CATRICE/ LONGLASTING LIP PENCIL

prosinca 04, 2018

Ako ste ikada tragali za savršenom olovkom za usne, onda vjerujem da je vaša potraga prestala kada ste pronašle prekrasne kremaste Essence olovke, koje su većini najbolje od najboljih, bar što se drogerijskog ranga tiče. Ako ste pak to propustile, onda vjerujte mi vrijeme je da ispravite grešku. S druge strane, kada pronađete nešto najbolje teško je isprobati i šansu dati nečemu drugom. Srećom blogerka u meni, ne da mi mira, pa pored dobrih proizvoda uvijek tragam i za nekim novim. I volim to kod sebe, jer ta znatiželja za otkrivanjem novih proizvoda, budi ono dijete u meni. Tom jednom prilikom, odlučih napustiti zonu komfora Essnece olovaka, i šansu dati olovkama za usne, mnogo sličnom brendu, Catrice.


Longlasting lip pencil puni je naziv drvenih Catrice olovaka za usne. Olovke se lijepo šilje skoro svakim šiljalom, stoga nepotrebnog pucanja i samim time trošenja proizvoda ne bi trebalo biti. U ovim olovkama dobijete pomalo čudnu gramažu od svega 0,79 grama, no vjerujte trajati će vam solidan period, naročito ako jednu olovku ne stavljate baš svaki dan, ali i sve u zavisnosti želite li ih nanositi samo na rub usana, ili pak kao i ja volite popuniti cijele usne, pa ih čak ponekad koristit i kao potpunu zamjenu za ruž. I ovo zadnje itekako je moguće sa ovim olovkama, zahvaljujući solidnoj kremastoj do tvrdoj teksturi. Rekla bih da imaju neki idealni balans teksture kada su olovke za usne u pitanju. No ukoliko imate jako (naglaska na jako) osjetljive, oštećene ili ispucale usne, nešto malo jače stiskanje prilikom aplikacije moglo bih vam zasmetati. Ono što sam još primijetila jeste to da svjetlije nijanse imaju tu neku mekaniju teksturu nego li tamnije, ili se to samo meni čini. Ako ste ih već probali pišite mi u komentarima dijelite li ovo mišljenje samnom.


Sam izbor nijansi je zaista raznolik i iz sezone u sezonu promjenjiv, s toga ako vam se neka nijansa jako svidi ne oklijevajte sa kupovinom rezerve obzirom da bi se moglo desiti da je naredni put nećete naći na policama. Ja trenutno koristim tri nijanse koje su igrom slučaja potpuno različite.
Malu zabunu mi stvaraju nazivi nijansi obzirom da ispod samog natpisa "Longlasting" stoji broj i naziv nijanse, a onda opet i na samom kraju olovke pojavljuje se još neki puno kraći naziv. Pošto nisam sigurna koji je ispravan, volim koristiti oba, mada ovaj na vrhu definitivno ostaje i kada dođete skoro do samog kraja olovke, pa mi se čini puno praktičnijim.
- Deaf ili 020 Hey Macadamia Ahey! je prava pravcata smeđa nijansa, koju rijetko pronalazim kod drugih brendova. Uvijek je to nešto više nude ili pak previše tamna smeđa. Ova je savršena smeđa nijansa, ako mene pitate! I da odlično ide u kombinaciji sa raznim nijansama smeđih ruževa.
- Eaaf ili 100 Alll-Time Mauvie Star prelijepa je mauve- zagasito hladno ljubičasta nijansa koju preferiram nositi samu. Odlična mi je za dnevne varijante, kada nisam dovoljno inspirisana za make up, nego sam u fazonu daj šta daš ali da opet lijepo izgledaš.
- DOAEA ili 070 I Got You Babel zagasito roza nijansa sa blagim narandžastim podtonom odlično se uklapa sa nudastim, ali i rozim ruževima. Ovo je jedan od onih olovaka koja vam pari uz skoro svaki ruž. I da teksturom je puuno mekanija i kremastija nego li prethodne dvije, stoga je često koristim i samostalno.


 Ako smatrate da su Essence olovke teksturom savršene, onda bi se moglo desiti da vam ove ipak budu blago grublje u odnosu na njih bar što se tiče tamnijih nijasni. Ja ih svakako preporučujem, jer smatram da je prije svega uloga olovke da iscrtate rub usana i da drži ruž na mjestu bez mogućnosti razlijevanja, gdje ove olovke itekako mogu odraditi zadatak na nivou. Odličan balans teksture koja će spriječiti razlijevalje ruža, a s druge strane dozvoliti vam da ove olovke i samostalno koristite, kao i izuzetno niska cijena (uz to često budu i na akciji), atributi su zbog kojih ove olovke vrijedi probati.

Do novog posta koji vam pišem već sutra, puuno poljubaca. M.

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na posjeti!!

Subscribe