AVON/ PLANET SPA SHEET MASK

prosinca 06, 2018

Da je Planet spa jedna od najboljih kolekcija koja nam dolazi iz Avona, više i ptice na grani znaju. Svakim svojim proizvodom kvalitet ove kolekcije se potvrđuje i sve nas koje koristimo veliki dio ove linije, razveseli vijest o novim proizvodima. Jedna takva vijest stigla nam je prije par mjeseci kada su se ovoj liniji pridružile danas poznate sheet mask.

U početku velikog buma sa sheet maskama, mi smo ih teško pronalazile u našim drogerijama, no vremenom se stanje popravilo, pa sada u njihovim čarima možemo svi uživati. Ukoliko vas je ovaj trend zaobišao, mada je to skoro nemoguće obzirom da je skoro cijeli svijet zaluđen, evo ukratko i objašnjenja. Sheet maske su papirne maramice u obliku lica, koje dolaze u pojedinačnom pakovanju natopljenje tečnom maskom za lice. Trend potiče iz Koreje, srca ljepote, s toga tolika hajka ne treba da čudi. Interesatno je i to da kod nas još uvijek nije pronađen adekvatan prevod, pa koristimo englesku verziju.


Moram priznati da sam ja onaj tip koji ipak voli dobru staru klasiku. No svaki put kada trebam probati neku sheet maskicu obuzmem me neki talas radosti. Tako je bilo i sa ovim.
Avon Planet spa sheet maske dolaze u klasičnom plastificiranom pakovanju. Svako pakovanje sadrži po jednu maskicu. Ono što me je oduševilo jeste činjenica da je količina tečne mase kojom je maskica natopljena je aposlutno dovoljna. Ni previše ni premalo. Zašto je to bitno? Ukoliko bi maske bilo previše lako bi se moglo desiti da vam baš taj višak mase krene curiti niz lice i vrat, dok se jako suhe sheet maske ne "zalijepe" lijepo za lice a samim time ga ni ne nahrane dovoljno. Zahvaljujući prorezima u dijelu obraza ova maska će se jako lijepo "zalijepiti" na lice i obuhvatiti svaki njegov dio. 


 U pogledu samog učinka, rekla bih da neku naročitu razliku između dvije maskice koje sam probala, Treasure of the Desert i Heavenly Hydration nisam osjetila iako bi prva treba da revitalizira kožu, a druga joj da potrebnu hidrataciju. Možda mi je jedino mirisom srcu draža smeđa Treasures of the Desert, jer iz ove kolekcije već dugi niz godina koristim piling za lice kao umivalicu (post ovdje) i mislim da trenutno ne postoji proizvod koji bi je skinuo sa trona moje njege lica. No pogriješila bih kada bih rekla da zelena maskica miriše lošije. Baš naprotiv, osvježavajući i opuštajući miris kakve treba da imaju maskice prati i ovu.
Masku je potrebno držati 15 minuta na licu, a zatim ostatak proizvoda koji koža nije upila dodatno umasirati u lice. Kod sheet maski volim i to što nema potrebe za ispiranjem,
I jedna i druga maska lijepo nahrane kožu, te mi nisu stvorile nikakve iritacije iako sam imala nekoliko krastica kao podsjetnik na hormonske akne koje su mi izbile nekoliko dana prije. Mislim da će odgovarati svakom tipu kože, jer bez obzira je li vaša koža masna ili suha, hidratacija nam je svima potrebna.


Cijena jedne maske je 7,00 KM i možete ih pronaći u još nekoliko varijanti. Iako vam na prvu ovo može izgledati previše, ipak ne zaboravite da su ovo intenzivno hranjive maske za lice, koje je dovoljno staviti jednom sedmično kako bi vašu kožu dovele u ravnotežu i dali joj potrebnu hidrataciju. 

Ostavite mi komentar, koje su vaše omiljene sheet maske i jeste li probale ove iz Avona? Ljubim vas. Vaša M.

You Might Also Like

2 komentari

  1. Inace sam lijena po pitanju stavljanja maski na lice samo iz razloga sto mi treba vjecnost da ih isperem s lica, pa su ove idealne! :) Nisam probala Avonove iako zvuce obecavajuce...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja opet baš volim one klasične maskice, jer mi cijeli taj proces stavljanja maske bude kao neki opuštajući ritual :) No svakako sheet maske su puno jednostavnije i brže za korištenje.

      Izbriši

Hvala na posjeti!!

Subscribe