THE BODY SHOP/ CAMOMILE SILKY CLEANSING OIL

prosinca 10, 2018

Prvi korak u njezi lica dakako je njeno čišćenje. Bez svakodnevnog temeljitog čišćenja kože, nema ni zdrave kože.  Sve što sam starija, više polažem u preparativni dio svoje kozmetike, pa tako dok su mi nekada wish listu punile razne palete sjena, sada su tu većinski kremice, tonici i ostale stvarčice za njegu. I moram priznati da u ovome više uživam. Cijeli taj jutarnji, ali ponajviše noćni ritual, pretvorio se u "pamper me" fazu. 

Proizvod koji se prošle ali i ove godine u moru različitih izvukao na sami vrh bilo je ulje, ali i maslac za čišćenje lica iz Camomile linije od The body shop. Obzirom da ovaj brend još uvijek nije došao kod nas, ulje mi je dugo vremena bilo na samom vrhu liste želja. I kako to obično biva, ako već sama ne kupim na nekom od svojih putovanja, onda su tu moje divne drugarice koje se potrude da tračak sreće dođe do mene. Iako ga ima kupiti skoro svuda po Evropi moje je stiglo direktno sa prelijepih Tenerifa (hvaala ti ženo, znam da čitaš). 

Maslac za čišćenje lica ili poznatiji kao Camomile cleansing butter nešto je poznatiji proizvod iz ove kolekcije nego ulje o kome vam danas piše. Čak sam primijetila da se našao u dosta favorita i preporuka svjedski poznatih blogerica, no moja izbor je bilo ulje i to samo iz jednog razloga: praktičnost. Pumpica mi je nekako bila više higijenska, a i lakše se može kontrolisati količina proizvoda. Barem sam tako mislila. Nažalost, u stvarnosti priča je ipak nešto malo drugačija. Plastična pumpica prilikom bilo kakvog okretanja ispušta proizvod, s toga na praktičnost zaboravite, jer ovo ulje morate držati na jednom mjestu, uspravno, u suprotnom pozdravite se sa tkaninom koju natopi ovo ulje. Iako pumpica ima onaj sistem "opet- close" moja naprosto nije funkcijonisala još od prvog korištenja. S toga jedan veliki minus za samo pakovanje.



 Nakon što sam prebolila njegovu nepraktičnost, naišao je još jedan problem. Ovog puta mnogo veći i značajniji. A riječ je o aknama. Iako sam osoba s masnom kožom, pa samim time često podložna i aknama, one uplane mi se itekako razlikuju od hormonskih. I baš kada god sam koristila ovo ulje završila sa sa jakim podkožnim aknama, najčešće na predjelu brade i obraza gdje ih inače rijetko kada imam, a kojim su trebali dani prvo da izađu na površinu kože, a zatim i da zaraste ožiljak. Dakle, sastav mojoj koži nije odgovarao. Obzirom na sve navedeno, postalo mi je malo nejasno kako je moguće da butter iz iste kolekcije postane toliko omiljen. I onda sam uporedila sastav. Apsolutna razlika, kao da proizvodi ne dolaze od istog brenda, a kamo li iz iste kolekcije. Uzevši u obzir aposolutno istu svrhu ulja i maslaca, navelo me je na pomisao da je i sastav u velikoj većini isti. Nažalost pogriješila sam i na tom polju.



No da nije sve tako crno, svjedoći jedna činjenica, a to je da ovo ulje ipak odlično obavi posao kada je u pitanju skidanje šminke s lica, što mu je i osnovna svrha. Bilo da je riječ o laganijem ili izrazito jakom make up-u, sa ovim uljem sva šminka nestaje sa lica. Pa iako je u pitanju uljna tekstura, nakon dobrog ispiranja sa lica, ne ostaje vam onaj masni trag. Uz to, umirujući miris kamilice vjerujem da će zavoljeti skoro svi koji probaju ovaj proizvod. Miriše baš poput kupki za bebe :)


Obzirom na sve navedeno, jasno je da ovaj proizvod nikako nema moju preporuku, s toga uštedite novac za neki drugi iste ili slične namjene. Iako razočarana u ovaj proizvod, na WL ovoga puta sam ubacila Camomile cleansing ali ovog puta butter. Ukoliko se odlučim za kupovinu nadam se da će maslac opravdati svoju slavu, te zahvaljujući drugačijem sastavu odgovarati i mojoj koži. 


Koristite li vi ovakvu vrstu čistača za lice? Koji je vaš favorit? Ljubim vas. Vaša M.

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na posjeti!!

Subscribe