ZAFUL- DAŠAK LJETA

Ne znam koliko vas se sjeća, prije nešto više od mjesec dana kontaktirali su me divni ljudi sa stranice Zaful (OVDJE) te ponudili suradnju. Obzirom da sam zaplovila i u ove vode na blogu, rado sam prihvatila suradnju i napravila svoju prvu wish listu (post). Tom prilikom za sebe sam odabrala dva proizvoda koje sam naprosto željela i morala imati u ormaru. O jednom vam pišem danas, a u narednom postu o drugom :)

Naruđba je stigla relativno brzo, ukoliko dobro pamtim 10-15 dana. Zbog obaveza koje su sada iza mene, nažalost nisam mogla ranije vam predstaviti proizvode, no smatram da za ovakve stvari nikad nije kasno :)
Ljeto jeste i zvanično iza nas, no bez brige već naredne godine doći će novo, a tada će vam trebati opet kupaći kostimi, pa ne bi bilo loše da obratite već sada pažnju na jedan sa ove stranice. Crno-bijela kombinacija mi se uvijek dopadala kada su u pitanju kostimi, pa ne čudi što ovoj sa prekrasnim printom nisam odoljela.


Kostim koji možete vidjeti na slikama je definitivno jedan od najkvalitetnijih kostima koje sam ikad u životu vidjela. Moram priznati da sam ostala i više nego iznenađena. Svoj sam uzela u veličini S, i nisam pogriješila bar što se tiče gornjeg dijela. Košarice su odlične, sa zaista malom spužvicom u dnu, tek toliko da podigne grudi. Ono što mi se ponajviše sviđa jeste to bretele idu na vrat, a ne ramena, pa kada se sunčam ja ih skinem, (kostim je dovoljno čvrst da i sam izdrži) i tako izbjegnem one ružne crte na ramenima :)


I šavovi su zaista lijepo urađeni na oba dijela, a ono što me je možda i ponajviše dojmilo jeste to da gaćice imaju tanku postavu, što se rijetko sreće i kod jako skupih kostima. Bravo Zaful.. Gaćice su duboke i tu ide jedina zamjerka. Naime meni su u gornjem predjelu široke, pa ću ih morati odnijeti kod šnajderice/krojačice da mi ih malo skrati, no uzmite u obzir da sam i ja jako niska, pa su mi malo i preduboke. Nakon skraćivanje nadam se da ću i dalje imati taj fazon dubokih gaćica, ali ga će mi ići uz tijelo.

Cijena kostima je 17,49 $. Nešto više detalja o ovom kostimu možete pogledati OVDJE.


Ja vam zaista ne mogu riječima opisati moje oduševljenje ovim kostimom, i on je definitivno jedan od najboljih komada koje sam naručila on line. Dokaz da Kinezi zaista znaju napraviti perfektnu stvar :) Na Zaful stranici možete pronaći i dosta drugih stvarčica za nadolazeću nam jesen ----> KLIK KLIK

Ljub, ljub, ljubac M.

Broj komentara: 8:

  1. Divan je. :) Ja sam se baš iznenadila kad sam vidjela ponudu kupaćih kostima, bukvalno sam ostala bez riječi. Jedan sam već naručila i jedva čekam da mi dođe. Nadam se da ću i ja biti prezadovoljna kao i ti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam bila bas iznenadjena ponudom.. Moram priznati da nisam ocekivala ovakvu kvalitetu ni približno.. Ljetos sam prešla bukvalno Srajevo uzduz i poprijeko i nigdje nisam nasla korstim ovakvog kvaliteta :) Javni kakav je kod tebe kada stigne..

      Izbriši
  2. Baš mi se sviđaaaa :D Ja se sve nešto bojala uzeti kostim kontam ne valja to ništa, al sad ću baš uzeti koji :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam uzela samo zato jer je besplatno, kontam ako ne bude valjao Bože moj, a sad idem kao mahnita i svima preporucujem da kupe haahah.. I ja cu definitivno pocetkom narednog ljeta uzeti jos koji, vrijedi ih imati :)

      Izbriši
  3. Prelep. Meni se dopala većina kupaćih kostima na njihovom sajtu, definitivno imaju najveću i najbolju ponudu. :)
    Frauleind.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasan je!
    Sviđa mi se što je donji dio malo dublji, takav baš tražim, predobro izgleda!

    OdgovoriIzbriši
  5. Sličan sam s e-baya naručila za ovo ljeto i nisam se pokajala, ma da mi je tvoj ljepšiiii. Tuđe - slađe, je li? :D

    S h a k e T h a t B e a u t y b l o g♥

    OdgovoriIzbriši

Hvala na posjeti!!

Pokreće Blogger.