, te sadrže formulu sa E5 kompleksom (prirodna formula vitamina E i 5 luksuznih ulja blagotvornog djelovanja: badema, argana, jojobe, sjemenki grožđa i masline)
Meni omiljeni je onaj od lavande i limuna, naročito u ljetnim danima. Iako u principu ne mogu smisliti miris lavande iz nekog neobjašnjivog razloga u ovoj kombinaciji mi se dopada i dosta je blag. Formula mu je  obogaćena ekstraktom kamilice, koja umiruje kožu, i pantenolom, koji potiče obnavljanje kože, pa je idealna za svakodnevnu njegu vrlo osjetljive kože kakva je i moja. No svakako ne treba zanemariti i onaj s romantičnim mirisom ruže, koji sadrži hranjivi karite maslac  koji njeguje i vlaži kožu, a ulje geranija djeluje blago antibakterijski ,pa za njim najčešće posežem kada mi se koža "upali" i počne jako da svrbi kada dlačice treba  da izbiju na površinu.

Obzirom da sam neko ko često mijenja proizvode u potrazi za nekim novim i isprobavanju, da mi se jedan proizvod zaista dopada pokazuje činjenica da ga uvijek imam u rezervi ili stalnoj upotrebi. Uz to činjenica da se radi o prirodnim proizvodima, dodatni je razlog da obratite pažnju na Biobaza proizvode ako do sada niste. 

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na posjeti!!

Subscribe