ORIFLAME/ MYSTERIAL OUD edt

prosinca 05, 2018

Ako me pitate koje postove mi je najteže pisati, uvijek bih vam rekla da su to parfemi. Miris je to čulo koje se riječima teško opisuje, a mozak ga toliko dugo pamti da se naprosto iznenadite kad poslije toliko godina osjetite neki miris koji vam misli vrati toliko unazad da naprosto ne možete vjerovati. Uz to miris je toliko individualna stvar, da se ponekad zapitam kako je moguće da nešto tako lijepog mirisa nekome drugom se ne sviđa. Da li zaista miris svi toliko drugačije osjećamo?



Ljubiteljica sam jakih mirisa. I ne nije to kod mene došlo s godinama, kako se često pripisuje, naprosto od uvijek su me privlačili ti jači, naročito drvenasti mirisi.
Iako nemam tako često priliku listati Oriflame katalog, a samim time ni kupovati, ipak se baš nedavno mojoj mirisnoj družini sasvim iznenada pridružio i jedan takav jači parfem ili tačnije toaletna voda iz Oriflame Women's collection zanimljivog naziva Mysterial oud.

Prvo što nikako ne prolazi nezapaženo, jeste čisto modernističko pakovanje oštrih ivica ovog parfema, sa providnom staklenom bočicom i zlatnim poklopcem na vrhu kao jedan mali dašak luksuza. Jednom riječju: profinjeno. Slična pakovanja viđamo kod znatno luksuznijih brendova, stoga sam ostala iznenađena vidjevši da ih Oriflame prati u stopu. Pored Mysterial oud mirisna linija Women's collection sadrži još nekoliko različitih mirisa, od slatkastih do zaista intenzivnih drvenkastih nota, tako da sam sigurna da ćete pronaći neki po vašem ukusu, naročito ukoliko želite ovakvu bočicu na vašem toaletnom stoliću.



No iako zaista lijepa bočica, razlog moje kupovine bio je uzorak mirisa koji se nalazio u katalogu ali i istaknute note ovog parfema. Pa su tako gornje note cvjetne, u srednjim notama pronaći čete ružino ulje i karanfil, dok bazne note čini  mošus i glavni sastojak ove toaltene vode "oud" ili agarwood (kod nas poznatiji kao agar). Prava cvijetna bomba u bočici.

Za one koji manje poznaju agar je tropsko-šumskom drvo koje raste u južnoj i jugoistočnoj Aziji. Sama primjena agara je toliko široka da se proteže od kozmetičkih do medicinske primjene. Dio je čak i nekih religijskih obreda u Aziji, gdje se koristi kao tamijan. No ono najdragocjeniji dio ovog drveta nalazi se u samom srcu debla, a to je smola agara ili poznatija kao oud (arapska riječ). Zbog ponekad vrtoglave vrijednosti oud-a nazivaju ga još i "drvo bogova" ili "tečno zlato".

Zbog izrazito intenzivnog mirisa oud-a, ovaj parfem će vas odmah podsjetiti na one prave orjentalne mirise. Dakako sam intenzitet mirisa pojačava i jaki mošus sa ostatkom cvjetnih nota. Miris je ovo koji igra na granici između intenzivnog jakog i zagušujućeg mirisa. Između ljubavi i mržnje. Bez pretjerivanja.
Pa ukoliko je želite zavoljeni, onda ovu toaletnu vodu definitivno izbjegavajte u ljetnim danima, jer intenzitet ovog parfema nećete moći iznijeti u dodiru sa toplim zrakom. A i ljudima oko vas, ovaj miris će biti isuviše zagušljiv. S druge strane hladni zrak zime daje jednu lijepu ravnotežu ovim jakim notama, i dozvoljava im da pokažu svoju pravu raskoš i ljepotu. I da, ovo je jedan od onih parfema za koji vam je dovoljno samo par kapljica. "Kupanje" u parfemu definitivno zaboravite ma koliko voljele intenzivne mirise. 

Iako ljubiteljica jakih mirisa, moram priznati da nešto intenzivnije do sada nisam imala priliku probati, iako uzorak u katalogu nije upućivao na to. No ovih dana ta njegova mirisna igra nota, jednostavno budi maštu za moje čulo mirisa. Rekla bih jedan posve unikatan parfem kada je naše tržište u pitanju i ne baš za svačiji ukus. 


Cijena toaletne vode je 39,90 KM, no kako to obično biva kada je kataloška prodaja u pitanju, četo ga možemo pronaći po akcijskoj cijeni (ponekad i do 50% jeftinije) 

Do narednog posta, pišite mi da li vi volite jake ili umjerene cvjetne note parfema? I koji je vaš favorit svih vremena?  Ljubim vas, M.

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na posjeti!!

Subscribe